Toto byl poslední nový motor Škody vyvinutý bez VW, měl stačit na 200 km/h

 | 58 příspěvků | 7.7.2017 Marek Bednář
Reagovat

Nepřihlášený ZZ

Hezké takže víme kde byl B.. | 7.7.2017 16:54reagovat
avatar

Hezké takže víme kde byl Bednář na výletě.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Pepek

......do doby,než vládní ži.. | 7.7.2017 17:00reagovat
avatar

......do doby,než vládní židáci a kolaboranti rozkradli veškerý průmysl a aktiva republiky a udělali z nás Protektorát II.,židoamerickou kolonii, montovnu a odbytiště nejhoršího všemožného předraženého braku.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Bílek Jan

Reakce na: ......do doby,než vládní ži.. | 7.7.2017 17:51reagovat
avatar

Jeminánku, vy jste ale hloupej, árijče!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Řidič

Naše cílené lezení do zadk.. | 7.7.2017 18:13reagovat
avatar

Naše cílené lezení do zadku všemu západnímu řízené z hradu pohřbilo spoustu projektů Škody, Tatry, Jawy, Čz, zbrojařů a spousta dalších. My už jen čumíme a montujeme v montovnách.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Dan

Reakce na: Naše cílené lezení do zadk.. | 7.7.2017 18:26reagovat
avatar

To je z větší části pravda ale můžeme si za to sami - díky 40 letům totality kdy to začalo jít s průmyslem u nás prudce dolu. Možná tak maximálně Slovensko může vděčit za rozvoj minulému režimu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený pablo

Reakce na: Jeminánku, vy jste ale hlo.. | 7.7.2017 19:01reagovat
avatar

Bílku,ty jsi se tak blbej narodil,nebo ti tak pejzatí dokázali vypláchnout mozek z kebule???

Každopádně adorovat tenhle odporný zlodějský otrokářský židorežim může dneska opravdu jen stupid,uplacený kolaborant nebo naprostý idiot.

Nepřihlášený

Reakce na: Naše cílené lezení do zadk.. | 7.7.2017 19:05reagovat
avatar

No lezeme, to máte pravdu. Ale nezapomínejte, ze které prdele jsme v roce 89 vylezli. A za bolševika nám rusáci taky v lecvšem zatli tipec.

My jsme prostě národ, kterej tu hlavu holt musí do nějaký prdele furt strkat.

A Jawa už před revolucí nestála za nic, Škodovka se sice snažila, ale dohnat ten ujíždějící, nebo spíš dávno ujetý vlak už bylo nad její síly.

Nepřihlášený V. Klaus

Prodej škodovky bylo to ne.. | 7.7.2017 19:11reagovat
avatar

Prodej škodovky bylo to nelepší, co se v českém businessu stalo! To byly časy!

Nepřihlášený Martin

Dohnat ujíždějcí vlak po k.. | 7.7.2017 19:11reagovat
avatar

Dohnat ujíždějcí vlak po komunismu bylo vcelku jednoduché, měli jsme schopné pracvoníky a slušné strojírenské zázemí. Navíc ten motor byl původně vyvíjen pro Škodu (typ nevím), nástupce MB. Navíc všem posměváčkům Škody Favorit či Felicie. Přeci jen to auto mělo vypadat jinak...kdyby se nešetřilo. Mělo mít právě tento motor, dvojitou přepážku před kabinou apod. A ti co říkají, že bychom s tím co v komunismu vzniklo nepřežilo: podívejte se jaké divadlo s malým kašpárkem dnes hraje Dacie ;) Takže kdyby...mohli jsme dnes být strojírenskou velmocí, vyráběli bychom super špičkové sprotovní vozy, motorky...cokoliv....ale to je jen kdyby.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený kik

český šmejdi-buzny zasrané.. | 7.7.2017 19:23reagovat
avatar

český šmejdi-buzny zasrané vše skurvili

Nepřihlášený Rotoped

To bylo keců jak za 10let.. | 7.7.2017 19:34reagovat
avatar

To bylo keců jak za 10let budeme na úrovni Rakouska, *ovno kulový, ani za 200 let. Pan makroekonom vše rozprodal v kuponovce, a ten s krátkými nohavicemi se zahleděl z hradu ... no dodnes nevim kam.

Nepřihlášený Memphis.unv

Reakce na: Dohnat ujíždějcí vlak po k.. | 7.7.2017 19:51reagovat
avatar

Když pomineme všechny ostatní obludy, Dacia byla na pokraji krachu celou dobu, dokud ji nekoupil Renault a nezačal do ní převlékat svou vysloužilou techniku

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Martin

Reakce na: Když pomineme všechny osta.. | 7.7.2017 20:11reagovat
avatar

Však jistě...ale tady je důkaz toho jak se zastaralou technikou dobít trhy ;) Navíc oni se zlepšují...

Nepřihlášený Jan

Nebýt koncernu VW, tak ško.. | 7.7.2017 20:53reagovat
avatar

Nebýt koncernu VW, tak škoda tu už dávno není, stačí se podívat na jiné podniky jak dopadly. Takže se klidně poserte, ale němci nám s tím málem hodně pomohli.

Nepřihlášený Jirka_1

Reakce na: Dohnat ujíždějcí vlak po k.. | 7.7.2017 21:21reagovat
avatar

Měli jsme strojírenské zázení se zastaralým vybavením z padesátých a šedesátých let. Nové technologie žádné - pokud se nám nepodařilo z nutnosti koupit licenci. Bolševik to tady urvil od začátku do konce. Fabriky neměly vpoastní prostředky na rozvoj a vývoj, všechno se přerozdělovalo od úspěšných ke kopytům - nejlépe na tom byli ti, kteří uměli dobře zdůvodnit, proč jsou v mínusu. Kdo uměl, nedostal od státu nic. AZNP by se sama nedokázala vzchopit, neměla prostředky ani lidi na to, aby rozjela vývoj dalších vozů a dokázala vyrábět aspoň půl milionu vozů ročně, což je hranice přežití.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jirka_1

Reakce na: Dohnat ujíždějcí vlak po k.. | 7.7.2017 21:26reagovat
avatar

K tomu motoru - VW použil 1,6 se stejným výkonem a 145 Nm, také celohliníkový dvouventil. Takže nic světoborného jsme nevymysleli, kromě toho je tento výkon nahnaný otáčkami, dole to moc netáhlo a musel se pro svižnou jízdu točit. Měl jsem ho jeden čas v Octavii, měl hezký zvuk a dokázal mastit dvoustovkou i s těžkou Octavií a pětikvaltem. Jo, mít ho ve Feldě bych se nestyděl, s tím autem by docela cvičil.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Zasranej Volkswagen.Takovýc.. | 7.7.2017 21:27reagovat
avatar

Zasranej Volkswagen.Takových lidí šikovných máme.Teď je Škodovka jen zaprodaná děvka a montovna

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: ......do doby,než vládní ži.. | 7.7.2017 21:28reagovat
avatar

Měl by jsi se léčit a přestat si honit

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Peter

VŠICHNI JSTE ČURÁCI | 7.7.2017 21:47reagovat
avatar

VŠICHNI JSTE ČURÁCI

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený koki

Reakce na: VŠICHNI JSTE ČURÁCI | 7.7.2017 22:05reagovat
avatar

A ty ten největší ...

Nepřihlášený Martin

Reakce na: Měli jsme strojírenské záz.. | 7.7.2017 22:20reagovat
avatar

Ale to, že zde bylo strojírenství z 50. let...snad tomu nevěříte ? Ty Tatry, které vyhrály kde co...vyjeli snad vše...ty se pilovali na verpánku ne ? :D Se podívejte na dokumenty...stejně tak Liaz. Jsme na tom byli i po převratě technologicky velice dobře...a vše se dalo dokoupit, kapital byl taky a zadluženost nízká. Využít dnešní dluh na rozvoj průmyslu tak jsme technologičtí bozi. I tak strojírenství bylo, ne že ne...zbraně, letecký průmysl, tehdy i radiolokátory, Poldi ocel a výrobní program endoprotéz aj. vše top v oboru. OP Prostějov...tam byli lidé co uměli ušít cokoliv, Bohemia krystal, výroba obuvi...vše padlo jen díky tomu, že se nemodernizoval sortiment dle přání zákazníků...ale to byla chyba toho "nového" managementu. Lidé byli, kapitál byl...jen vůle nebyla ;)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený cosworth

skodovka je dnes jenom hnu.. | 7.7.2017 22:34reagovat
avatar

skodovka je dnes jenom hnuj pro dobytek. skodovkou jezdis protoze musis. skodovka se nekupuje ale fasuje

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Divobij

Reakce na: VŠICHNI JSTE ČURÁCI | 7.7.2017 22:52reagovat
avatar

Tvůj táta je čurák a tvoje máma píča. Spokojenej, ty zmrde?

Nepřihlášený

Reakce na: skodovka je dnes jenom hnu.. | 7.7.2017 23:06reagovat
avatar

Ja si octavii koupil protoze jsem chtel, uz 3.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Matoo

Reakce na: To je z větší části pravda.. | 7.7.2017 23:24reagovat
avatar

Aky rozvoj mas na mysli? :)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Matoo

Reakce na: Zasranej Volkswagen.Takovýc.. | 7.7.2017 23:30reagovat
avatar

Treba si ale uvedomit aj to, ze bez Volkswagenu by sme dnes nemali ani tu zapredanu dievku...

Nepřihlášený Matoo

Reakce na: Ja si octavii koupil proto.. | 7.7.2017 23:37reagovat
avatar

...tiez som na tom podobne. Chcem velke, pohodlne a bezpecne kombi - Superb sa na to perfektne hodi. Na jazdecke zazitky tu mam ine auta...

+ lepsie auto do mesta, ako je jednotkova Fabia v maximalnej vybave (s vypinatelnym ESP, xenonmi, navigaciou...) s motorom 1.9 TDI-PD este nevymysleli. Pouzivam toto auto lebo mi vyhovuje - je male, svizne, spolahlive, v ciernej dobre vyzera a je aj relativne komfortne. Mozno sa to sice v podnikatelskych kruhoch nenosi, ale nemozem si pomoct...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Dan

Reakce na: Aky rozvoj mas na mysli? :.. | 7.7.2017 23:40reagovat
avatar

Průmyslu, že na Slovensku se stavěly fabriky, na zelené louce a moderní...

Nepřihlášený Matoo

Reakce na: Díky za nahrávku, výsledek.. | 8.7.2017 00:09reagovat
avatar

Tak v tom mas pravdu, ale inak az tak rozvinuta krajina zas nie sme. Staci sa pozriet na vladu, na jej nesplnene sluby a sme doma. Plus... Vela fabrik po privatizacii zaniklo.

Nepřihlášený Alojs

V dobe kdy se pela oda na.. | 8.7.2017 08:51reagovat
avatar

V dobe kdy se pela oda na 1,2HTP s vykonem nula nula nic byl ve vyvoji funkcni identicky motor ale s vykonem cca 85kW !!! Mozna predskokan dnesnich trihrnku s troubem ale tehda bez trouba ......

A schvalne kdopak nam to "zakazal" :)

Ale hmatatelne dukazy nemame nejsou - tak ze to berte jen klidne jako "kachnu" :)

Nepřihlášený pepa

Reakce na: Měl by jsi se léčit a přes.. | 8.7.2017 10:00reagovat
avatar

Možná by si spíš měl honit víc, ideálně alespoň 16h denně :-D

Nepřihlášený pepa

Reakce na: K tomu motoru - VW použil.. | 8.7.2017 10:04reagovat
avatar

Prej dvoustovkou :-D Možná tak z kopce :-D

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený lampa

Reakce na: Dohnat ujíždějcí vlak po k.. | 8.7.2017 10:15reagovat
avatar

Hlavne si uvedomte, ze ten motot mozna vyvinula Skoda, ale vyvoj platil VW a stejne tak by platil jeho vyrobu. Skodovka tehdy byla cerstve po prevzeti, v cervenych cislech a s dvema modely. Po prevzeti, ktere VW stalo tezky penize. Nejdriv bylo potreba tam udelat trochu poradek a zacit vydelavat. Ne cpat dalsi miliardy do novy motorarny, kdyz byla navratnost hodne nejista. VW tehdy jasne rekl - chcete novy motor? Tak si na nej nejdrive vydelejte. A to bylo jedine mozne rozhodnuti. Navic, jak uz je tu zmineno, 1.6 100k neni nic prevratneho. To mel VW uz v prvnim GTi v 70. letech. Je mozne, ze ta skodovacka to zvladala pri nizsich otackach a byla modernejsi, ale stejne nic, cim by udelali diru do sveta, nebo kvuli cemu by mel vytahovat VW dalsi miliardy z kapsy.

Nepřihlášený

Reakce na: ...tiez som na tom podobne.. | 8.7.2017 10:56reagovat
avatar

Lepší auto než Fóbii nevymysleli?

Myslím, že se mýlíte.....

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený j

Reakce na: K tomu motoru - VW použil.. | 8.7.2017 11:05reagovat
avatar

Jenže ta celohliníková 1.6/100 k/145 Nm se nemontovala do Felicie, tam byla litinová 1.6/75 k/136(?) Nm AEE.

Nepřihlášený Matoo

Reakce na: Lepší auto než Fóbii nevym.. | 8.7.2017 11:26reagovat
avatar

To som netvrdil... Existuje obrovske mnozstvo ovela lepsich aut, ale zo sucasnych modelov v kategorii mini/male auta som si vybrat v podstate nedokazal, kedze trojvalec v aute rozhodne nechcem a ked som dostal ponuku na jedenastrocnu Fabiu v plnej vybave, v top stave a za velmi lakavu cenu, neodolal som. (Uvazoval som o patstovke a Cliu s motorom 1.5 DCI. Nova Ibiza, ktora sa mi paci, este na trhu nebolam)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: To som netvrdil... Existuj.. | 8.7.2017 15:54reagovat
avatar

No dobrá, z Vaší strany máte pravdu, jen si říkám, jestli 1,9 TDI PD je vhodné auto do města. Zrovna tahle motorizace je sakra náchylná v podstatě na všechno. Počínaje kvalitou oleje, nafty, časté starty...

Proč to asi byla tak výhodná koupě?

A že jste na trhu nedokázal najít nic zajímavějšího?

No asi bych si dokázal vybrat...

Neberte to tak, že bych Vás chtěl naštvat, nebo s Vámi polemizovat, ale s motory PD mám poměrně dost zkušeností a do domu bych to nechtěl ani zadarmo. Uživatelsky jsou tyto motory velmi příjemné, ať se jedná o studené starty, výkon, čí spotřebu, ale v okamžiku, kdy se začnou sr..., tak je to katastrofa.

Přeji Vám, ať auto slouží.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Matoo

Reakce na: No dobrá, z Vaší strany mát.. | 8.7.2017 17:02reagovat
avatar

Podla mojho nazoru je. O auto sa predchadzajuci majitel staral - dokonca si aj odkladal vsetky faktury a blocky za prevedene opravy - danu kartoteku som, samozrejme, k autu dostal. Na mieste sme ho s mojim servisnym technikom skontrolovali - vsetko bolo v poriadku. Po prichode na Slovensko (vozidlo preslo 872 km po vlastnej osi) prebehla rozborka, vsetko sa kompletne skontrolovalo, vymenil sa olej a filtre, drobne muchy (preliaceny prah, drobne nedokonalosti na laku) boli dane do poriadku a auto odvtedy bez problemov jazdi. Navyse... U predajcu som vymenou za prislubene pathviezdickove hodnotenie na Mobile.de a za rychle jednanie vykseftoval este dvastopatdesiateurovu zlavu. Povazujem to za velmi vyhodny obchod. :) (a to boli este v kufri aj zimne pneumatiky, ktore zvladnu este cca. dve sezony) Momentalne je tam 5W40 od Castrolu a tankujem ju na tych benzinkach v okrese, kde tankujem aj ostatne auta. (Z okresu s nou nevyliezam.)

Medzi sucasnymi autami nie. Dnes je blby zvyk, ze sa do malych aut pchaju trojvalce - casto dost serednej kvality, ujacane, bez jazdnej dynamiky. Pohraval som sa dokonca s myslienkou na individualny import vozidla z Japonska - to mi ale prekazila tato Fabia, na ktoru som narazil uplnou nahodou. :) A ake auto by ste zo segmentu malych aut, resp. zo segmentu mini volili vy?

Ja mam s trvanlivostou motorov PD dobre skusenosti. Octavia, ktoru mam vo firme a je vybavena tymto motorm, najazdila uz 750 tkm a to bez vaznejsich poruch.

Nepřihlášený Jirka_1

Reakce na: Ale to, že zde bylo strojír.. | 8.7.2017 17:11reagovat
avatar

Milej pane, je mi 55 a pžřed pádem režimu jsem pracoval v automobilovém průmyslu. Neříkajte mi vůbec nic, tady nebyl kapitál, nebyly nové technologie, moderní CNC stroje (pokud ano, za moc nestály - vlastní zkušenost s těmi šmejdy ze Slovenska). Ukazovat na to, že Tatra něco někde vyhrála - jo dobrý, ale na Západ se neprodala jediná, všechno šlo do SSSR, Indie a Číny. Elektronika - děs a hrůza, vysoké ceny elektronických součástek a o 15 let za opicemi, nebyl sortiment a nic. Že jsme měli lidi - máme je dodnes, ale když nejsou peníze na vývoj a přípravu výroby... Stačil mi Favorit, velký elán postavit nový motor, když bude nové auto. Jenže náklady na vývoj a přípravu výroby (formy, nástroje, stroje) vycházely někde na 3,5 - 5 miliard korun, které vláda neměla a tedy nedala. Takže se vzala stotřicítka, dala se jí osmikanálová hlava, koupila licence na karbec a vypotilo se jakési elektronické zapoalování s mechanickou regulací, protože na uP nebyly peníze - díky drahotě elektronických součástek Tesla, protože na dovoz levnějších nebyly devízy... Reži měl padnou v osmašedesátém, pak bychom se mohli něčem bavit, ale tak je to jen ztráta času.

Ano, Poldi uměla na tom historickém zařízení vyrábět kvalitní věci, ale je otázka, jak dlouho by to ještě vydrželo.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Milej pane, je mi 55 a pžře.. | 9.7.2017 15:39reagovat
avatar

Člověče, mluvíte mi z duše.

Ještě aby to místní ruďoši pobrali.

Nepřihlášený V12

Reakce na: Prej dvoustovkou :-D Možná.. | 10.7.2017 07:17reagovat
avatar

Ale ano, dal dvojstovku aj na rovine. Ale na tachometri, ktory pri tejto rychlosti ukazoval az o 15 menej.

Prave Octa 1.6MPI bola leniva az hroza, to auto neslo ani v nizkych otackach, ani vo vysokych.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jirka_1

Reakce na: Ale ano, dal dvojstovku aj.. | 11.7.2017 11:39reagovat
avatar

AEE motor v Octavii byla jakási základní motorizace a z nouze cnost, protože nebyla kapacita výroby pro předpokládané motory. Tedy se tam cpala tato litina, která byla na to auto slabá. Jo, auto nějak jelo - když se rozjelo a nemuselo se brzdit a akcelerovat. Celkem to jelo při obsazení řidičem, jak tam bylo více lidí a nedej bože batožina, bylo zle, takové Octávky jsem dával levou zadní se stotřicítkou.

Žádný rychloměr neukazuje při dvoustovce méně o takovou hodnotu, většinou ukáží spíš o deset km/h víc...

Nepřihlášený MalyBobes

chtel jsem jen reagovat na.. | 14.7.2017 16:45reagovat
avatar

chtel jsem jen reagovat na ty dvojita svetla: byli tehdy vyrabeny jako Favorit TopX pro pouze pro belgicky trh (mozna ze i pro cely Benelux), to uz nevim.

https://www.google.cz/search?q=favorit+top+x&rls=c om.microsoft:fr-BE:IE-Address&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa= X&ved=0ahUKEwjorcy8_YjVAhVHNhoKHePKAN0QsAQILg&biw=1285&bih=6 06#imgrc=_&spf=1500042418154

Nepřihlášený Kuban

Reakce na: No dobrá, z Vaší strany mát.. | 17.7.2017 09:25reagovat
avatar

myslíte ty jadrné zvuky co se linou v oblasti gradace krouťáku? :-D Koňské kopyta sem tomu říkal, traktoroidní projev, mezi 1800-2500 to byl vždy úlet jako prase... tohle dělaly PDčka velmi rády... Jest to historie, a obchodní artikl, berme to tak, marketing uspěl a z jinak konstrukčního FEJLU se stal obchodní úspěch. Je to jen o kupcích a jejich rozhledu. Bohužel jestli někde byl kdy v historii vidět případ úspěšného marketingu a lidé se po konzumaci exkrementu olizovali jako po sladké zmrzlině, pak to byla historie PD v podání VW.

Nepřihlášený

Reakce na: Zasranej Volkswagen.Takovýc.. | 18.7.2017 14:02reagovat
avatar

Přesně tak.

Nepřihlášený Petr marek

Reakce na: Hezké takže víme kde byl B.. | 22.7.2017 19:30reagovat
avatar

když sem tam byl před třemi lety nebyl tam strašili tam nějaký dojčácký prototypy ptal sem se na něj a arogance personálu byla značná

Nepřihlášený Robo

Reakce na: Ale to, že zde bylo strojír.. | 20.8.2017 15:01reagovat
avatar

A ti co to zprivatizoval a zabili byli asi kdo ? No zase komunisti .. Teď už zcela beztrestně rozkradli ten zbytek a pak polorozpadlé a zchátralé firmy bez lidí prodali ještě zahraničním firmám na montovny pro novodobé , teď už kapitalistické otroky ...

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
b_468_60.gif

Autobazar

zobrazit vše