Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Zpravodajská relace se změnila v ostudu pro Range Rover, reklamu na Toyotu
16.12.2018 | Petr Miler
Jsou situace, které nejlépe vymyslí sám život. Tato se odehrála v Kurdistánu za bleskových povodní po silných deštích a rychle se proměnila v neplánovanou reklamu Toyoty.
Obří automobilky jako Toyota patří mezi největší firmy světa. Takové si najímají ty nejlepší reklamní agentury, které jim pomáhají s propagací, ani jejich dobře placení kreativci ale nemají šanci vymyslet to, co sám život. Důkazem budiž přiložené video, záznam kurdské televize Rudaw informující o tamních bleskových záplavách, které nastaly po silných deštích.
Záběry ukazují silnici, která se v podstatě změnila v říční koryto. Je tu spousta vody, navíc poměrně silný proud, majitel předchozí generace Range Roveru si přesto myslel, že tohle místo překoná. Nebylo to snad ani moc troufalé, jeho auto patří mezi nejschopnější off-roady světa, které v komfortu projíždí místy, kam se jiné vozy ani nevydají.
Jenže ouha, vody tu podle všeho bylo moc a jeho stroj si s ní už neporadil - v horším případě nasál vodu do motoru, v lepším prostě ztratil kontakt se silnicí, nyní improvizovaným dnem řeky. Na záběrech tak vidíme bagr, který mu vyrazil na pomoc a pak... starou Toyotu Hilux.
Řidič japonského pick-upu musel vidět, co se na místě děje, navíc mu podle zprávy Rudawu ostatní radili, ať se místem nepokouší projet. Toho ale nakonec nedbal a vydal se na druhý břeh. I když byste si ve srovnání těchto dvou aut na Toyotu patrně nevsadili, byl to právě Hilux, který místem projel, jako by se nic zvláštního nedělo. Kolem Range Roveru se producíroval jako při defilé.
Ostuda pro skoro všehoschopný off-road a dokonalá, pochopitelně neplánovaná reklama na mnohem méně respektovanou terénní techniku Toyoty v přímém přenosu. Něco takového by reklamní agentury vážně nevymyslely, zkrátka to není možné...
Úsměvná, i když současně pro Range Rover smutná situace vykreslila primitivní pick-up Toyoty jako lepší off-road než citelně modernější britský stroj
A Toyota ad was born in #Kurdistan this week #TwitterKurds pic.twitter.com/f3o0vpLb2M
— Adam Mirani (@amirani87) 11. prosince 2018
Zdroj: Jalopnik
Bleskovky
- Cristiano Ronaldo protáhl své nové Ferrari za 47 milionů. Už ani neví, kolik jich má, i na takové si vydělá za pár dnů
před 3 hodinami - V Moskvě nafotili nové obrněné auto ruské policie. Ze zbraně proti „zlobivým” jde strach, i když stojí
před 5 hodinami - 50letý Čech musel Američanům ukázat, jak se bourá s Mustangem. Žasnou, auto nevinného řidiče trefil jako řízená střela
včera
Nejnovější články
- Cristiano Ronaldo protáhl své nové Ferrari za 47 milionů. Už ani neví, kolik jich má, i na takové si vydělá za pár dnů
před 3 hodinami - Nové levné SUV Citroënu vypadá velmi lákavě, stát má jen 225 tisíc Kč. EU se už proto vyhne obloukem
před 4 hodinami - V Moskvě nafotili nové obrněné auto ruské policie. Ze zbraně proti „zlobivým” jde strach, i když stojí
před 5 hodinami - Stellantis dál propouští ve velkém. Nově končí dalších 3 500 lidí, je to prý součást „energetické a technologické transformace”
před 6 hodinami - Levná kopie kultovního Mercedesu G dostane novou verzi s motorem přímo od Mercedesu, bude ještě blíž originálu
před 8 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva