Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Volkswagen Golf VII Variant 2013: nové kombi předčasně odhaleno
2.3.2013 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Německý koncern VW může ze seznamu plánovaných ženevských překvapení odepsat po konceptu e-Co-Motion další, tentokrát produkční vůz.
I kdyby ke dnešnímu úniku třetí karosářské varianty Volkswagenu Golf sedmé generace nedošlo, měli bychom asi říci, že wolfsburgská značka by beztak provedením Variant překvapila jen stěží. Novinku jsme již měli možnost vidět nafocenou na špionážních záběrech s minimálním maskování, akorát se zadními světly předchůdce, zachycena byla i v typické kamuflážní fólii, ale nejvíce se skutečné podobě kombíku přiblížil Theo Chin. Jeho počítačem vygenerovaný Variant byste bez přímého srovnání se skutečným originálem téměř nepoznali.
S ohledem na předčasné zveřejnění tří fotek vozu, který se oficiálně představí až v předvečer autosalonu na akci nazvané Volkswagen Group Night, neočekávejte v tuto chvíli žádná doprovodná fakta. Kromě dvou čísel definujících zavazadlový prostor, která jsou pro potenciální klientelu relevantní, však můžeme i bez přehnaného fantazírování napsat, co lze od Golfu Variant očekávat.
Předně platformu MQB se zavěšením MacPherson vpředu a v závislosti na konkrétní motorizaci multilink, respektive jednoduchou torzní příčku vzadu. Motorizace kombíku budou bezpochyby kopírovat pohonné jednotky hatchbacku (možná) s výjimkou nejslabšího benzínového agregátu 1,2 TSI o výkonu 86 koní. Jinak téměř jistě dorazí modely 1,2 TSI (105 k), 1,4 TSI (122 a 140 k) a diesely bude opět zastupovat šestnáctistovka a dvoulitr TDI s výkonem 105 a 150 koní.
Samozřejmě variabilita podlahové plošiny dává Volkswagenu možnost prodloužit nejen celkovou délku auta, ale také jeho rozvor. Zdali k tomu konstruktéři dostali povel a co nakonec stvořili, budeme vědět nejpozději pozítří.
Základní objem zavazadelníku se odhaduje na nijak závratných 500 litrů, roli koncernového stěhováku bude mít nadále Octavia Combi
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
včera - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024 - Vojáci předvedli, jak rozeberou a znovu složí celé auto jen za dvě minuty, výměna kol v F1 je rázem nuda
16.4.2024
Nejnovější články
- Nejsilnější Dacia všech odhalila část tajemství, stroj překvapivě osazený motorem V6 chce přepsat historii
před 20 minutami - Prodeje elektromobilů už se propadají napříč Evropou. V době, kdy měly začít vládnout, ztrácí podíl na trhu
před hodinou - V Německu se začal prodávat nový „čistý” diesel zatížený nulovou daní, má své výhody i nevýhody
včera - Maserati se s novým Quattroporte vrací téměř k rýsovacím prknům, plán přijít rychle jen s elektromobilem selhal
včera - První majitel najel 556 tisíc km s malým 45koňovým autem, jen tachometry na něm utavil tři. Tomu se říká oddanost
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva