Reklama

Tohle je daleko nejdražší Škoda v prodeji. Stojí skoro 13 milionů a není to překlep

 | 58 příspěvků | 14.5.2018 Mirek Mazal
Reagovat

Nepřihlášený jasná investice

To je za hubičku, cena jen.. | 14.5.2018 19:10reagovat
avatar

To je za hubičku, cena jenom poroste!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Ice

Šáde za třináct míčů a s o.. | 14.5.2018 19:47reagovat
avatar

Šáde za třináct míčů a s osobní zárukou od pana Dezidera. Se divím, že je stále na prodej :D

Nepřihlášený

za třináct míčů ti jich po.. | 14.5.2018 19:49reagovat
avatar

za třináct míčů ti jich postavím 20 vole

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: za třináct míčů ti jich po.. | 14.5.2018 20:35reagovat
avatar

Nepostavíš ani jednu.

Nepřihlášený Tomáš

Reakce na: za třináct míčů ti jich po.. | 14.5.2018 20:39reagovat
avatar

Směle do toho.Hned si jednu koupím když bude stejná a za 650 000,- Kč. Obávám se že takovou nepostavíš ani jednu a už vůbec nebude mít takovou minulost. Tvoje reakce na článek je jen důkaz, že nemáš sebemenší ponětí o čem se v článku píše.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený bvbcv

Reakce na: Směle do toho.Hned si jedn.. | 14.5.2018 20:47reagovat
avatar

Když se uklidníš a nadechneš se tak si uvědomíš, že takdy neplatíš techniku, ale minulost auta ... technicky na něm neni nic zajímavého, nic co by se nedalo za pár stovek tisíc udělat.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Tomáš

Reakce na: Když se uklidníš a nadechn.. | 14.5.2018 20:59reagovat
avatar

Nevím kolik jsi postavil podobných aut, ale něco takového postavit stojí dost peněz, umu a zkušeností. Třeba "jen" postavit ten motor tak aby fungoval bude dost velký problém.

Nepřihlášený Petr

Já bych se bál do toho sed.. | 14.5.2018 21:28reagovat
avatar

Já bych se bál do toho sednout. A když, tak zvolna, čtyřicítkou Jen ty opletené zahradní hadice u motoru a na brzdách budí nedůvěru a svědčí a naprostém diletantství rekonstrukce. Taková hadice se jen trošku ohřeje, upadne a je vymalováno.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený sar kames

len aby pánko Dezider zajt.. | 14.5.2018 21:38reagovat
avatar

len aby pánko Dezider zajtra nienašel v garáži len to čo nieje zo železa..

Nepřihlášený Tomáš

Reakce na: Já bych se bál do toho sed.. | 14.5.2018 21:39reagovat
avatar

Musíš si uvědomit, že je to historický vůz v té době to tak prostě bylo. Těžko bude někdo u takového vozu použil dnešní moderní materiály. Ty hadice na brzdách slouží k ochraně před mechanickým poškozením brzdových trubek a v motoru jen k odvětrání. Takže nic zásadního z čeho by jsi musel mít strach. A jen pro info: Pokud jsi podobné auto nikdy neřídíl tak věz, že by jsi měl velký problém se jen rozjet.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Petr

Reakce na: Musíš si uvědomit, že je t.. | 14.5.2018 21:50reagovat
avatar

Dík za informaci. Taky jsem začínal se Š100, vím k čemu co sloužilo. Nicméně - už jen použití těch hadic budí prostě nedůvěru, kdoví co kde ještě zbastlili.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Tomáš

Reakce na: Dík za informaci. Taky jse.. | 14.5.2018 22:00reagovat
avatar

Mohl by jsi prosím napsat co by jsi použil místo těch hadic, kdyby jsi měl zachovat dobové materiály ? Ono je to dnes trochu lehčí. Použiješ letecké vedení ( a o tom by se také dalo dlouho diskutovat ) a opatříš ho origo ochranou. Ale to se v té době tak prostě nejezdilo.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Ivoš

Může mi někdo říct , proč.. | 14.5.2018 22:28reagovat
avatar

Může mi někdo říct , proč např. ex tovární FOCUS WRC se kterým jel tři soutěže WRC Colin stál jen 100.000 EUR ??

Asi má tato Škodule v sobě zlaté cihly nebo diamanty protože jak si jinak vysvětlit její cenu když s ní nikdo nikdy žádnou soutěž , natož WRC oficiálně nejel?? Možná to bude limitovaná edice zahradních hadic z celkově velmi ,, profi ,, provedené renovace co z ní dělá takový unikát.

Také celkově článek sice správně vyzdvihuje unikátnost speciálů skupiny B a připravované skupiny S ale ruku na srdce , co z toho měla Lada VFTS a Škoda 130 LR ??? Maximálně tak laminatové či hliníkové blatníky !!!!!

Nebo snad chce někdo tvrdit , že první co si pod skupinou B vybavuje , je sériový čtyřdveřový ocelový skelet karosérie a motor o výkonu 130 PS ???

To že Škoda a Lada tu a tam něco dojela na slušných místech bylo hlavně zásluhou pilotů a také štěstí.

Lidi nenechte ze sebe dělat blbce a mrkněte občas na západ od našich hranic aby jste měli přehled co se tam dá za Vaše peníze koupit.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kokot Bednár zo Slovenska

Kellner s Babišem se tento.. | 14.5.2018 23:19reagovat
avatar

Kellner s Babišem se tento skvost budou nepochybně přetahovat v aukční síni, jsem si naprosto jist, že je nakonec přeplatí Roman Abramovič. Namísto Bentley se nechá dopravovat na tréninky Chelsea v Shade. Shade je trendy, Shade je best, Shade je simply, Simply Scheisse. Jednoducho Merde. Naozaj Grcek.

Nepřihlášený Jarek

Chtěl bych vidět toho, kdo.. | 14.5.2018 23:48reagovat
avatar

Chtěl bych vidět toho, kdo nabídl těch 5 milionů. Ta škodovka má cenu 1500 v kovošrotu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený srahoš

Reakce na: Chtěl bych vidět toho, kdo.. | 15.5.2018 06:51reagovat
avatar

za tvojeho hnujdaja dostaneš *ovno

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený divočák

Reakce na: za tvojeho hnujdaja dostan.. | 15.5.2018 07:10reagovat
avatar

Ale no tak, zklidni hormon. Hyundai si dnes drží cenu daleko lépe než nějaká škodovka.

A až bude škodovka vyrábět aspoň to co Hyundai (elektromobily, hybridy, vodíková auta, luxusní prémiovou třídu,.....), tak se ozvi.

Škodovka Hyundai nesahá ani po kotníky. Ve všem!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený T

Reakce na: Ale no tak, zklidni hormon.. | 15.5.2018 08:13reagovat
avatar

tvl, prodáváš handeje nebo co, že se za ně tak pereš? Jak shade tak handej dělá spotřebák a ne auta. Ani jedna z těch značek není o moc lepší než ta druhá, jedna má dementní reklamy a druhá je zase trošku dražší. A že má handej větší portfolio, no vona je to taky malinko větší firma. Napřiklad je handej nejlepší na světě ve výrobě námořních nákladních lodí, ale to s autama nemá moc společnýho, jo a co se týče těch prémiovek, tak genesis sice patří pod handey, ale to Lamborghini pod VW taky.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Adam

Reakce na: Ale no tak, zklidni hormon.. | 15.5.2018 08:25reagovat
avatar

Nejde ti dát jinak než za pravdu. Na druhou stranu si sedni do hjondé a pak do škodovky. Ve škodovce ti přijde vše takové robustnější a pevnější. Škochle nejsou tak načančaný,ale taky mají své kouzlo.

U hjondé se mi líbí jednoduchost servisů a jednoduchost zpracování pohonné soustavy. Tzn.: Nemusíš kvůli klíňáku rozebírat půlku auta, světla jdou kvůli žárovce krásně vyndat. U škodovky se mi líbí ona pevnost a robustnost interiéru. I když to určitě není jejich zásluha,plus to je...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený liposh

Přestože uznávám, že cena.. | 15.5.2018 08:33reagovat
avatar

Přestože uznávám, že cena toho vozu je z 99% historická hodnota, tak se ale na druhou cenu sluší říct, že ti dva jsou opravdu nesoudní šílenci. Viz Ivošova zmína o Focusu WRC po Colinovi za 100 000 Eur. Prostě měli vzít těch 5 mega, co jim nabízeli. To byla férová nabídka nějakého nadšence.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Syčák

Reakce na: Mohl by jsi prosím napsat.. | 15.5.2018 09:11reagovat
avatar

Máte samozřejmě pravdu, ale šmarja, "KDYBYS". Nejsme v češtinářském koutku, ale tolikrát za sebou to nedovedu odpružit.

Nepřihlášený nečum

Diť je to jen smradlavá za.. | 15.5.2018 11:59reagovat
avatar

Diť je to jen smradlavá zavodni škodovka vyrobená z dílů, co dům dal, která s trochou štestí vyhrála pár závodů a ani neví jak.

Nepřihlášený Alf

Legenda ??!!..proboha proč.. | 15.5.2018 12:21reagovat
avatar

Legenda ??!!..proboha proč ?

Nepřihlášený Ivoš

Reakce na: Přestože uznávám, že cena.. | 15.5.2018 14:02reagovat
avatar

Je to holt všechno o tom co u nás v matičce české (slovenské) sneseme.

Možná přijde doba kdy Lancia 037 bude stále za 300.000 EUR a Škodulenka 130 RS se stádem 98 PS bude za 350.000 EUR

Apropo ten FOCUS po Colinovi se opravdu loni na podzim prodával. Dnes je jen SUBARU po Solbergovi apod . vše kolem 120.000 EUR

Nepřihlášený geront

Subaru po Solbergovi, Focu.. | 15.5.2018 14:49reagovat
avatar

Subaru po Solbergovi, Focus po Colinovi...... a škodovka po českým pepíkovi, hahaha

Nepřihlášený

je to šrot !!!!!! | 15.5.2018 16:46reagovat
avatar

je to šrot !!!!!!

Nepřihlášený jirka

Reakce na: Nejde ti dát jinak než za.. | 15.5.2018 17:09reagovat
avatar

Fakt, že u Kia Ceed je hauptna s plíšku, aby náhodou neohrozila poraženého chodce, svědčí o tom, že s tou robustností na tom nebude nejlépe.U škodovek zatím ještě nehrozí promáčknutí plechů holou rukou ... ale bude hůř.

Nepřihlášený David Muller

To je něco pro znalce.. Nád.. | 15.5.2018 17:11reagovat
avatar

To je něco pro znalce.. Nádhera to auto je opravdu kus

:))))))

Nepřihlášený Sob

Reakce na: Může mi někdo říct , proč.. | 15.5.2018 19:47reagovat
avatar

Blbce ze sebe delas jen ty. Teda je vás tady dost včetně toho Ing co psal tenhle článek. Jedině škoda co spadala

do skupiny B1600 je 130 RS. LR bylo po zrušení nástupce skupiny A. A to co jsi napsal o VFTS a Škodě je opravdu důkaz o tom ze netusis o čem meleš.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Tom

za ty prachy by ta kastle.. | 15.5.2018 19:51reagovat
avatar

za ty prachy by ta kastle musela být top, začíná to dost reznout,zřejmene to nebylo při rekonstrukci dostatečně ošetřene. A tam kde jednou začne rez, tam už se jí těžko člověk zbavuje. Je to legenda, škodovkama žiju, ale cena je příšerná. Čekal jsem vystavní topovku bez koroze a vad za ty prachy. S certifikáty ze závodu a spoustou dokumentace.

Nepřihlášený Ivoš

Celkem nechápu reakci , já.. | 15.5.2018 20:40reagovat
avatar

Celkem nechápu reakci , já tu historii znám dost podrobně a také to , že skupina B vznikla v roce 1982 a nikoliv jako nástupce skupiny A ale skupin Gr.4 atd. No a jestli chceš tvrdit , že Škoda a Lada se 130 resp. 160 koníky mohli soutěžit se speciály o výkonech 450-550 koní tak asi opravdu nevíš jak to v té době bylo. Zatímco v socialistickém bloku jezdili jen jezdci co něco uměli , tak na západ od nás mohl jezdit i ten co moc neuměl ale měl finance .Proto se občas stalo , že Křeček , Haugland , Blahna , pojeli i o mnoho silnější vozy ale to bylo jen o jejich srdci nikoliv o skvělé technice Lady a Škody. Nicméně souhlasím , že jak stotřicítka tak VFTS má své kouzlo ale přirovnávat je k čistokrevným speciálům skupin Gr.4 a potom B nelze.

Nepřihlášený Ivoš

Reakce na: Blbce ze sebe delas jen ty.. | 15.5.2018 20:46reagovat
avatar

Jinak jen pro úplnost , první homologovoné,, Béčkové ,,VFTS mělo opravdu jen zmíněné rozšířené blatníky absenci nárazníků , motor 1600 z 06tky a jen sériovou čtyřkvaltovou převodovku...vzadu bubny !!!!! tolik k tomuto speciálu. Hliníkové dveře , kapoty a pětikvalt byl bombasticky homologován až později.

Bylo to jinak pane Sobe ????

Nepřihlášený Ivoš

Reakce na: Blbce ze sebe delas jen ty.. | 15.5.2018 21:01reagovat
avatar

Ještě tě přeci trochu poopravím , Škodu 130RS opravdu nahradila Škoda 130LR ale homologovaná ve skupině B nikoliv A jak píšeš . Skupina A to byla v roce 1987 homologovaná Škoda 130L po zákazu skupiny B.

To jen aby jsi z autora inženýra nedělal blbce.

Nepřihlášený VIPER

Reakce na: Chtěl bych vidět toho, kdo.. | 15.5.2018 21:10reagovat
avatar

No ty tomu tak rozumíš

Nepřihlášený VIPER

Reakce na: Ale no tak, zklidni hormon.. | 15.5.2018 21:17reagovat
avatar

20 let to byl Hjundaj a teď je to Hjondé.si myslí že jsou něco extra a teď ještě ty jejich blbý reklamy.No zatím jsem neviděl Hnůjdaj co by najel jako ta modrá jedničková FABIA co nejela 1 250 000 km.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený divočák

Reakce na: tvl, prodáváš handeje nebo.. | 15.5.2018 21:23reagovat
avatar

Bavíme se o škodovce a Hyundai, že ano? Tak proč sem cpeš VW s Lamborghini. Nebo že by škodovka vyráběla to Lambo? Podobně jako Hyundai vyrábí Genesis?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: 20 let to byl Hjundaj a te.. | 15.5.2018 21:25reagovat
avatar

S tou Fabií je to podvod!

Nepřihlášený divočák

Reakce na: Nejde ti dát jinak než za.. | 15.5.2018 21:39reagovat
avatar

Ano, robustnější tak, že se musíš se vším prát, např. při otevírání dveří atd... Je humpolácká, nedodělaná, nedomyšlená....

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Karelse

Reakce na: To je za hubičku, cena jen.. | 16.5.2018 15:00reagovat
avatar

To je ale pecka... to bych si ho radeji vyskub i s nervem?

Nepřihlášený LukesX

Reakce na: Bavíme se o škodovce a Hyu.. | 16.5.2018 15:53reagovat
avatar

Genesys je nějakej pátek jiná značka která s vašima i30 nemá dávno společnýho nic. Jo patří do koncernu HMC... stejně jako Lambo, Porsche, Bentley nebo Bugatti patří do koncernu VW.

VW má na premiovky Audi. Hyundai zas Genesis. Koncernová politika, stejná v korei i evropě.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený LukesX

Reakce na: Genesys je nějakej pátek j.. | 16.5.2018 15:57reagovat
avatar

A kdyz ten genesis srovnam s konkurentema... nemyslim si ze by se v audi, bmw a mercedesu museli strachovat.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený LukesX

Reakce na: Ano, robustnější tak, že s.. | 16.5.2018 16:06reagovat
avatar

prát s otvíránim dvěří?? To si nesmíš v bazarech vybírat z "opravenejch totálek" :D

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený divočák

Reakce na: Genesys je nějakej pátek j.. | 16.5.2018 20:28reagovat
avatar

Genesis je značka vlastněná a plně řízená společností Hyundai. Mně jde o to, že se taková škodovka v žádném případě nemůže právě proto s Hyundaiem srovnávat, protože sama nevlastní a ani neřídí žádnou takovou prémiovou značku.

Nepřihlášený divočák

Reakce na: A kdyz ten genesis srovnam.. | 16.5.2018 20:31reagovat
avatar

Vtipálku, je vidět, že o Genesisu nevíš vůbec nic a jen tady tlacháš.

Nepřihlášený divočák

Reakce na: prát s otvíránim dvěří?? T.. | 16.5.2018 20:39reagovat
avatar

Ano, denně se v práci peru s dveřmi u služebních nových Oktávek. A nejen s dveřmi, prakticky se vším. Všechno jde nepřirozeně ztuha, je to shit.

I kvůli tomu bych si ji nikdy nekoupil. No, nikdy bych si jakoukoli škodovku nekoupil. Je to podřadná značka, podobně jako Dacia.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Roman1

Reakce na: Ano, denně se v práci peru.. | 19.6.2018 12:18reagovat
avatar

S těmi dveřmi souhlasím. Mě osobně to nepřijde, protože už jsem si zvykl. Ale většina lidí kteří, mají přisednout na místro spolujezdce se tváří, že je nutím nastoupit do zamčeného auta. O ničem jiném, co by mělo jít ztuha ale nevím. Co dalšího máte na mysli?

Nepřihlášený

dnešní dizajnéřii aut n.. | 19.6.2018 14:42reagovat
avatar

dnešní dizajnéřii aut nemají vůbec vkus, já jsem si vypiplal své auto do naprosté dokonalosti, samo sebou jsem musel zvýšit výkon motoru ostrou vačkou, vzduchovým filtrem, čip nemám mám karbec, ale tu největší vychytávku co jsem svému autu dopřál jsou LAMBO DOOR a na to lidi před jednotou dost čumějí. pro namlsání jedna fotečka pánové

http://www.jirkabakalar.estranky.cz/fotoalbum/skod a-120-tuning/skoda-tuning/25.jpg.html

Nepřihlášený Pejsek

Kde jsou nejbližší sběrný.. | 20.6.2018 06:50reagovat
avatar

Kde jsou nejbližší sběrný suroviny? Nebo vrakoviště? Já myslel, že Prokopec je presstitut, chabeho intelektu, který ví o autech úplný hovno. A podívejme. Ten blbecek Mazal, mu šlape slušně na paty. A to Prokopec, ta debilní buzna, nasadil laťku, kurva vysoko. Do Belusic, na pátej barak, s váma! Cigani by vám tam ukázali, kde má kanec picu!

Nepřihlášený Pejsek

Kde jsou nejbližší sběrný.. | 20.6.2018 06:54reagovat
avatar

Kde jsou nejbližší sběrný suroviny? Nebo vrakoviště? Já myslel, že Prokopec je presstitut, chabeho intelektu, který ví o autech úplný hovno. A podívejme. Ten blbecek Mazal, mu šlape slušně na paty. A to Prokopec, ta debilní buzna, nasadil laťku, kurva vysoko. Do Belusic, na pátej barak, s váma! Cigani by vám tam ukázali, kde má kanec picu! To auto je zcela bezcenné. Těm, kdo si myslí něco jiného, doporučuji neuroleptika. To je medikace proti bludum, etc.

Nepřihlášený

Genesis od Hyundaie je ale.. | 20.6.2018 14:33reagovat
avatar

Genesis od Hyundaie je ale úplně něco jiného než Audi od VW. Genesis je značka, kterou si Hyundai sám vytvořil, čili je to vlastně Hyundai. Kdežto Lambo, Audi, Bentley, Bugatti jsou původní řekněme prémiové značky, které patří VW a to je rozdíl!!! Škoda žádnou prémiovou značku nevytvoří... Vždyť nemá ani žádný vlastní motor, narozdíl od Hyundaie,který si dělá i vlastní aut. převodovky. Že má u nás trapné agresivní reklamy je věc jiná....

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše