Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Volkswagen si utrhl ostudu, pařížský koncept Golfu VII GTI měl podvozek „snížený” upínacími pásy
2.10.2012 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek
Věhlasné německé inženýrství není zrovna známé tím, že by bylo postaveno na improvizaci. Konstruktéři VW nicméně jistou nápaditostí v tomto směru vynikají.
Někdo používá při snižování sériového podvozku obyčejné kratší pružiny, jiný je vynalézavější a vezme na ty původní flexu, Volkswagen na pařížském autosalonu ale ukázal, že zmenšit spáry mezi blatníkem a kolem Golfu GTI a tím opticky vylepšit jeho postoj, lze udělat mnohem snáze a levněji. Akorát v TÜV by asi pro podobnou kreativitu neměli moc pochopení...
Pružiny Golfu GTI sedmé generace stažené upínacími pásy objevil kdosi ze specializovaného online magazínu Vau-Max. Je pravdou, že vůz byl na výstavě prezentován pouze jako koncept, přesto je poněkud zvláštní, že se v regálech jedné z největších automobilek na světě nebo alespoň některého z úpravců blízkých značce nenajdou pružiny o vhodném průměru a dost krátké na to, aby nebylo nutné upravovat výšku Golf tímto poněkud neortodoxním způsobem a riskovat, že to někdo objeví. Což se i stalo.
Mimochodem, pokud máte dojem, že se přece nic nestalo a někdo prostě jen využil improvizované řešení na aktuální problém, který už na místě nešlo řešit jinak, tak na tom samozřejmě určitě něco bude. Řekli bychom ale, že na hledání ideálu krásy měli designéři dost času ve studiu. Kromě toho v podání Volkswagenu se nejedná o první „tuning“ podobného druhu. Naprosto stejným způsobem měl svého času stažené pružiny i jeden ze sériových modelů vystavených na pódiu v rámci novinářské prezentace.
Tip: Projděte si všechny novinky pařížského autosalonu 2012.
Vážně si někdo ve Volkswagenu myslel, že nikoho nebude zajímat podvozek konceptu sportovního Golfu?
Zdroje: Autoblog.nl, Vau Max
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
před 4 hodinami - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
včera - Vojáci předvedli, jak rozeberou a znovu složí celé auto jen za dvě minuty, výměna kol v F1 je rázem nuda
16.4.2024
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
- V Německu začali nabízet elektromobily v Media Marktu jako ledničky, od 8 tisíc za měsíc budou vaše
před hodinou - Čínský stylový kombík konkurující Porsche a Ferrari předčasně odhalil únik, na Evropany si vyšlápne s 965 koňmi
před 2 hodinami - Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
před 3 hodinami - Kontroverzním Mercedesům-AMG s víc jak 400koňovými dvoulitry odchází motory, přesto jsou velmi drahé
před 4 hodinami - Propuštění zaměstnanci Tesly se o svém vyhazovu dozvěděli tak, že jim druhý den ráno přestala jít vstupní karta
před 6 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva