11.4.2024 | Petr Miler
Škoda za uplynulé dekády přišla už s celkem slušnou řádkou modelů RS, které si dříve nebo později vydobyly jistý respekt. Kodiaq I o to problematicky ...
11.4.2024 | Petr Miler
Seberte elektromobilům dotace a i léta upozaďovaný pohon, který z velké části aut úplně zmizel a v těch zbylých je soustavně týrán dodatečnou daňovou ...
11.4.2024 | Petr Miler
Bezradnost. To je asi jediné slovo, které se člověku dere na mysl, když se podívá na to, jak se Mercedes pokouší odvrátit zkázu elektrické třídy S. In...
10.4.2024 | Petr Prokopec
Uvážíme-li, co dnes na tomto poli nabízí konkurence, nemá mladoboleslavská automobilka v rukávu žádné pořádné eso, kterým by mohla trumfovat. Za dva r...
10.4.2024 | Petr Prokopec
Některé automobilky moc dobře ví, proč tu či onu novinku nabízí raději jen v elektrické verzi, i když by nemusely. Spalovací alternativa totiž nabízí ...
10.4.2024 | Petr Prokopec
Je to jistě dobrý způsob, jak odvést pozornost od aktuálních obchodních nezdarů Tesly, to je ale asi tak všechno. I bývalý technik automobilky u soudu...
10.4.2024 | Petr Prokopec
Škoda Octavii znovu „sáhla do světel” a znovu tím vyvolala poprask, byť ne tak velký jako minule. Nyní auto už vyrábí a prodává v prakticky všech rele...
10.4.2024 | Petr Miler
Tohle už je opravdu komedie - nová jména elektrických Mercedesů nejenže se snaží zastřít, že jde elektrické vozy, ale navíc jsou nesmyslně dlouhá. Pří...
9.4.2024 | Petr Prokopec
Elektromobilům VW se zoufale nedaří a po konci německých dotací prodejně rychle ztrácí napříč Evropou. Pro Němce tak snad bude vzpruhou, že se aspoň n...
9.4.2024 | Petr Prokopec
Vůz se samozřejmě neobejde bez převodovky, bez té by vůbec nemohl fungovat, též převody s ním měnit půjde. Při snaze o ruční volbu ale budete stejně j...
9.4.2024 | Petr Prokopec
Němci přes aktuální vývoj na trhu stále trvají na tom, že od roku 2026 nebudou představovat nic než elektrické novinky. Pro A3 i její deriváty to bude...
9.4.2024 | Petr Prokopec
Tohle auto nemá ani plastové kryty kol, není v něm skutečně vůbec nic „zbytečného”. Také ale místo 1 030 000 Kč, za které se u nás prodává dosavadní z...
9.4.2024 | Petr Miler
Už nevěříme tomu, že se firma ze svých současných patálií dostane, pořád to ale nevzdává. K extrémním slevám po USA přistoupila i v Evropě, snížení ce...
8.4.2024 | Petr Prokopec
Naprostá většina „západních” firem vývoj nových spalovacích motorů více či méně opustila, aktuálně se na tomto poli snaží hlavně Číňané. Rusové se při...
8.4.2024 | Petr Prokopec
Těmto autům někteří už dávno věštili smrt, realita existence těch nejslavnějších z nich je ale jiná. Chevrolet Corvette prodejně dál válí, meziročně l...
8.4.2024 | Petr Miler
Je to nakonec možná nejlepší způsob vlastnictví elektrického auta, se kterým byste tak jako tak moc daleko nedojeli. Takhle ho aspoň máte levně a jeho...
7.4.2024 | Petr Miler
Analytici, kteří předpovídali, že prodeje elektromobilů v Německu letos „na úsvitu elektrické revoluce” klesnou, se alespoň zatím nemýlili. Meziroční ...
7.4.2024 | Petr Prokopec
Tesla považuje své autonomní technologie za výjimečné a klíčové, zjevně je v tom ale sama. I když je ústy Elona Muska opakovaně nabízí jiným automobil...
6.4.2024 | Petr Prokopec
Porsche dlouho tolerovaná praxe se letos přestala setkávat s pochopením. A právě v tu chvíli vstupuje do hry další firma, která chce dělat něco jako S...
6.4.2024 | Petr Prokopec
Nic proti retru, tohle auto ale vypadá nejen jako posel minulosti, nýbrž také jako posel ošklivosti. Mitsuoka Ryugi je nově pojatý stroj na bázi dvaná...