Škoda 120 Turbo skrývá přes 200 koní v dokonale nenápadném hávu

 | 24 příspěvků | 29.10.2017 Marek Bednář
Reagovat

Nepřihlášený nasrany obcasn

hmmm a muzete mi rict jak.. | 29.10.2017 13:57reagovat
avatar

hmmm a muzete mi rict jak se mu jako povedlo to homologovat, tady si muze clovek do auta leda sednou nebo na nej dat samoleplku a v polsku auto prestavite a tamni stk dela jako by nic ?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Libor

Reakce na: hmmm a muzete mi rict jak.. | 29.10.2017 14:07reagovat
avatar

Pokud más dost peněz tak i u nás je možné ledasco homologovat, ale vyjde to pekelně draho (projektová dokumentace, na dekru a žádat o přestavbu). Naopak co vím tak v Německu nebo Polsku to je mnohem levnější a i jednodušší než u nás a využívá se toho že se vozidlo "vyveze" do německa nebo polska, tam se přestaví a zapíše do místního TP a pak převeze z5 do čr...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Tomas

Reakce na: Pokud más dost peněz tak i.. | 29.10.2017 15:18reagovat
avatar

V nemecku je to jednoduší v tom že stačí použít homologovaný díly a je hotovojakmile ma díl TUV certifikát muže se namontovat a nikdo neřekne ani popel, tady v čr mužeš mít co chceš ale pokud to neprošlo uřadem tak je smula

Nepřihlášený Jelito

Reakce na: hmmm a muzete mi rict jak.. | 29.10.2017 15:56reagovat
avatar

No a nekonec neuděláš technickou právě kvůli té samolepce, protože má nesprávný tvar a nedej bože kdyby se jen kousek odlepila a vznikla by ostrá hrana a ty by jsi mohl zranit nějakého ožralce nebo smažku kteří jsou v tomhle pseudostátu chráněni..

Nepřihlášený

hnus a vyhozený prachy tre.. | 29.10.2017 16:32reagovat
avatar

hnus a vyhozený prachy trestuhodné

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený lol

Reakce na: hnus a vyhozený prachy tre.. | 29.10.2017 17:13reagovat
avatar

a to prvni vydeo nemá chybu záběr silnice se moc povedl....stejne uzitecne jak ten motor ve stare hnusne skodovce

Nepřihlášený Řidič

Ještě že to postavil polák.. | 29.10.2017 17:23reagovat
avatar

Ještě že to postavil polák, místní pičovolekrouťáci mají u piva co řešit

Nepřihlášený lauko

Ve srovnani s BMW,bych cht.. | 29.10.2017 17:38reagovat
avatar

Ve srovnani s BMW,bych chte podotknout,ze rychlost jedna vec a brzdy a pripadna havarie vec c.2:-)kdyby se nabourala tahle karoserie ve 150 tak z ni neni vubec nic.Prace asi skvela a nic to se Skodou 120 prakticky nema:-)ale to srovnani beru jako zert..

Nepřihlášený joss

Když už tolik práce a fina.. | 29.10.2017 17:42reagovat
avatar

Když už tolik práce a financí,tak určitě do jiného auta než do téhle rakve.Opravdu stačí minimální náraz a je konec.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Petr MB

Jj, tahle Přemkova turbost.. | 29.10.2017 20:09reagovat
avatar

Jj, tahle Přemkova turbostodváca je dobře známá. Sprinty už jezdí ňákej pátek. Jede jak šlak, zvuk brutální. Obdivuhodný dílo, jeden z best sleeperů jakej jsem kdy viděl.

