Home > Rubriky a sekce > Fascinace a historie > Článek
Podívejte se do dvou nových dealerství Bugatti, prodávají pětinu všech Chironů
10.5.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Bugatti už nabízí celkem 34 prodejců na celém světě, tito dva jsou ale přece jen výjimeční. A tak mají i dva nové showroomy - největší na světě a v Evropě.
Znovuzrození značky Bugatti nebylo tak jednoduché, jak si koncern VW a jeho tehdejší šéf Ferdinand Piëch jistě vysnili. Veyron se klubal na svět ve velkých bolestech, neboť bylo třeba vyřešit řadu problémů spojených zejména s přehříváním a vztlakem, které byly následkem Piëchových požadavků na maximální rychlost začínající čtyřkou. Přesto se nakonec hypersport z Molsheimu stal realitou, kterou doprovázela opravdu závratná cena. Ani její výše ovšem Volkswagen neuchránila od prodělku na každém exempláři.
Postupem času se navíc stalo zjevným, že Bugatti má problém prodat všechny exempláře, které plánovalo vyrobit. Kupé se vyprodalo ještě snadno, otevřená varianta Grand Sport ale tak dobře na odbyt nešla, a tak musela vzniknout řada někdy i svérázných limitovaných edic, aby potenciální klienty přilákala přidaná výjimečnost. Nakonec ale všechno dobře dopadlo a Bugatti mohlo vyrukovat s novým modelem Chiron.
U tohoto vozu je jisté, že veškeré obtíže jsou minulostí. Již v březnu bylo prodáno 250 exemplářů, tedy rovná polovina zvažované produkce. Pokud tedy máte v kapse zbytečných alespoň 60 milionů korun, raději neváhejte a jeden Chiron si objednejte - značka totiž dělá vše proto, aby možná již na konci tohoto roku mohla objednávkové knihy zaklapnout.
Mezi tyto aktivity patří i otevírání nových dealerství a právě na ta si nyní posvítíme. Letos v březnu bylo nejprve otevřeno nové největší dealerství značky Evropě. Stojí v Ženevě, v blízkosti výstaviště Palexpo, kde se každoročně koná největší evropský autosalon. Na ploše 130 metrů čtverečných tak může vystavovat hned dva vozy, kromě toho nechybí ani nábytek z kolekce Bugatti.
Otevření tohoto showroomu přitom pro automobilku bylo důležitým krokem, neboť Švýcarsko je domovinou hned 10 procent ze všech 450 prodaných exemplářů modelu Veyron. V případě novinky pak bylo přes Ženevu dosud prodáno už 15 exemplářů a Švýcarsko jako takové je třetím největším evropským trhem značky, po Německu a Velké Británii. Nový showroom si tedy zaslouží.
Ještě větší důraz ovšem Bugatti klade na Spojené arabské emiráty, tak byl také v Dubaji otevřen zcela nový showroom. Ten je při ploše 240 metrů čtverečních největším, jaký má značka k dispozici. Dominantou tohoto dealerství je vstupní brána ve tvaru slavné podkovy lemující masku chladiče vozů Bugatti, která je takřka čtyři metry vysoká.
Uvnitř je možné kromě rozsáhlé výstavní plochy počítat taktéž s nábytkem Bugatti Home Collection, stejně jako s privátní atmosférou, ve které mohou zákazníci konfigurovat svůj Chiron. Dealerství Al Habtoor Motors pro změnu prodává Bugatti vůbec nejvíce na světě, připadá na něj 30 objednávek, takže i tady je nový showroom na místě. Celý blízkovýchodní region se navíc zasadil o 26 % všech dosavadních objednávek.
Dubaj je již 15 lokalitou, kde má Bugatti svůj výstavní showroom v tomto stylu. Celkově jsou ovšem vozy značky z Molsheimu nabízeny u 34 prodejců a servisních partnerů v 17 zemích světa, které zahrnují Evropu, Severní Ameriku a Blízký i Dálný východ. Bugatti je tak poprvé ve své historii skutečným globálním hráčem, nová dealerství jsou ale i v této „záplavě” výjimečná - s 45 celkově prodanými Chirony se Dubaj a Ženeva postaraly o skoro pětinu světových prodejů tohoto modelu...
Bugatti aktuálně otevřelo nový showroom v Dubaji...
...zatímco v březnu značka úřadovala v Ženevě. Oba jsou novými prodejními místy dealerství, která se postarala o prodej skoro pětiny všech dosud „udaných” Chironů
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
před 2 hodinami - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
včera - Vojáci předvedli, jak rozeberou a znovu složí celé auto jen za dvě minuty, výměna kol v F1 je rázem nuda
16.4.2024
Nejnovější články
- Čínský stylový kombík konkurující Porsche a Ferrari předčasně odhalil únik, na Evropany si vyšlápne s 965 koňmi
před hodinou - Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
před 2 hodinami - Kontroverzním Mercedesům-AMG s víc jak 400koňovými dvoulitry odchází motory, přesto jsou velmi drahé
před 3 hodinami - Propuštění zaměstnanci Tesly se o svém vyhazovu dozvěděli tak, že jim druhý den ráno přestala jít vstupní karta
před 5 hodinami - Systém stop-stop? Víc jak 457 tisícům Fordů selhává start-stop, motory jim na křižovatkách znovu nenaskočí
před 6 hodinami
Živá témata na fóru
- BMW Divize 04.18. 12:19 - M.Z.
- Audi klub - pro ty, co chteji Auto 04.18. 12:02 - denis
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.18. 11:26 - jerry
- Pneu koutek 04.18. 09:17 - Snowman000
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 04.17. 22:23 - Lachende Bestien
- Volkswagen obecne 04.17. 14:18 - HondaMan
- Fiat a vše kolem nich 04.17. 12:55 - pavproch
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 04.17. 12:48 - řidičBOB