Home > Rubriky a sekce > Fascinace a historie > Článek
Takto se vyvíjela vizáž Jeremyho Clarksona. Ani zestárnout nezvládl všedně
23.4.2018 | Mirek Mazal
Pojďte se s námi s nadsázkou ohlédnout za životem jednoho z nejznámějších automobilových nadšenců světa. Ani v případě svého vzezření nesplývá s davem.
Kontroverzní britský moderátor je znám hlavně tvrdohlavým vystupováním a trefným glosováním čehokoliv. Svou roli v jeho případě hraje i jeho zjev, zejména pak účes, ze kterého ale nemá problém si sám udělat legraci. Jeremy jednoduše není žádný hezoun a vzhled rozhodně nebyl tím, co z něj udělalo světovou celebritu první kategorie.
Celým jménem Jeremy Charles Robert Clarkson se narodil na jihu Yorkshire v Anglii 11. dubna 1960. Už během svého dospívání se projevoval jako rebel, když byl vyhozen ze soukromé školy za nevhodné chování. Později si šel vlastní cestou, své místo našel mezi novináři, kde mu jeho břitký jazyk přišel vhod. Hlavním oborem se staly automobily a politické dění. Komentáře na tato témata postupně vynesly Clarksona na vrchol žebříčků popularity, na jeho slova během dlouhé historie výroků reagovali snad všichni veřejní činitelé kromě samotné královny.
Dost lidí nemůže vystát jeho zvláštní humor, vyjadřování bez servítek by si mohl nechat patentovat, ale musí se mu nechat uznání za popularizaci automobilového prostředí. Jezza, jak se mu říká, dokázal zaujmout publikum, které by jinak auru spáleného benzínu a kvílících pneumatik nikdy nepochopilo. Po boku Richarda Hammonda a Jamese Maye společně vytvořili z pořadu Top Gear nesledovanějśí pořad svého druhu na celém světě.
Nedávno jsme se pobavili u začátků moderátorské trojice, dnes se podrobněji zaměříme na Jeremyho Clarksona, který svým osobitým strojením jistě ranil citlivou duši nejednoho modisty. Jako dítě se pyšnil hnědým hustým účesem po uši. Během dospívání a rebelských let si osvojil módní návyky, které statečně vyznává dodnes. Během puberty dovedl na své tělo navléct miniaturní krátké šortky, které daly vyniknout hubené postavě a poněkud nerovným nohám. Během bezstarostného období poznávání světa se mu na hlavě z učesaného hustého účesu stávalo kudrnaté afro.
Začátky novinářské slávy se pojí s modrými džíny, tričkem či košilí v kalhotách a značně odrostlými kudrnatými vlasy. Z ležérního stylu a hnědé hřívy se začínal stávat poznávací znak Clarksona. Dokonce několikrát zapózoval jako model, dnes jeho svůdný pohled působí vtipně. Však sám na svoji adresu nejednou vypustil dvojsmyslnou narážku pro pobavení publika.
S přibývajícím věkem rostlo břicho, ale ubývalo vlasů. Jezza nebyl nikdy sportovní typ a vysedávání v autech kombinované s nezdravým životním stylem se na něm začalo podepisovat. Hnědé afro mělo k hustému porostu daleko a barva začala pomalu blednout. Okolo roku 2003 se nadýchaný černošský sestřih změnil na usedlé kudrlinky hnědo-šedé barvy. Když jej pak po na Barbadosu vyfotili paparazzi v červených trenýrkách, působil docela zdevastovaně.
Někteří muži stárnou do krásy, ale je na vás posoudit, jakým směrem se posouvá Clarkson. Hodně ovlivňuje moment vyfocení, ale můžeme vidět stále stejný styl oblékání, který hlavní hvězda televizních obrazovek nikdy neřešila. Rifle a něco k tomu je neměnná klasika, naopak účes a tělo dostaly po letech zcela jiné obrysy. Okolo roku 2013 mohl dát Jezza definitivní sbohem hnědé hřívě a vyhublé postavě, věk je tvrdý soupeř a ani jeden z nejznámějších moderátorů na tom nic nezmění.
Dnes by se daly na tváři moderátora bývalého Top Gearu odezírat všechny životní zážitky a povedené nepovedené párty. Jen vlasy už toho tolik neprozradí, protože jich moc nezbývá. Šediny imponují některým ženám, tím pádem by se Jeremy mohl stále líbit. Těžko soudit, něžné pohlaví v našem obecenstvu může posoudit samo...
Vývoj Jeremyho Clarksona ve fotografiích nabízí průřez jeho životem. Z vyhublého nevybouřeného hnědovlasého mladíka s afrem je moudrý šedivý muž
Bleskovky
- Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
před 9 hodinami - Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
včera - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
- Fiat Panda má pověst velmi poruchového auta, v bazarech přesto táhne, časem svým způsobem zraje
před 3 hodinami - Někdo najel s nejkrásnějším moderním Astonem Martin 514 tisíc kilometrů, něco takového jsme v životě neviděli
před 5 hodinami - Hra se otočila. Číňané léta kopírovali evropská auta, teď si VW koupil kus čínské značky, aby sám mohl opisovat
před 6 hodinami - Absurdní elektrický nástupce nejlepší Kie zamířil k ledu, už i Korejci vnímají změnu nálad na trhu
před 8 hodinami - Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
před 9 hodinami
Živá témata na fóru
- Prodávám Tiguana, 2019, 176kW perfektní stav 04.19. 20:50 - řidičBOB
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.19. 20:39 - řidičBOB
- Policejní kontroly a měření 04.19. 18:38 - rutak11
- Elektromobily a vse kolem nich 04.19. 16:19 - honziss
- Peugeot 207-problém po nastartování 04.19. 15:42 - grizly
- BMW Divize 04.19. 15:12 - jerry
- Chip modul PCM zvýšení výkonu 2.0TSI GEN4 300+PS 04.19. 14:11 - venomage
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.19. 09:13 - Eda