Zemřel muž, který zachránil 911 a možná i celé Porsche. Jak, to dodnes fascinuje

 | 8 příspěvků | 1.11.2017 Marek Bednář
Reagovat

Nepřihlášený miluna

Kdyby podobná situace nast.. | 1.11.2017 12:13reagovat
avatar

Kdyby podobná situace nastala dnes, tak 911 končí. Všude samá ekologie a nesmyslné ladění křivky výkonu do plocha, světla jak z kosmické lodi, šaltrpáka se švindlchromem, start stop, bezklíčový zámek elektrické servo a pocit z řízení? Zážitky? Nikoho nezajímá, důležité jsou designové nesmysly, samoparkování a dotykové displeje. V autě má být volant, řadící páka, pedály a super pocit z řízení. To všechno stará 911 měla!

Nepřihlášený sr

hlavní podíl ale tom měli.. | 1.11.2017 12:21reagovat
avatar

hlavní podíl ale tom měli i kupci..

Nepřihlášený SADAM

Mám v garáži Porsche 911 C.. | 2.11.2017 06:37reagovat
avatar

Mám v garáži Porsche 911 Carrera 3.2i 1985 a vždy když jdu kolem musím se pochválit. Jsem fakt borec :-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený kolemjdoucí 2

Reakce na: Mám v garáži Porsche 911 C.. | 2.11.2017 10:31reagovat
avatar

Pochybuju že ho máš, ale i kdyby - to není o tom jestli jsi borec, ale o tom že zrovna tohle auto byla ryzí 911 - divoká, nezkrotná, kousavá a mstivá bestie, kterou zkrotit vyžadovalo mít koule jako melouny a mozek na úrovni počítače - bylo potřeba dělat vše přesně a naprosto bez emocí. Tohle auto u znalých spíš než úžas vzbuzuje velký respekt, právě proto je ikonické - povolaný zkrotit ho ve všech aspektech se cítil každý, vyvolených byla jen hrstka.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený SADAM

Reakce na: Pochybuju že ho máš, ale i.. | 2.11.2017 10:40reagovat
avatar

Jo chlapče mám ho, byl to můj sen od dětství a před lety jsem si ho splnil. Ale je vidět že jsi nic takového nikdy neřídil, to by jsi tady nepsal takové slinty načtené z internetu. To co píšeš možná platí o TURBU ale klasika se řídí úplně normálně.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený kolemjdoucí 2

Reakce na: Jo chlapče mám ho, byl to.. | 2.11.2017 13:33reagovat
avatar

Jistěže neřídil, nikde jsem netrvdil že jo, ovšem to není podmínka k tomu abychom si o něm mohli seriózně pokecat v diskusi, nebo snad je?

Turbo to samozřejmě na řízení dělá mnohem zajímavější (i ve smyslu "náročnější"), ale technický základ je přeci stejný. Já se bavil o tom, že je to snad poslední ryzí 911 v tom smyslu, že pak už přišla doba jak konstrukčních změn (následná 964 měla např. již vinuté pružiny místo torzních atd) tak postupně různých elektronických pomocníků, a nároky na řidiče se celkově snížily.

Mimochodem: Urážku o slintech načtených z internetu sis mohl odpustit. Jsou lidi co je auta obecně baví, zajímají a mají je zkrátka rádi, a u toho není podmínka vlastnit každé o kterém se chce(me) bavit a ani by to z pochopitelných důvodů nešlo. Krom toho Internet není jediným zdrojem informací, ale to už bys ve svém věku taky mohl vědět.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

zobrazit vše