Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Zpravodajská relace se změnila v ostudu pro Range Rover, reklamu na Toyotu
16.12.2018 | Petr Miler
Jsou situace, které nejlépe vymyslí sám život. Tato se odehrála v Kurdistánu za bleskových povodní po silných deštích a rychle se proměnila v neplánovanou reklamu Toyoty.
Obří automobilky jako Toyota patří mezi největší firmy světa. Takové si najímají ty nejlepší reklamní agentury, které jim pomáhají s propagací, ani jejich dobře placení kreativci ale nemají šanci vymyslet to, co sám život. Důkazem budiž přiložené video, záznam kurdské televize Rudaw informující o tamních bleskových záplavách, které nastaly po silných deštích.
Záběry ukazují silnici, která se v podstatě změnila v říční koryto. Je tu spousta vody, navíc poměrně silný proud, majitel předchozí generace Range Roveru si přesto myslel, že tohle místo překoná. Nebylo to snad ani moc troufalé, jeho auto patří mezi nejschopnější off-roady světa, které v komfortu projíždí místy, kam se jiné vozy ani nevydají.
Jenže ouha, vody tu podle všeho bylo moc a jeho stroj si s ní už neporadil - v horším případě nasál vodu do motoru, v lepším prostě ztratil kontakt se silnicí, nyní improvizovaným dnem řeky. Na záběrech tak vidíme bagr, který mu vyrazil na pomoc a pak... starou Toyotu Hilux.
Řidič japonského pick-upu musel vidět, co se na místě děje, navíc mu podle zprávy Rudawu ostatní radili, ať se místem nepokouší projet. Toho ale nakonec nedbal a vydal se na druhý břeh. I když byste si ve srovnání těchto dvou aut na Toyotu patrně nevsadili, byl to právě Hilux, který místem projel, jako by se nic zvláštního nedělo. Kolem Range Roveru se producíroval jako při defilé.
Ostuda pro skoro všehoschopný off-road a dokonalá, pochopitelně neplánovaná reklama na mnohem méně respektovanou terénní techniku Toyoty v přímém přenosu. Něco takového by reklamní agentury vážně nevymyslely, zkrátka to není možné...
Úsměvná, i když současně pro Range Rover smutná situace vykreslila primitivní pick-up Toyoty jako lepší off-road než citelně modernější britský stroj
A Toyota ad was born in #Kurdistan this week #TwitterKurds pic.twitter.com/f3o0vpLb2M
— Adam Mirani (@amirani87) 11. prosince 2018
Zdroj: Jalopnik
Bleskovky
- Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
před hodinou - Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
včera - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024
Nejnovější články
- Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
před hodinou - Další nová Mazda dostala obří šestiválcový diesel, který prodejně válcuje všechny ostatní motory, je to soupeř Škody Kodiaq
před 2 hodinami - „Nikomu nic necpeme do chřtánu,” říká dědic Fordu o elektromobilech. Asi zapomněl, co firma poslední roky dělala
před 4 hodinami - Nejsilnější Dacia všech odhalila část tajemství, stroj překvapivě osazený motorem V6 chce přepsat historii
před 5 hodinami - Prodeje elektromobilů už se propadají napříč Evropou. V době, kdy měly začít vládnout, ztrácí podíl na trhu
před 7 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva