Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Audi A3 2012: unikla celá sada fotek nové generace
22.2.2012 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Audi znovu neudrželo pod pokličkou svá tajemství. Do éteru se tentokrát dostala kompletní sada fotografií zachycující i záď nové generace A3.
Nové Audi A3 je asi nejhůře střeženým tajemstvím na světě. Nejprve automobilka oficiálně odhalila interiér nového modelu, to bylo ale zřejmě to poslední, co se odehrálo pod její kontrolou. Palubní systém vozu totiž skýtal i pohled na design karoserie a co neprozradily obrázky z nového MMI, to následně odhalil první uniklý snímek, který dnes již nesporně reflektoval realitu. Níže přiložené fotografie totiž už kvůli svému množství vymyšlené být nemohou a zachycují úplně stejný vůz.
V hodnocení čerstvě uniklých fotek tak můžeme zůstat u starších tezí - nová A3 je pouze designovou evolucí dosavadního modelu a pokud by se vám ve srovnání s dnešní á-trojkou zdála být přece jen odlišná, pak od dalších nových a faceliftovanými modely automobilky, jako je třeba nová A6, se opravdu významně neliší. Pokud si vůz zakryjete od sloupků A dále, budete mít velký problém rozeznat, na který z ingolstadtských vozů se vůbec díváte.
Výše zmíněné ale neznamená, že by nová A3 byla ošklivá. To spíše naopak - aktuální linie čtyř kruhů ji alespoň podle mého skromného názoru sluší nejvíce ze všech dnešních audin.
Interiér jsme viděli už před více než měsícem v plné produkční parádě, a tak jej v tomto případě nebudeme znovu rozpitvávat. Pár nových fotek neodhaluje nic dramaticky nového, dovoluje nám ale zasadit si dříve zmíněné prvky do kontextu dalších částí vnitřku. I tento pohled nás nicméně utvrzuje v tom, že zejména nová palubní deska přichází na dnešní dobu s neobvykle střízlivými proporcemi. A to je nám sympatické.
Jestliže vzhled exteriéru ani interiéru není nikterak revoluční, technika vozu částečně ano. Vůz totiž používá kompletně novou platformu MQB a je vůbec prvním modelem koncernu Volkswagen, který ji dostal. Po stránce motorizací už ovšem žádnou revoluci čekat nelze - v Ženevě se má vůz představit se třemi dobře známými agregáty a nedá se očekávat, že by do budoucna měl jejich nabídku rozšířit nějaký dramaticky nový motor.
Základem tak zpočátku bude „benzin” 1,4 TFSI s 90 kW výkonu, dočasným vrcholem pak 1,8 TFSI s novým naladěním na 132 kW. Mezi oběma zážehovými agregáty si najde místo vznětový 2,0 TDI se 103 kW. Silnější „benzin” bude možné kombinovat též s pohonem všech kol a automatem S tronic, ten slabší si bude muset vystačit s předokolkou a manuálem a naftové srdce bude věrné pohonu předních kol a oběma možnostem volby převodových stupňů.
Podrobnosti v tomto i v jiných směrech bychom se ale měli dozvědět co nevidět - pokud dnes Audi unikla tak velká sada fotek, musí být oficiální premiéra na spadnutí. Dění kolem tohoto modelu budeme samozřejmě dále sledovat a jakmile se dozvíme cokoli zajímavého, naleznete to u nás.
Tip: Projděte si všechny žhavé automobilové novinky v našem speciálu k ženevskému autosalonu 2012
Toto jsou první snímky zachycující novou A3 ze všech stran zvenčí i zevnitř
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
včera - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024 - Vojáci předvedli, jak rozeberou a znovu složí celé auto jen za dvě minuty, výměna kol v F1 je rázem nuda
16.4.2024
Nové na MotoForum.cz
- Indian Scout 2025: s novým motorem SpeedPlus 09:00
- Kromě Pedrosy také wild card do MotoGP pro Savadoriho a Bradla v Jerezu 08:39
- Na čele YART Yamaha včera 20:02
- Změna jezdce: Acosta místo Millera zatím dle KTM nepřipadá v úvahu včera 14:27
- Jarní cena Brna otevře tuzemskou motocyklovou sezónu. včera 10:00
Nejnovější články
- Další nová Mazda dostala obří šestiválcový diesel, který prodejně válcuje všechny ostatní motory, je to soupeř Škody Kodiaq
před 31 minutami - „Nikomu nic necpeme do chřtánu,” říká dědic Fordu o elektromobilech. Asi zapomněl, co firma poslední roky dělala
před 2 hodinami - Nejsilnější Dacia všech odhalila část tajemství, stroj překvapivě osazený motorem V6 chce přepsat historii
před 3 hodinami - Prodeje elektromobilů už se propadají napříč Evropou. V době, kdy měly začít vládnout, ztrácí podíl na trhu
před 5 hodinami - V Německu se začal prodávat nový „čistý” diesel zatížený nulovou daní, má své výhody i nevýhody
včera
Živá témata na fóru
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.19. 09:13 - Eda
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.19. 05:12 - Truck Daškam
- Pneu koutek 04.19. 00:10 - abgx1
- BMW Divize 04.18. 14:15 - pavproch
- Audi klub - pro ty, co chteji Auto 04.18. 14:05 - mattonecz
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 04.17. 22:23 - Lachende Bestien
- Volkswagen obecne 04.17. 14:18 - HondaMan
- Fiat a vše kolem nich 04.17. 12:55 - pavproch