Home > Rubriky a sekce > Fascinace a historie > Článek
Takto se vyvíjela vizáž Jeremyho Clarksona. Ani zestárnout nezvládl všedně
23.4.2018 | Mirek Mazal
Pojďte se s námi s nadsázkou ohlédnout za životem jednoho z nejznámějších automobilových nadšenců světa. Ani v případě svého vzezření nesplývá s davem.
Kontroverzní britský moderátor je znám hlavně tvrdohlavým vystupováním a trefným glosováním čehokoliv. Svou roli v jeho případě hraje i jeho zjev, zejména pak účes, ze kterého ale nemá problém si sám udělat legraci. Jeremy jednoduše není žádný hezoun a vzhled rozhodně nebyl tím, co z něj udělalo světovou celebritu první kategorie.
Celým jménem Jeremy Charles Robert Clarkson se narodil na jihu Yorkshire v Anglii 11. dubna 1960. Už během svého dospívání se projevoval jako rebel, když byl vyhozen ze soukromé školy za nevhodné chování. Později si šel vlastní cestou, své místo našel mezi novináři, kde mu jeho břitký jazyk přišel vhod. Hlavním oborem se staly automobily a politické dění. Komentáře na tato témata postupně vynesly Clarksona na vrchol žebříčků popularity, na jeho slova během dlouhé historie výroků reagovali snad všichni veřejní činitelé kromě samotné královny.
Dost lidí nemůže vystát jeho zvláštní humor, vyjadřování bez servítek by si mohl nechat patentovat, ale musí se mu nechat uznání za popularizaci automobilového prostředí. Jezza, jak se mu říká, dokázal zaujmout publikum, které by jinak auru spáleného benzínu a kvílících pneumatik nikdy nepochopilo. Po boku Richarda Hammonda a Jamese Maye společně vytvořili z pořadu Top Gear nesledovanějśí pořad svého druhu na celém světě.
Nedávno jsme se pobavili u začátků moderátorské trojice, dnes se podrobněji zaměříme na Jeremyho Clarksona, který svým osobitým strojením jistě ranil citlivou duši nejednoho modisty. Jako dítě se pyšnil hnědým hustým účesem po uši. Během dospívání a rebelských let si osvojil módní návyky, které statečně vyznává dodnes. Během puberty dovedl na své tělo navléct miniaturní krátké šortky, které daly vyniknout hubené postavě a poněkud nerovným nohám. Během bezstarostného období poznávání světa se mu na hlavě z učesaného hustého účesu stávalo kudrnaté afro.
Začátky novinářské slávy se pojí s modrými džíny, tričkem či košilí v kalhotách a značně odrostlými kudrnatými vlasy. Z ležérního stylu a hnědé hřívy se začínal stávat poznávací znak Clarksona. Dokonce několikrát zapózoval jako model, dnes jeho svůdný pohled působí vtipně. Však sám na svoji adresu nejednou vypustil dvojsmyslnou narážku pro pobavení publika.
S přibývajícím věkem rostlo břicho, ale ubývalo vlasů. Jezza nebyl nikdy sportovní typ a vysedávání v autech kombinované s nezdravým životním stylem se na něm začalo podepisovat. Hnědé afro mělo k hustému porostu daleko a barva začala pomalu blednout. Okolo roku 2003 se nadýchaný černošský sestřih změnil na usedlé kudrlinky hnědo-šedé barvy. Když jej pak po na Barbadosu vyfotili paparazzi v červených trenýrkách, působil docela zdevastovaně.
Někteří muži stárnou do krásy, ale je na vás posoudit, jakým směrem se posouvá Clarkson. Hodně ovlivňuje moment vyfocení, ale můžeme vidět stále stejný styl oblékání, který hlavní hvězda televizních obrazovek nikdy neřešila. Rifle a něco k tomu je neměnná klasika, naopak účes a tělo dostaly po letech zcela jiné obrysy. Okolo roku 2013 mohl dát Jezza definitivní sbohem hnědé hřívě a vyhublé postavě, věk je tvrdý soupeř a ani jeden z nejznámějších moderátorů na tom nic nezmění.
Dnes by se daly na tváři moderátora bývalého Top Gearu odezírat všechny životní zážitky a povedené nepovedené párty. Jen vlasy už toho tolik neprozradí, protože jich moc nezbývá. Šediny imponují některým ženám, tím pádem by se Jeremy mohl stále líbit. Těžko soudit, něžné pohlaví v našem obecenstvu může posoudit samo...
Vývoj Jeremyho Clarksona ve fotografiích nabízí průřez jeho životem. Z vyhublého nevybouřeného hnědovlasého mladíka s afrem je moudrý šedivý muž
Bleskovky
- V Moskvě nafotili nové obrněné auto ruské policie. Ze zbraně proti „zlobivým” jde strach, i když stojí
před 4 hodinami - 50letý Čech musel Američanům ukázat, jak se bourá s Mustangem. Žasnou, auto nevinného řidiče trefil jako řízená střela
včera - Tesla Cybertruck mohutně skóruje při dopravních nehodách, ostatní auta se od ní odráží jako kuličky v pinballu
včera
Nové na MotoForum.cz
- Místo Balaton Ringu se pojede v Estorilu? včera 16:00
- Indian Riders Fest 2024: Back In Time včera 08:03
- Vostatkovo zklamání v Barceloně 26.3.2024
- Úspěšné operace předloktí pro Ayumu Sasakiho 26.3.2024
- Novotný a Clark získali důležité poznatky a zkušenosti 26.3.2024
Nejnovější články
- Nové levné SUV Citroënu vypadá velmi lákavě, stát má jen 225 tisíc Kč. EU se už proto vyhne obloukem
před 3 hodinami - V Moskvě nafotili nové obrněné auto ruské policie. Ze zbraně proti „zlobivým” jde strach, i když stojí
před 4 hodinami - Stellantis dál propouští ve velkém. Nově končí dalších 3 500 lidí, je to prý součást „energetické a technologické transformace”
před 5 hodinami - Levná kopie kultovního Mercedesu G dostane novou verzi s motorem přímo od Mercedesu, bude ještě blíž originálu
před 7 hodinami - Volvo se rozhodlo odpravit polovinu svých českých prodejů. Skončilo s diesely, i když jde o jeho jasně nejžádanější motory
před 8 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva