Home > Rubriky a sekce > Fascinace a historie > Článek
Rus si předělal Mercedes třídy S na obří luxusní off-road, monstrum levně prodává
1.10.2019 | Mirek Mazal
Ruský projekt jediného muže změnil německou limuzínu na terénního obra s trubkami před nárazníky. Ani tovární Géčko se nechytá.
Terénní Mercedes G 500 4x4^2 byl největším čtyřkolovým off-roadem nabízeným v dějinách stuttgartské automobilky. Právě tohle drahé monstrum se stalo předlohou pro mnohem levnější projekt z Ruska vytvořený schopným automechanikem bez pomoci specialistů a projektových manažerů.
Člen expedičního klubu si na výpravy do neznáma přestavěl divoký Mercedes-Benz S500 generace W140 tak, aby zvládl všechny nástrahy drsného Ruska. Konstruktér dokončil svérázný prototyp v roce 2012 a od té doby za něj získal řadu ocenění. Nadšenci vítali zejména ponechanou příslušnost ke značce s podstatným vylepšením off-roadových vlastností. Karoserie třídy S tak dostala pořádný podvozek odolávající i těm nejnáročnějším výletům mimo silnice.
Německá limuzína se pod rukama Rusa vytáhla několik desítek centimetrů nad zem. Na první pohled zaujmou obrovská kola, pevné nášlapy, oplechování kolem celého vozu nebo masivní rámy ze silných trubek. Na vrcholu vysokého podvozku sedí karoserie třídy S - sama o sobě je dlouhá, ale v tomto případě trochu zaniká.
Rozměrově by se mohl stydět i model G 500 4x4^2, také v terénu bude mít ruský koncept navrch. Majitel ukázal několik průjezdů náročnými úseky a mastodont se nezastavil před ničím. Za hlasitého hluku pětilitrového osmiválce všude létalo bláto, ale třída S postupovala vpřed se svou posádkou usazenou v sériových kožených sedadlech.
Objekt zájmu všech kolemjdoucích najezdil asi 10 tisíc kilometrů, nadešel ale čas vyrobit něco ještě výstřednějšího. Případný zájemce může kontaktovat současného majitele a jistě se domluví na ceně, která je aktuálně stanovena ve výši 77 621 rublů (28 500 Kč). Žádná drahota to tedy není.
Ruský Mercedes třídy S prošel terénními úpravami
S výkonem 320 koní a vysokým podvozkem projede prakticky vše
Zdroj: Drive2.ru
Bleskovky
- Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
včera - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024 - Vojáci předvedli, jak rozeberou a znovu složí celé auto jen za dvě minuty, výměna kol v F1 je rázem nuda
16.4.2024
Nové na MotoForum.cz
- Indian Scout 2025: s novým motorem SpeedPlus 09:00
- Kromě Pedrosy také wild card do MotoGP pro Savadoriho a Bradla v Jerezu 08:39
- Na čele YART Yamaha včera 20:02
- Změna jezdce: Acosta místo Millera zatím dle KTM nepřipadá v úvahu včera 14:27
- Jarní cena Brna otevře tuzemskou motocyklovou sezónu. včera 10:00
Nejčtenější články
- Nová „ruská” auta od Solarisu jsou jen virtuální realita, k dealerům dorazila s logy Hyundai přelepenými páskou
19.3.2024 - Vsadil na elektromobily a končí. Šéf Hertzu se po 30 letech ve vysokém byznysu chytil do pasti elektrických snů
19.3.2024 - Audi končí s nesmyslným označením motorizací svých aut. Firmě trvalo 7 let, než pochopila
19.3.2024 - Představa o vzdání se ropy je z říše fantazie, říká šéf těžebního gigantu. Odklon nenastane ani za 20 let, natož pak za 6
19.3.2024 - Ford pořád umí udělat lákavé spalovací auto, nově nabízí 811koňový vůz s tovární zárukou za cenu Superbu TDI
19.3.2024
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva