Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Aston Martin hostům tajné prezentace Valkyrie nevzal mobily, teď znovu lituje
19.6.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Měla to být tajná prezentace jen pro vybrané, hned několik lidí si z ní ale na památku pořídilo fotografie a videa. A ta se teď postupně dostávají ven.
Minulý týden jsme se mohli vůbec poprvé seznámit s předprodukční verzí Astonu Martin Valkyrie. Ta sice byla představena již během Velké ceny Monaka, na privátní akci ovšem byli pozváni jen zákazníci a blízcí přátelé britské automobilky. Značka se nejspíše domnívala, že se návštěvníci zachovají jako džentlmeni a budou respektovat upozornění na to, že vše je tajné a že veřejná premiéra se odehraje až v září ve Frankfurtu, a tak jim nesebral mobilní telefony a nechal je i fotit a natáčet. A to neměl dělat.
Respektování přání a zájmů jiných tak nějak obecně ustupuje boji o prvenství ve zveřejnění nějakých tajemství, a tak tu po nadílce fotek máme i video. To nám zvnějšku Valkyrii lépe neukazuje, na rozdíl od předchozích fotek ale do detailu zkoumá i kabinu. Palubní deska je doslova poseta displeji, dva krajní ale nejspíše slouží kamerám namísto zpětných zrcátek.
Zatím není jasné, zda vůz kamery místo zrcátek skutečně dostane, neboť legislativa s nimi ve zatím všech zemích světa zdaleka nepočítá. Je proto možné, že krajní displeje poslouží pouze výstupu ze zpětné kamery, ostatně parkování s Valkyrií nejspíše bude patřit k náročným úkolům. Její design byl maximálně podřízen funkci a aerodynamice, výhled vzadu tak bude velmi omezen. Zpětná zrcátka usazená třeba na blatnících, dveřích nebo na střeše na tom asi mnoho nezmění
Kromě displejů si můžete povšimnout hranatého obdélníkového volantu či sedadel, která jsou tak blízko středu auta i sobě, jak jen to jde. Není proto vlastně překvapivé, že Aston Martin se rozhodl jistým způsobem hlídat váhu majitelů prostřednictvím formování sedaček přímo na tělo a případná kila navíc si vyžádají zopakování této procedury.
Z dalších informací jen zopakujeme, že řidič dostane na hraní kombinaci 6,5litrového atmosférického dvanáctiválce a systému podobného technologii KERS. Celkový výkon by měl narůst na 1 000 koní, váha nemá přerůst tisíc kilogramů. Aston Martin cílí na poměr 1:1 mezi výkonem a hmotností, což povede jízdní dynamice na úrovni F1 či speciálů LMP1.
Nové video plně odhalilo kokpit Astonu Martin Valkyrie...
...exteriér lépe ukázaly starší fotografie. Ani jedno jsme neměli vidět dříve než za pár měsíců
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
včera - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024 - Vojáci předvedli, jak rozeberou a znovu složí celé auto jen za dvě minuty, výměna kol v F1 je rázem nuda
16.4.2024
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
- V Německu se začal prodávat nový „čistý” diesel zatížený nulovou daní, má své výhody i nevýhody
před 10 hodinami - Maserati se s novým Quattroporte vrací téměř k rýsovacím prknům, plán přijít rychle jen s elektromobilem selhal
před 11 hodinami - První majitel najel 556 tisíc km s malým 45koňovým autem, jen tachometry na něm utavil tři. Tomu se říká oddanost
včera - V Německu začali prodávat elektromobily v Media Marktu jako ledničky, od 8 tisíc za měsíc budou vaše
včera - Čínský stylový kombík konkurující Porsche a Ferrari předčasně odhalil únik, na Evropany si vyšlápne s 965 koňmi
včera
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.19. 00:27 - abgx1
- Pneu koutek 04.19. 00:10 - abgx1
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.18. 22:02 - Eda
- BMW Divize 04.18. 14:15 - pavproch
- Audi klub - pro ty, co chteji Auto 04.18. 14:05 - mattonecz
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 04.17. 22:23 - Lachende Bestien
- Volkswagen obecne 04.17. 14:18 - HondaMan
- Fiat a vše kolem nich 04.17. 12:55 - pavproch