Home > Rubriky a sekce > Inzerce > Článek
Italská pizza a Fiat 500? Stále k nakousnutí!
13.12.2018 | inzerce
V dnešní hektické době už nezbývá místo pro přežití legendárních vozů. Kromě dožívajícího Beetlu od VW nemáte moc možností, jak si zavzpomínat na minulost, avšak v moderním pojetí. Ideální šanci pro vás představuje Fiat 500.
Cinquecento nebo lidově řečeno „pětistovka” - tak začal Fiat značit svoji legendu před více než šedesáti lety. A tam, kde poválečné Německo motorizoval Volkswagen Brouk, ve Francii to byl zase Citroën 2CV, známý spíše jako „kachna“, se Itálie vydala cestou Fiatu 500. Jednoduchost na entou. A právě ta je synonymem pětistovky i dnes. Pro kupce ojetiny argument číslo jedna.
Pro základní rozlišení při vyhledávání vozu bychom doporučili:
a) benzinový atmosférický motor, který i v základní verzi 1.2 8V pro pohon ani ne tunu těžkého supermini stačí a prakticky na něm není nic, co by se mohlo draze pokazit
b) vozy s rokem výroby 2010 a mladší, protože mají lepší podvozky identické s Fordem Ka, po roce 2013 pak i citelně pohodlnější pérování
c) česká auta s doloženým servisem, a ne zbědované italské kusy, co kdesi v Neapoli rozvážely pizzu 50 000 km na jeden olej
Ke cti Fiatu 500 slouží i fakt, že se vůz stále vyrábí a i klient „ojetiny”, pořízené za dva průměrné české platy, vlastně stále jezdí v aktuálním modelu. Šedesát tisíc je však dno, za tohle koupíte desetiletou pětistovku s výhledem trvalých návštěv servisů. Na perspektivní kus si připravte jednou tolik. Díky primitivnímu základu se není třeba bát vysokých investicí, a pokud někde něco klepe a hlučí, tak to budou s největší pravděpodobností jen silentbloky nebo tyčky stabilizátorů za pár tisíc.
Fiat 500 je láska na první pohled. Pozitivní image, legendární status a jednoduše milý design hrají prim, jednoduchá a odolná technika je pak příjemným bonusem slibujícím delší provoz bez velkých investic. Při správně zvoleném motoru, což v tomto případě znamená verzi 1.2 8V, se není prakticky čeho bát, případné problémy jsou pouze drobnostmi.
Pokračování článku o malé italské stylovce naleznete zde.
Bleskovky
- Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024 - Pagani Utopia málem dostálo svému jménu, zámožný majitel s ním během povodní vjel do vody
20.4.2024
Nové na MotoForum.cz
- Vostatek po Assenu: „ Na suché trati jsem se cítil silný, na mokré to nešlo“ včera 12:42
- Začalo letošní MS-Side včera 10:00
- Petr Najman: „Mrazivá a komplikovaná Jarní cena Brna“ včera 08:00
- Oliver König pojede IDM s Ducati 23.4.2024
- Harley-Davidson Praha: 6. Nedoklubko Challenge 25. května 2024 22.4.2024
Nejnovější články
- Dodnes úplně nový, totálně oholený Ford Focus první generace může být váš, při jeho jednoduchosti je to auto navěky
před 53 minutami - Fiskeru došly peníze. Už neplatí ani úroky z dluhů, bankrot očekává každým dnem
před 2 hodinami - Tesla zlevnila nový Model 3 už na 1 milion Kč. Výsledky za má i proto mizerné, v Evropě už propouští stálé zaměstnance
včera - Ojetý Caddy je recept na levný rodinný VW s místem i dieselem, umí zaskočit i za už neexistující Škodu
včera - Ford pořád umí ohromit, začal prodávat nový motor V8 s až 821 koňmi od pouhých 271 tisíc Kč
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva