Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Zpravodajská relace se změnila v ostudu pro Range Rover, reklamu na Toyotu
16.12.2018 | Petr Miler
Jsou situace, které nejlépe vymyslí sám život. Tato se odehrála v Kurdistánu za bleskových povodní po silných deštích a rychle se proměnila v neplánovanou reklamu Toyoty.
Obří automobilky jako Toyota patří mezi největší firmy světa. Takové si najímají ty nejlepší reklamní agentury, které jim pomáhají s propagací, ani jejich dobře placení kreativci ale nemají šanci vymyslet to, co sám život. Důkazem budiž přiložené video, záznam kurdské televize Rudaw informující o tamních bleskových záplavách, které nastaly po silných deštích.
Záběry ukazují silnici, která se v podstatě změnila v říční koryto. Je tu spousta vody, navíc poměrně silný proud, majitel předchozí generace Range Roveru si přesto myslel, že tohle místo překoná. Nebylo to snad ani moc troufalé, jeho auto patří mezi nejschopnější off-roady světa, které v komfortu projíždí místy, kam se jiné vozy ani nevydají.
Jenže ouha, vody tu podle všeho bylo moc a jeho stroj si s ní už neporadil - v horším případě nasál vodu do motoru, v lepším prostě ztratil kontakt se silnicí, nyní improvizovaným dnem řeky. Na záběrech tak vidíme bagr, který mu vyrazil na pomoc a pak... starou Toyotu Hilux.
Řidič japonského pick-upu musel vidět, co se na místě děje, navíc mu podle zprávy Rudawu ostatní radili, ať se místem nepokouší projet. Toho ale nakonec nedbal a vydal se na druhý břeh. I když byste si ve srovnání těchto dvou aut na Toyotu patrně nevsadili, byl to právě Hilux, který místem projel, jako by se nic zvláštního nedělo. Kolem Range Roveru se producíroval jako při defilé.
Ostuda pro skoro všehoschopný off-road a dokonalá, pochopitelně neplánovaná reklama na mnohem méně respektovanou terénní techniku Toyoty v přímém přenosu. Něco takového by reklamní agentury vážně nevymyslely, zkrátka to není možné...
Úsměvná, i když současně pro Range Rover smutná situace vykreslila primitivní pick-up Toyoty jako lepší off-road než citelně modernější britský stroj
A Toyota ad was born in #Kurdistan this week #TwitterKurds pic.twitter.com/f3o0vpLb2M
— Adam Mirani (@amirani87) 11. prosince 2018
Zdroj: Jalopnik
Bleskovky
- Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024 - Pagani Utopia málem dostálo svému jménu, zámožný majitel s ním během povodní vjel do vody
20.4.2024
Nejčtenější články
- Nový krok VW ukazuje, proč automobilka přichází o nejlepší techniky, její R v nové podobě nemůže fungovat
27.3.2024 - Aston Martin vrátil do kabin svých aut tlačítka. Pozoruhodnou cestou zjistil, jak moc lidem vadí je nemít
27.3.2024 - Tesla Cybertruck mohutně skóruje při dopravních nehodách, ostatní auta se od ní odráží jako kuličky v pinballu
27.3.2024 - Zbytečný a takřka neprodejný: Klon Škody Enyaq s logem Fordu neřeší vůbec nic, přesto se začíná prodávat v Česku
27.3.2024 - Číňané začali prodávat své nové luxusní monstrum. Nabušené SUV větší než Kodiaq stojí jen 413 tisíc Kč
27.3.2024
Živá témata na fóru
- Onboard videa 04.25. 05:27 - řidičBOB
- Lampárna (stěžovatelna) 04.24. 15:55 - řidičBOB
- Fiat a vše kolem nich 04.24. 12:51 - pavproch
- Elektromobily a vse kolem nich 04.24. 12:23 - Zajda
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.23. 21:30 - řidičBOB
- Audi multitronic - cvrlikání 04.23. 16:56 - Pedro22
- Audi klub - pro ty, co chteji Auto 04.23. 12:57 - mattonecz
- Peugeot 207-problém po nastartování 04.23. 08:42 - Arkis