Proč Volvo přestalo se slavnými, vtipnými reklamami? Stačila jedna hloupá chyba

 | 18 příspěvků | 8.7.2017 Marek Bednář
Reagovat

Nepřihlášený Jan Srnec

Měl jsem 7 let Volvo 245 r.. | 8.7.2017 21:08reagovat
avatar

Měl jsem 7 let Volvo 245 rv.1975 a nedám na něj dopustit. Na křižovatce jsem dával přednost z protisměru a zezadu do me narazil FAVORIT

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jan Srnec

Měl jsem 7 let Volvo 245 r.. | 8.7.2017 21:13reagovat
avatar

Měl jsem 7 let Volvo 245 rv.1975 a nedám na něj dopustit. Potřebovalo jen benzín, vodu a olej. Na křižovatce jsem dával přednost z protisměru a zezadu do mě narazil FAVORIT v ca 60km/h, já odjel s poškozeným nárazníkem, rozbitým pravým skupinovým světlem, Favorit byl zrušen včetně přední nápravy. prostě skála na cestě, což se o dnešních Volvech nedá říct. Nedám na něj dopustit. Umřelo ve věku 25 let na korozi karoserie.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jan Srnec

Reakce na: Měl jsem 7 let Volvo 245 r.. | 8.7.2017 21:13reagovat
avatar

Pardon. mám moc citlivej noťas.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený wolff

Reakce na: Pardon. mám moc citlivej n.. | 8.7.2017 21:35reagovat
avatar

A hlavně srovnáváš deformační zóny přední části karoserie s těmi na zadku, kde má většina auta nedeformovatelnou traverzu... Ne, že by Volvo bylo bezpečností jinde než Favorit (kdyby ne, bylo by to smutný), ale... chce to trochu soudnosti.

Ono, kdyby to bylo obráceně, asi by ten výsledek nevypadal diametrálně odlišně, zejména proto, že byl Favorit mladším autem a Volvo nahlodané korozí skutečně kámen na cestě nebyl.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Hrb

A kolik jiných značek by z.. | 8.7.2017 21:43reagovat
avatar

A kolik jiných značek by zvládlo takovýto test :) ?

https://www.youtube.com/watch?v=KWWvjRt-A6s

Nepřihlášený

Reakce na: Měl jsem 7 let Volvo 245 r.. | 8.7.2017 23:04reagovat
avatar

Čekal jsem na chodníku a byl jsem svědkem, jak do intenzivně brzdící Octavie před přechodem narazil zezadu intenzivně brzdící MB typu C. Octavii doslova z části nadzvedl. U MB zničená kapota, světla, blatníky, nárazník, chladič, vým. klima. Vyteklo snad vše, co je vepředu umístěno. Octavia měla z části podřený zadní nárazník a pod ním pochopitelně zdeformovanou tu výztuhu. To ale nebylo vidět.Plastový nárazník se vrátil do formy a byl v pohodě. Octavia po vyšetření nehody odjela. U MB museli dokonce odtáhnout přední blatníky, aby mohl rejdovat kola a odtlačit ho ke kraji. K velkému podivu okolo stojících, kteří tomu moc nerozuměli, byla Octavia jedničkou, protože takhle zrychtovala tu drahou chloubu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený David

Reakce na: Čekal jsem na chodníku a b.. | 8.7.2017 23:38reagovat
avatar

Od toho mají auta deformační zóny (tlumí to náraz), kdyby je neměla, tak by to bylo jako když se srazí dva tanky... Věřte, že by byli pak všichní uvnitř na sr....

Nepřihlášený jenda

Reakce na: A hlavně srovnáváš deforma.. | 9.7.2017 00:28reagovat
avatar

ano, něco pravdy na tom určitě je... známý měl kdysi feldu, stál v brně na červené a zezadu do něj narazilo větší a vyšší auto...řidič toho vozu po zemi sbíral plasty nárazníku, světlomet a SPZku, s feldou na první pohled vůbec nic nebylo (musel se být chudák nasranej, že se jeho SUV sype a s blbou feldou nic není :D ) později jsme ale zjistili že má felda zaraženy páté dveře asi 1,5cm dovnitř...otevřít už nešly...

Nepřihlášený 1N7RUD3R

Reakce na: Čekal jsem na chodníku a b.. | 9.7.2017 00:47reagovat
avatar

No, ono to tak neni uplne o znacce auta ale o konstelaci nastale situace, kdy ciste zalezi jen na fyzikalnim zakonu jaky auto dopadne hur.

Nepřihlášený petr

Já jsem kdysi zase vlastni.. | 9.7.2017 06:09reagovat
avatar

Já jsem kdysi zase vlastnil vozidlo ruské výroby a to Nivu a svoji neopatrností jsem zezadu naboural do felicie kombi,bylo to asi ve 50 km/h,a výsledek? Z felicie kombi se stala krátká felicie a Niva měla poničenou SPZku,takže asi opravdu záleží v čem člověk jezdí.

Nepřihlášený David

"Reklamy už nikdy neměli t.. | 9.7.2017 12:42reagovat
avatar

"Reklamy už nikdy neměli takový švih, jak tomu bylo na přelomu 80. a 90. let a podobně se proměnily reklamy, změnili se i zákazníky značky a postupně i jim nabízené vozy."

Au.

Nepřihlášený older

Volvo šlo spíš ke dnu díky.. | 9.7.2017 15:56reagovat
avatar

Volvo šlo spíš ke dnu díky drahé práci ve Švédsku. Stejně jako později SAAB. R.I.P.

Nepřihlášený

Uz ani ty deprese nejsou t.. | 9.7.2017 16:34reagovat
avatar

Uz ani ty deprese nejsou to, co byvaly

Nepřihlášený Jak

Trapné reklamy má jen Hund.. | 10.7.2017 06:36reagovat
avatar

Trapné reklamy má jen Hundaj (prý v překladu pes)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený rock

Reakce na: Trapné reklamy má jen Hund.. | 10.7.2017 12:11reagovat
avatar

A přitom by stačilo dát si název té automobilky do google translatoru a nemusel bys ze sebe dělat vola...

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše