Reklama

Jedna součást druhého nejvzácnějšího superauta Ferrari dodnes vyvolává otázky

 | 4 příspěvky | 2.6.2018 Mirek Mazal
Reagovat

Nepřihlášený

rychlý pásový přepravník.. | 2.6.2018 23:29reagovat
avatar

rychlý pásový přepravník

https://www.youtube.com/watch?v=FBqU1WkjnjI

htt ps://www.youtube.com/watch?v=9R1hcbNnkWc

Nepřihlášený Andrej Bobrov

Důvod takového řešení je e.. | 3.6.2018 09:25reagovat
avatar

Důvod takového řešení je evidentní, efektivita. Aby řidič viděl co největší plochu toho co se děje vzadu (což u F50 se zrovna docela hodí), je nutné mít velké zpětné zrcátko. Ovšem takové zrcátko může mít velký podíl na ploše i tak omezeného rozměru čelního skla, a tím se špatně bude podílet na výhledu . Jinými slovy dát tam velkou kouli v omezeném prostoru znamená, že při závodě snadno přehlédnete konec pravé zatáčky v případě, že zrcátko bude moc velké, nebo naopak předjíždějící auto vzádu pokud bude moc malé. Možná to je pravý důvod proč F50 není vidět s pravostranným řízením. Nejspíše se jedná o jedinečný model, a aby vyrobily 350 kusů museli se zemi propadnout a řešit lakování, odpružení zrcátka, jeho ideální tvar pro efektivitu výhledu.. jinými slovy, jsem si jistý, že to nebylo nic o ledvinách ale ryze o technice.

Co se tyče ceny. Teď si představte, že musíte vzít formy, vyrobít kryt např. z laminátu (což nejspíše bude kovový nebo karbonový prvek) (modelář práce dva dny), vyrobít znova kovový držák přesně podle originálu (den), vyrobit zrcátko (den gravirování), gumičky atd aby se zrcátko dálo nastavit a bylo stabilní.. teď berte, že to vše na fabrice Ferrari. Takže cena 22 tisíc mi přijde přiměřená vzhledném ke vzácnosti tohoto detailu.

Nepřihlášený Curly

"Vznikl pod jménem Ferrari.. | 3.6.2018 15:36reagovat
avatar

"Vznikl pod jménem Ferrari F50 a vyroben byl v pouhých 349 kusech - ze superaut Ferrari je tak druhým nejvzácnějším strojem po 288 GTO."

Aha .. a LaFerrari Aperta? :))

Nepřihlášený Lukáš

Důvod je evidentní! Ergono.. | 4.6.2018 08:02reagovat
avatar

Důvod je evidentní! Ergonomie. Snaží se využít co nejvíc prostoru na výhled dozadu a přitom nebránit řidiči ve výhledu vpřed .... to vás to opravdu nenapadne ?

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

zobrazit vše

Reklama