Peugeot před 29 léty postavil sporťák jak ze sci-fi. V luxusu jel až 348 km/h

 | 24 příspěvků | 5.8.2017 Petr Miler
Reagovat

Nepřihlášený

Doba kdy měl Peugeot nejkr.. | 5.8.2017 13:49reagovat
avatar

Doba kdy měl Peugeot nejkrásnější auta.Dnes?

Koho by napadlo jít se na něco podívat k Peugeotu? Mě tade ne.Ta značka je teď úplně mrtvá.To i ten Citroen se teď probral a myslím si, že je to dobrá cesta.Když zruší ty buzerantské ohavnosti DS bude na tom Citroen ještě lépe

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jim

Co je ta zase za blábol. T.. | 5.8.2017 14:49reagovat
avatar

Co je ta zase za blábol. Takové "auto z jiné galaxie" umí prémiové značky postavit už dávno. Mají však mozek a tak dobře vědí, že v sériovém měřítku je to buď neprodejné nebo jen s obrovským prodělkem (viz Bugatti). Nehledě na to, že Peugeot nemá jejich image. .....a takový motor 1,6 s šesti sty koňmi bude jistě velmi dlouho "sloužit"....

Nepřihlášený Martin

Reakce na: Doba kdy měl Peugeot nejkr.. | 5.8.2017 14:49reagovat
avatar

Krása u aut je relativní pojem. Peugeot dnes ? Např. design 3008 není vůbec k zahození. 308 GTi, 208 GTi by Peugeot Sport a v nedávné době RCZ R to jsou zase auta zajímavá i z pohledu náročného řidiče. Rozhodně má dnes Peugeot zajímavou nabídku aut i co se designu týče.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Krása u aut je relativní p.. | 5.8.2017 15:50reagovat
avatar

Kýč (z něm. Kitsch) je druh umění, které se snaží sentimentálně zapůsobit pomocí jednoduchých, přehnaných emocí. Ty se snaží prezentovat jako velkolepější, než ve skutečnosti jsou. Často je označován za nízké umění.

To je Peugeot dnes....

Kopírování Golfů a TéTéček a Transportérů.Dotoho nevkusná přepatlanost Citroenů, idiotská řešení jako je Kaplička nad volantem a podobné chyby, které zase Peugeot přizná jako chybu až při premiéře další generace.(tak jako byl idiotský pevný střed volantu u citroenu který od tohoto nesmyslu rychle tiše utekl.Osobně bych si kuli těmto "maličkostem C4 nebo 308 nekoupil.

Dříve byl Peugeot ELEGANTNÍ, BYL TO FRANCOUZSKÝ MERCEDES, NEZAMĚNITELNÝ, UZNÁVANÝ, VYHLEDÁVANÝ, KVALITNÍ, POCTIVÝ, KONKURENCE SCHOPNÝ, JEDINEČNÝ, NEBÁL BYCH SE ŘÍCT I PRÉMIOVÝ

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Krása u aut je relativní p.. | 5.8.2017 15:57reagovat
avatar

Když vzpomenu na jednoduchý a perfektní design 406ky, 605ky,205,306ky, a dřívějších modelů 70 let jako 504ky, 304ky, 204ky,404ky

To byla krásná auta!

Navíc to současné idiotské značen8 modelů v tom už se vyznají možná jen u Peugeotu.

Nepřihlášený Viktor

Kdo by chtěl supersport od.. | 5.8.2017 15:58reagovat
avatar

Kdo by chtěl supersport od pežotu? Byť sebelepší....exklusivita znaku na kapotě, v tom je to tajemství. Jestli teď začne Ferrari vyrábět SUV pro širší okruh zákazníků, jak slibuje, půjde do kytek.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Max

Reakce na: Doba kdy měl Peugeot nejkr.. | 5.8.2017 16:44reagovat
avatar

Ta znacka je ted uplne mrtva ,

To jo, to jo mrtvy si ty

07(experiment) rada pro mne nic moc ale 08 je ok .

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený AudiRS6

teda klobuk dole ! To a.. | 5.8.2017 16:49reagovat
avatar

teda klobuk dole !

To auto ma skoro vsetko tak, ako by som si na supersport predstavoval ( teda az na to, ze motor nieje V8+ a ze je priecne )

dokonca - a to by bolo pre mna plus este viac - ma mechanicky rozdeleny zakladny pomer rozdelenia toc. momentu ! To, ze 25:75 je uz len ceresnicka na torte :)

Proste nemam rad milion elektroniky a mat medzinapravovy diferencial, ktory sa proste tvari vzdy predvidatelenjesie nez kadejake Hladexy, to je vec, ktoru by som preferoval !

velka skoda, ze cely ten stroj mal mat len "nespravny" znak na prednej maske a ze teda nemal sancu na uvedenie do prevadzky / predaja :(

Fakt skoda...

Nepřihlášený

Reakce na: Ta znacka je ted uplne mrt.. | 5.8.2017 19:47reagovat
avatar

Asi by jsi potřebival dostat do držky. To by situaci výrazně zlepšilo...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Mr.G

Reakce na: Kdo by chtěl supersport od.. | 5.8.2017 20:33reagovat
avatar

No to by Tě asi měli poslouchat, vypadáš jako odborník :)))

Skoro se až chce zeptat, proč taková kapacita ještě nemá vlastní úspěšnou prémiovou značku :D :D :D

Nepřihlášený rock

Nejkrásnější Peugeot všech.. | 5.8.2017 20:42reagovat
avatar

Nejkrásnější Peugeot všech dob. Tečka.