Nepřihlášený Tobi1989

Docela by mě zajímalo, jak.. | 29.10.2017 20:33reagovat
avatar

Docela by mě zajímalo, jak se na tyhle výkony tváří klikovka, pokud se nepletu tak 1.4 mpi byla v podstatě jen 135/6 s prodlouženým zdvihem, takže by měla mít kliku zavěšenou jen ve třech bodech, to si obvykle s přeplňováním na vysoké plnící tlaky moc nerozumí...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Ani seneptej

je fajn, že tady mnozí řeší.. | 29.10.2017 21:33reagovat
avatar

je fajn, že tady mnozí řeší legislativu. Já bych se spíš zamyslel nad tím, jestli je to auto konstrukčně stavěné na takové předimenzování výkonu. už jsem viděl pár takových nápadů "motor z boingu v plechovce od tuňáka" ležet na střeše :-)

Nepřihlášený juk

buzny česky i škodavaci je.. | 29.10.2017 22:29reagovat
avatar

buzny česky i škodavaci jen čumte co jiny něco vymyslel.škodu jste prodali skurvenym němcum

Nepřihlášený Jirka_1

Reakce na: Když už tolik práce a fina.. | 29.10.2017 22:32reagovat
avatar

Asi jsi v ní nikdy neseděl, co? :-)

Nepřihlášený Jirka_1

Reakce na: Když už tolik práce a fina.. | 29.10.2017 22:37reagovat
avatar

Nejde mi ani tak o motor, ale spíš by mě zajímalo, co tam dal za převodovku, protože motor má zcela jistě víc, než 120 Nm, na které byly tyto převodovky stavěné. Pětikvalt ze 130 LR s tunelovou skříní uměl 200 Nm, ale jestli má skutečně 202 kobyl, tak musí mít krouťák okolo 300 Nm...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený x

Reakce na: Nejde mi ani tak o motor,.. | 30.10.2017 09:53reagovat
avatar

A nejen převodovka, musí to mít i jiné poloosy protože standartní by těch minimálně 1200 Nm taky nevydržely ani náhodou, prostě aby tohle fungovalo tak to musí mít kompletně překopaný celý hnací řetězec až po kola, tj ze 120 to má jen karoserii

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Kkkk | 30.10.2017 11:35reagovat
avatar

Kkkk

Nepřihlášený Libor

Kamarád už před 10lety měl.. | 30.10.2017 20:45reagovat
avatar

Kamarád už před 10lety měl ve 120ce motor 1.8T a byla to létající rakev. Převodovka special z nějakýho renaultu protoře zkrácená závodní se poroučela po prvním rozjezdu.Vše se řešilo operativně protože diferák i poloosy se hned trhly. Samozřejmě očipované-prostě raketa na sprinty. Jezdil s tím i normálně po silnici vč stk. Nakonec to prodal někomu na závody do vrchu-několikrát jsme vzpomínaly jestli je to auto ještě na světě protože to byl skutečně " ovdovovač ". Ale svezení super!

Nepřihlášený orange

Reakce na: A nejen převodovka, musí t.. | 1.11.2017 10:05reagovat
avatar

tipnul bych, že převodovku a poloosy tak moc nepřekopal, pokud má ty lepší originální s lobro klouby a hlavně jezdí s pneumatikami 185/60, tak dříve než poloosu, utrhne gumu od asfaltu a asi je s tím i vetší sranda :)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený x

Reakce na: tipnul bych, že převodovku.. | 2.11.2017 08:07reagovat
avatar

tak pokud vím tak standartní gumy jsou 165/80, tj. pokud tam má 185/60 tak jsou daleko širší, tím pádem širší konatkní plocha a lepší trakce, takže bych neřek že jdou až tak snadno protočit. Navíc já netvrdím že se mu to hned urve po první jízdě ale každopádně to bude mít výrazně sníženou životnost

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Przemek Kolek

202hp je neaktualne... ter.. | 2.11.2017 12:20reagovat
avatar

202hp je neaktualne... teraz jest tam 244hp.

Polose już 4 lata serie 130/5/6, prevodovka 130/5/6, jedna odesla zesly rok. Aktualene je to zesilene jak na fotkach a na ten moment w pohode:

https://skoda-virt.cz/cz/clanky/podvozek-a-prevod ovka-1/11844-zesilenie-obalu-prevodovky/

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený orange

Reakce na: tak pokud vím tak standart.. | 3.11.2017 15:19reagovat
avatar

vycházím z vlastní zkušenosti, za mladých let jsem taky se škodou 130 blbnul. Nic extra jako Przemek, dobová klasika - motor favo, snizena hlava, ostra vacka, karbec atp.. a taky originální litá kola England Apollo 185/60R13 a s touto úpravu na bídných 70kW, nebyl problém gumy utrhnout. A že to dělalo pěkně dlouhé černé čáry...

Mj, před lety jsem získal karburátory a turbo po repasi co jezdilo v původní verzi Przemkovy Skodovky a na dvoře hnije Rapid, který je pro zástavbu plánován. Kdo na škodovce vyrostl, té nostalgie se jen tak nezbaví i když si jejich nedokonalosti budeme donekonečna připomínat.

Nepřihlášený Alfi

Reakce na: Docela by mě zajímalo, jak.. | 14.5.2018 12:29reagovat
avatar

Jak kdy.... , někdy na tom vůbec nezáleží, kolikrát je uložená klika - kór při špricu se nechají dost ovlivnit a stabilizovat tlaky při hoření - třeba průběžný tlak ve spalovacím prostoru po čas výkonové/pracovní expanze, tzv sekvenčním vstřikováním (o jiném výstřiku v úplně jiném válci a v čase, který není "výkonový", jen vyrovnává vibrace a nerovnorměrnosti běhu, se ani nezmiňuju..., motoru, myslím si, že WV-Škoda systemfabrikmotoren, tomu před pár (asi 25ti lety) věnovali hodně času, aby se daly pro jejich záměry koupě fabriky s téměř novou ČSSR motorárnou, s co nejmenšími náklady využít stávající v ČSSR vyvinuté motory pro pohon jejich navrhnutých vozidel (motory špric do Filcek - 4boďák - někdy) - a to vše se třema klikovýma ložiskama... - než tady ovládly trh

WVéčka diesel 1.9 s uplně nesmyslnou uvedenou spotřebou - pro "nedělňáky" asi reálnou...., tak to ztrhlo trh - každej jinej by si asi koupil ještě tenkrát dostupnýho Rapida..! Jo, to je asi blbina, tak to můžete smáznout, ale já měl tenkrát "předokolku" W 353 s výkonem cca 150kW, tak mě ostatní moc nezajímalo... - akorát bych tenkrát asi rád někde potkal toho Sierristu s 200tě koníky , třeba, když jsem za sebou táhnul ještě 2T valník.... To by byl mazec! Alfi.

Nepřihlášený Alfi

Reakce na: 202hp je neaktualne... ter.. | 17.5.2018 15:10reagovat
avatar

Čus, jseš ve střední Evropě asi jedinej člověk/mechanik, kterej tohle všechno FAKT realizoval v amatérskejch podmínkách!!! - A né jen ve Photoshopu na PC, a mělo to přínos! Přesně tohle jsem dělal se svým W353 v r. 89-92, já tam řešil navíc problém se dvěma motory do "V", dvěma vyplachovacími dmýchadly....etc.... Dostal jsem se na 150kW na Dynatroniku výkonu na kolech, ale přestavba převodovky, brzd, tlumičů... - to dnes nikdo nepochopí...., ale Sirky 2.0 Ghia a třeba Bavory 318 jsem tenkrát "kouřil ve fajfce" - jo, a to jsem měl za sebou třímetrovej valník.... Rád bych se s Tebou setkal, nechceš přijet třeba koncem prázdnin na setkání Š1203 u Dbrušky/Trutnov (info na Ocelot.cz), mohli bysme něco vymyslet a pokecat.... . Je to docela špice akce pro všechny Škody... Ahojky, Alfi.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

zobrazit vše

Reklama