Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba

(140 foto, 3 videa) Nejen Maluchy je živa polská tuningová scéna. Tahle stavba z Poznaně má 250 koní z 3,2 V6 a mechaniku BMW či Porsche.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Fascinace a historie

Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba

25.11.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek

Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

(140 foto, 3 videa) Nejen Maluchy je živa polská tuningová scéna. Tahle stavba z Poznaně má 250 koní z 3,2 V6 a mechaniku BMW či Porsche.

Polski Fiat není jen model 126p alias Maluch. Poláci pod stejnou značkou vyráběli také typ 125p, evoluci původního Fiatu 124, která ale většině Čechů ale připomene v prvé řadě ještě jiné auto. Je totiž na první pohled k nerozeznání od Lady 2103, evoluce původního Žigulíku známého pod označením 2101.

Podobná si tato auta nebyla jen vizuálně, takže je celkem jasné, jakou od něj můžeme očekávat techniku. Běžně byly pod kapotou třináctistovky o 60 koních a patnáctistovky o 70 koních, jen výjimečně se dovybraných typů dostaly také silnější motory 1,8 a 2,0 přímo od Fiatu. Výkonu na rozdávání tu tedy nebylo, což znamená, že fanoušci 125p se dnes budou muset smířit buď s omezenou dynamikou, nebo si postaví něco, co jim bude více vyhovovat. A právě druhou možnost zvolil příznivec první evoluce Fiatu 125p z let 1967 - 1975, žijící v Poznani.

První evoluce 125 se mu líbila přídí a také kabinou, takže jednu pořídil a jal se plánovat úpravy. Byla ale v krásném stavu a kompletně originální, proto ji později prodal někomu, kdo ji v tomto stavu zachová i pro další generace. Koupil tedy místo ní kus poslední verze z roku 1986 s tím, že detaily upraví na „klasika”, tj. právě verzi z prvních let výroby, která se pyšní mj. zřejmě nejelegantnější chromovanou čelní maskou. To bylo ale všechno, co chtěl zachovat klasické.

Od začátku měl totiž ďábelský plán - zabudovat pod kapotu šestiválec z Volkswagenu Golf R32, který nabídne 250 koní a 320 Nm. Tenhle motor vznikl, aby do prostoru pro čtyřválec vešlo válců šest, takže se pro takovouto zástavbu dobře hodil - a také byl k mání za rozumné peníze. Padl návrh i na osmiválec, ale Fiat 125p není zrovna velké auto, takže by mohl být problém s prostorem. Navíc údajně žádný nebyl dost dobře k dispozici.

Převodovku původně měla dodat Toyota Supra a zadní diferenciál s 65% svorností zase Nissan Skyline R33 GT-R. Diferenciál ze Skylinu se dozadu skutečně dostal, ovšem převodovka sem putovala z dieselového Audi s pohonem všech kol. Mezi nimi byla zakázková kardanová hřídel, která vznikla z té ve Fordu Sierra Cosworth, a před převodovkou byla příruba s odolnější spojkou, aby bylo možné vše spojit. Nově vzniklo také uchycení motoru, jinak problémy s otočením motoru o 90° nebyly nijak výrazné. Je tu ovšem zakázkový chladič, který byl dělaný tak, aby se vešel do relativně úzkého prostoru mezi světly.

Násobně vyšší výkon si samozřejmě vyžádal úpravu podvozku. Zadní náprava pochází kompletně až na diferenciál a tlumiče z Volkswagenu Golf Syncro, tlumiče tu jsou KW V1, vpředu pracují Bilsteiny s pružinami H&R. Přední brzdy mají vrtané a drážkované kotouče o průměru 283 mm a čtyřpístkové třmeny ze zadní nápravy blíže neurčeného Porsche. Může to vypadat jako plýtvání, ovšem byly údajně snadno a za dobrou cenu dostupné, takže proč nezvolit rovnou něco pořádného.

Po stránce kol existovalo několik verzí, dvě obsahovaly 15" disky a jedna sedmnáctky BBS RS. Právě ta byla nakonec zvolena, ovšem ony 15" disky s chromovanými poklicemi by autu slušely možná trochu víc. Ty pocházely ze starého Volva a autor přestavby si je nechal vyspravit a nalakovat, poklice vyleštit, ale přesto se pro ně nerozhodl.

A ovšem, také tu je úprava karoserie. Fiat 125p se nikdy jako kupé nevyráběl, byly to jen sedany nebo kombíky a vždycky měly dva páry dveří. Tak začínal i tento stroj. Na rozdíl od ruské Lady 2106 V8 Coupe tady zůstala původní karoserie, přední dveře byly prodlouženy, vznikly z předních a kousku zadních dveří; zbytek zadních dveří vytvořil boční panel, jak vidno i mezi fotografiemi. Při této úpravě také karoserie dostala výztuhy do podlahy, prahů a střechy, protože v sériovém stavu se kroutí jako houba i se sériovými motory.

Karoserie dostala červený lak z originálního vzorníku Fiatu a nutno říci, vážně jí sluší. Také byla spousta prvků upravena tak, aby odpovídala „klasikovi” - z něj pochází blatníky, nárazníky, lišty, mřížka chladiče, zadní čelo se světly, víko zavazadelníku a sání ventilace na C-sloupku. Není to stoprocentně původní 125p, ale je mu vážně blízko a pokud nejste znalci, nepoznáte to.

Z této starší verze také pochází interiér. Sedačky dostaly nové čalounění a zadní opěradlo udělalo místo masivnímu subwooferu značky DLS, ale palubní deska pochází z „klasika”. Všimněme si ale detailů, např. zakázkově vyráběného ornamentu uprostřed palubní desky nebo přístojového štítu s novou stupnicí, která nyní sahá až k 320 km/h. S tímhle autem si majitel vážně vyhrál.

Práce trvaly zhruba dva roky a spolkly ohromné množství peněz. Autor nezacházel do detailů o cenách, ale nastínil postup plánování - sestavte rozpočet, přidejte k němu 150 % a máte zhruba představu, kolik bude stavba stát. Na tomhle autě je obrovská spousta práce a je vidět pozornost k detailu, je to vážně úctyhodný stroj.

Ovšem jak už to s podobnými projekty bývá, jejich první verze nemusí být dostačující. Po pár stovkách kilometrů jízd bylo zjištěno, že mechanika nestačí, a to docela drsným způsobem - jedna z poloos praskla a diferenciál byl také málem zničen přehřátím. Vůz tedy opět putoval do dílny a dostal novou kardanovou hřídel, převodovku, poloosy, výfukový systém, lambda sondy a řídící elektroniku motoru.

Převodovka tu je z BMW 318is E30, zadní diferenciál je samosvor z 325i E36 a poloosy také. Úpravy jednak znamenaly lepší mechanickou odolnost a jednak cca 70 ušetřených kilogramů, což není zrovna málo. Výsledek tak váží 1 350 kilogramů s řidičem a plnou nádrží; rozložení hmotnosti je 750 kg na přední nápravě a 600 kg na zadní, což je údajně lepší než očekávaný výsledek.

Samozřejmě, majitel sklízel ohromné uznání už v průběhu staveb a pak také na srazech majitelů a fanoušků těchto Fiatů. Svůj stroj si ale nakonec neponechá, z ne zcela jasných příčin. Dal jej do prodeje za 99 999 zlotých, tedy asi 621 tisíc korun. Není to málo, ale také máme před sebou zcela unikátní a krásně postavený stroj, který musel spolykat mnohem více peněz. Doporučili bychom vám jeho koupi, i s tím jsme tento článek psali. Ale než jsme jej dokončili, vůz byl prodán. Není divu, byla to opravdu zajímavá nabídka. Přesto stojí za to se do detailu podívat, o co jste přišli - tohle je opravdu velmi pečlivě postavený stroj...


Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 1 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 020Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 2 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 021Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 3 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 022Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 4 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 023Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 5 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 024Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 6 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 025Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 7 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 026Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 8 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 031Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 9 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 032Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 10 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 001Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 11 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 002Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 12 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 003Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 13 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 006Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 14 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 007Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 15 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 008
Autor musel koupit několik aut, ze kterých výsledný 125p R32 Coupe dle svých představ začal skládat

Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 16 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 004Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 17 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 005Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 18 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 009Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 19 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 010Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 20 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 011Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 21 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 012Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 22 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 013Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 23 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 014Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 24 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 015Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 25 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 016Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 26 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 017Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 27 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 018Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 28 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 027Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 29 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 028Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 30 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 029Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 31 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 030Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 32 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 033Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 33 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 034Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 34 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 035Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 35 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 036Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 36 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 037Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 37 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 038Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 38 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 039Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 39 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 040Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 40 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 041Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 41 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 042Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 42 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 043Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 43 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 044Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 44 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 045Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 45 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 046Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 46 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 047Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 47 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 048Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 48 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 049Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 49 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 050Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 50 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 051Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 51 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 052Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 52 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 053Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 53 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 054Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 54 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 055Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 55 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 056Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 56 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 057Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 57 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 058Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 58 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 059Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 59 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 060Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 60 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 061Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 61 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 062Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 62 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 063Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 63 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 064Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 64 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 065Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 65 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 066Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 66 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 067Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 67 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 068Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 68 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 069Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 69 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 070Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 70 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 071Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 71 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 072Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 72 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 073Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 73 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 074Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 74 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 075Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 75 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 076Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 76 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 077Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 77 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 078Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 78 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 079Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 79 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 080Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 80 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 081Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 81 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 082Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 82 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 083Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 83 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 084Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 84 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 085Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 85 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 086Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 86 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 087Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 87 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 088Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 88 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 089Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 89 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 090Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 90 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 091Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 91 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 092Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 92 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 093Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 93 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 094Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 94 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 095Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 95 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 096Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 96 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 097Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 97 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 098Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 98 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 099Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 99 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 100Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 100 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 101Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 101 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 102Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 102 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 103Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 103 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 104Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 104 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 106Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 105 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 107Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 106 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 108Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 107 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 109Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 108 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 110Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 109 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 111Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 110 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 112Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 111 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 113Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 112 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 114Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 113 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 115Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 114 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 116Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 115 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 117Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 116 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 118Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 117 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 119Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 118 - Fiat 125p R32 Coupe stavba 120
Práce na stavbě tohoto 125p Coupé byla náročná, velmi náročná...

Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 119 - Fiat 125p R32 Coupe prodej 01Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 120 - Fiat 125p R32 Coupe prodej 02Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 121 - Fiat 125p R32 Coupe prodej 03Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 122 - Fiat 125p R32 Coupe prodej 04Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 123 - Fiat 125p R32 Coupe prodej 05Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 124 - Fiat 125p R32 Coupe prodej 06Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 125 - Fiat 125p R32 Coupe prodej 07Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 126 - Fiat 125p R32 Coupe prodej 08Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 127 - Fiat 125p R32 Coupe prodej 09Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 128 - Fiat 125p R32 Coupe prodej 10Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 129 - Fiat 125p R32 Coupe prodej 11Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 130 - Fiat 125p R32 Coupe prodej 12Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 131 - Fiat 125p R32 Coupe prodej 13Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 132 - Fiat 125p R32 Coupe prodej 14Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 133 - Fiat 125p R32 Coupe prodej 15Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 134 - Fiat 125p R32 Coupe prodej 16Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 135 - Fiat 125p R32 Coupe prodej 17Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 136 - Fiat 125p R32 Coupe prodej 18Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 137 - Fiat 125p R32 Coupe prodej 19Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 138 - Fiat 125p R32 Coupe prodej 20Fiat 125p R32 Coupe: „Lada” s motorem VR6 je překrásná stavba - 139 - Fiat 125p R32 Coupe prodej 21
...ale výsledek za to vážně stojí. Přesto jej majitel prodal, relativně levně

Zdroj: Gielda Klasykow

Marek Bednář

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.