Nepřihlášený David Šenkyřík

Je neuvěřitelné jak se měn.. | 5.8.2017 20:51reagovat
avatar

Je neuvěřitelné jak se mění doba. Dnes se za nejdůležitější věc u supersportu považují okruhové schopnosti. Každý chce být univerzální a jezdit rychle po okruhu. Mít všestranné schopnosti.

Proto se také za nejlepší supersport současnosti (snad i lepší, než 911 gt3 rs) považuje dodge viper acr. Ten ztělesňuje ducha dnešní doby RYCHLE NA OKRUHU A POMALU NA ROVINCE.

Maximální rychlost dneska vůbec nikoho nezajímá. Absolutně nikdo neřeší "max". A je to dobře. Pro supersport to není důležitý údaj.

Před řekněme 10-30 lety to bylo přesně naopak. Okruh neřešil vůbec nikdo. Každý chtěl jezdit rychle rovně a hodnota "max" byla to co každý řešil.

Nepřihlášený David Šenkyřík

Tento Peugeot je tím typic.. | 5.8.2017 20:54reagovat
avatar

Tento Peugeot je tím typickým příkladem minulé doby. Max. 350 km/h. Ale na okruh navržen opravdu nebyl.

Je tedy nastaven zcela opačně, než jeho dnešní absolutní protipól. Dodge viper acr.

Každopádně tento Peugeot je opravdu PŘEKRÁSNÉ auto.

Nepřihlášený Tomáš

rozpláclá 605ka? | 5.8.2017 20:57reagovat
avatar

rozpláclá 605ka?

Nepřihlášený Max

Reakce na: Asi by jsi potřebival dost.. | 5.8.2017 21:38reagovat
avatar

Nedelej furt kokota na iforech

Nepřihlášený Mirek

Tak nějak hloupě zapomínát.. | 5.8.2017 23:58reagovat
avatar

Tak nějak hloupě zapomínáte na Vůz roku Peugeot 205 a o pouhý dva roky později opět stejný titul pro 307. Fakt, lidi, to máte tak krátkou paměť? Všechny další Leony, VW, Fiesty, o korejcích ani nemluvě se z těch linií učili. A teď do mě!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený rock

Reakce na: Tak nějak hloupě zapomínát.. | 6.8.2017 00:26reagovat
avatar

No, 1. Peugeot 205 autem roku nebyl (pokud je teda řeč o anketě v našich podmínkách nejznámější, totiž Evropské auto roku), porazil ho Fiat Uno

2. 307 tu anketu vyhrála v r. 2002, tedy o 18 let po účasti dvěstěpětky a

3. Zrovna výhra třistasedmičky byla jedním z největších failů v historii ankety

Fakt nemáme zas tak krátkou paměť.

Nepřihlášený

307čka byl start propadu a.. | 6.8.2017 07:51reagovat
avatar

307čka byl start propadu a zániku značky.Všichni od Peugeotu vědí jaký to byl vrak 307 SW a 307čka.No a pak už to jelo dolů a dolů....

Nepřihlášený Michal

Reakce na: Kýč (z něm. Kitsch) je dru.. | 6.8.2017 08:47reagovat
avatar

Tak zrovna s tím idiotským středem volantu jsem najel do dnes v mé C5 od nova 180 tis. km a koupil jsem si další, protože na trhu není alternativa. Pevný střed volantu není součástí volantu - proto je pevný, zatímco volant se přirozeně otáčí. A je to mnohem lepší řešení, než pořád s prsty a očima odbíhat někam do středu palubní desky nebo tápat v menu dotykového displeje. Ale co budu takovému omezenci (viz příspěvek) vyprávět...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený valdert

Reakce na: Tak zrovna s tím idiotským.. | 6.8.2017 09:28reagovat
avatar

Není nad pocit, že najdu tlačítko pořád na stejném místě. Nemusím jej hledat kde je při otočeném volantu atd. Nehledě,na omezenou kritiku má řidič větší a stabilnější airbag než v točivém středu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený valdert

Reakce na: Tak zrovna s tím idiotským.. | 6.8.2017 09:57reagovat
avatar

Velmi krásný vůz. Několikrát ročně si o něm přečtu v časopise automobil. To ještě tenkrát novináři nepsali recenze a marketink, ale technické články o zajímavých vozech.

Nepřihlášený veteranb

Je zajímavé, v jakém duchu.. | 6.8.2017 13:44reagovat
avatar

Je zajímavé, v jakém duchu je článek napsán a jaká je reakce v diskuzi. Je vidět, že když dva dělají totéž, není to totéž. V tomto článku s příznačným názvem "Škoda už v roce 1969 postavila sporťák jezdící přes 210 km/h, jak skončil?" je v obsahu dáno, že se automobil nedostal do výroby, protože to zatrhli kumunisti. Tady nikde nečtu, že se tenhle pažout nevyráběl proto, že to zatrhli kapitalisti. Tady za to mohly ekonomické i emoční důvody. U nás za to mohli komunisti. Jak jednoduché, proč by se někdo namáhal analyzovat důvody pro odmítnutí projektu, svede se to na komunisty a hotovo. Ovšem ve Francii to nešlo takto zdůvodnit, na kapitalisty to hodin nejde, není na to příznivá doba, tak se hledalo důkladněji a ejhle, důvody byly mnohem složitější (a myslím si, že reálné). Ale takto končí 9 projektů z 10, to vám řekne každý konstruktér a vývojář, ať už jde o auta, letadla, lokomotivy, ledničky či žehličky. Tak to bylo, je a bude!

Nepřihlášený

Reakce na: Není nad pocit, že najdu t.. | 6.8.2017 15:53reagovat
avatar

Na volant žádná tlačítka nepatří

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše