Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Aston Martin hostům tajné prezentace Valkyrie nevzal mobily, teď znovu lituje
19.6.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Měla to být tajná prezentace jen pro vybrané, hned několik lidí si z ní ale na památku pořídilo fotografie a videa. A ta se teď postupně dostávají ven.
Minulý týden jsme se mohli vůbec poprvé seznámit s předprodukční verzí Astonu Martin Valkyrie. Ta sice byla představena již během Velké ceny Monaka, na privátní akci ovšem byli pozváni jen zákazníci a blízcí přátelé britské automobilky. Značka se nejspíše domnívala, že se návštěvníci zachovají jako džentlmeni a budou respektovat upozornění na to, že vše je tajné a že veřejná premiéra se odehraje až v září ve Frankfurtu, a tak jim nesebral mobilní telefony a nechal je i fotit a natáčet. A to neměl dělat.
Respektování přání a zájmů jiných tak nějak obecně ustupuje boji o prvenství ve zveřejnění nějakých tajemství, a tak tu po nadílce fotek máme i video. To nám zvnějšku Valkyrii lépe neukazuje, na rozdíl od předchozích fotek ale do detailu zkoumá i kabinu. Palubní deska je doslova poseta displeji, dva krajní ale nejspíše slouží kamerám namísto zpětných zrcátek.
Zatím není jasné, zda vůz kamery místo zrcátek skutečně dostane, neboť legislativa s nimi ve zatím všech zemích světa zdaleka nepočítá. Je proto možné, že krajní displeje poslouží pouze výstupu ze zpětné kamery, ostatně parkování s Valkyrií nejspíše bude patřit k náročným úkolům. Její design byl maximálně podřízen funkci a aerodynamice, výhled vzadu tak bude velmi omezen. Zpětná zrcátka usazená třeba na blatnících, dveřích nebo na střeše na tom asi mnoho nezmění
Kromě displejů si můžete povšimnout hranatého obdélníkového volantu či sedadel, která jsou tak blízko středu auta i sobě, jak jen to jde. Není proto vlastně překvapivé, že Aston Martin se rozhodl jistým způsobem hlídat váhu majitelů prostřednictvím formování sedaček přímo na tělo a případná kila navíc si vyžádají zopakování této procedury.
Z dalších informací jen zopakujeme, že řidič dostane na hraní kombinaci 6,5litrového atmosférického dvanáctiválce a systému podobného technologii KERS. Celkový výkon by měl narůst na 1 000 koní, váha nemá přerůst tisíc kilogramů. Aston Martin cílí na poměr 1:1 mezi výkonem a hmotností, což povede jízdní dynamice na úrovni F1 či speciálů LMP1.
Nové video plně odhalilo kokpit Astonu Martin Valkyrie...
...exteriér lépe ukázaly starší fotografie. Ani jedno jsme neměli vidět dříve než za pár měsíců
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
včera - Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
18.4.2024 - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024
Nejnovější články
- Fiat Panda má pověst velmi poruchového auta, v bazarech přesto táhne, časem svým způsobem zraje
před 7 hodinami - Někdo najel s nejkrásnějším moderním Astonem Martin 514 tisíc kilometrů, něco takového jsme v životě neviděli
před 8 hodinami - Hra se otočila. Číňané léta kopírovali evropská auta, teď si VW koupil kus čínské značky, aby sám mohl opisovat
před 10 hodinami - Absurdní elektrický nástupce nejlepší Kie zamířil k ledu, už i Korejci vnímají změnu nálad na trhu
před 11 hodinami - Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
včera
Živá témata na fóru
- Elektromobily a vse kolem nich 04.19. 23:35 - Lachende Bestien
- Prodávám Tiguana, 2019, 176kW perfektní stav 04.19. 22:53 - abgx1
- BMW Divize 04.19. 22:48 - Lachende Bestien
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.19. 22:20 - Truck Daškam
- Policejní kontroly a měření 04.19. 18:38 - rutak11
- Peugeot 207-problém po nastartování 04.19. 15:42 - grizly
- Chip modul PCM zvýšení výkonu 2.0TSI GEN4 300+PS 04.19. 14:11 - venomage
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.19. 09:13 - Eda