Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Audi Q2 má české ceny, ani s plechovými koly nečekejte láci
5.10.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Malé SUV od Audi pro letošek tedy startuje na benzinové jedna-čtyřce a dieselovém dvoulitru, ceník už ale zná i dva méně výkonné motory.
Cenami nového Audi Q2 jsme se zabývali již v červenci, tehdy ale byly známé jen částky platné pro německý trh. Nyní malé SUV dorazilo také do českých luhů a hájů, a tak vám můžeme říci více. Vybírat u nás lze mezi dvěma benzinovými a dvěma dieselovými motory, manuálem a automatem či základní úrovní výbavy, nad kterou se tyčí Linie Sport a Linie Design. Onen základ není co do rozsahu výbavy úplně marný, jakkoli má své limity, které probereme za chvíli.
Vezměme to ale od podlahy. Základem nabídky je Q2 osazené litrovým tříválcem, což v souvislosti s prémiovou reputací značky není bůhvíjak reprezentativní jednotka. Vše ale závisí na osobním postoji, po stránce výkonů může tento agregát nabídnout dostačujících 116 koní. Spřáhnout jej přitom můžete s manuálem, kdy cena činí 584 900 Kč, případně pak s automatem S tronic, jehož přítomnost zvedá pořizovací sumu o 57 tisíc korun.
Za dané sumy můžete počítat prakticky se spoustou věcí, které jsou potřeba k životu. Tedy třeba manuální klimatizací, kůží obšitým volantem, multimediálním systémem MMI se 7palcovým barevným displejem či bezpečnostním paketem Audi pre sence front, který počítá s autonomními brzdami. Mimo to nechybí ani monitoring tlaku v pneumatikách nebo výškově a podélně stavitelná sedadla vpředu. Zamrzet mohou jen s 16palcová ocelová kola, kde kdo by mohlo u auta za skoro 600 tisíc čekat víc.
Dá se ovšem předpokládat, že takto vybavené Audi Q2 nikdy nepotkáte, zákazníci, kteří sáhnou po základu, totiž zcela jistě zvolí ještě akční paket Lifestyle, který jim za 67 600 Kč přihodí lité šestnáctky, systém Audi Parking, vylepšená multimédia MMI plus, tempomat či vyhřívaná přední sedadla. Na základní motor 1,0 TFSI si ale budou muset počkat do prvního čtvrtletí příštího roku, což ostatně platí i o dieselu 1,6 TDI.
S ohledem na toto omezení lze tedy od listopadu, kdy dorazí první exempláře počítat prozatím jen s benzinovým motorem 1,4 TFSI a dieselem 2,0 TDI. V případě „producenta sazí“ je navíc prozatím k dispozici pouze varianta osazená pohonem všech kol quattro a automatem S tronic. Pokud ovšem toužíte po verzi 4x2, je rovněž třeba vyčkat až na příští rok.
Ve výsledku tedy první tuzemské ceny nyní začínají na sumách 648 900 Kč, respektive 841 900 Kč. Pokud ovšem toužíte po větším množství doplňků, je třeba postoupit k úrovním Linie Sport a Linie Design. Obě v případě motoru 1,4 TFSI startují shodně na částce 699 900 Kč, přičemž nabízejí 17palcová litá kola či specifické lakování karoserie a čalounění.
K dispozici je samozřejmě i rozsáhlá příplatková výbava, kde lze doporučit hlavně provedení Edition 1 dostupné pouze v rámci zavádění modelu na trhu. Jeho součástí jsou přitom 19palcová litá kola, šedý lak karoserie Quantum, exteriérový S line paket či přední světla osazená diodami. Cena 161 700 Kč je přitom poplatná pro všechny motorizace.
Bližší informace najdete jako obvykle v oficiálním ceníku, který je možné stáhnout z webu českého zastoupení (PDF 379 kB). Mimo to si ovšem můžete své vysněné Audi Q2 poskládat také v právě spuštěném konfigurátoru.
Nové Audi Q2 startuje pod 600 tisíci korun jen teoreticky, verze 1,0 TFSI bude k mání až od příštího roku
Za provedení Edition 1 se u všech motorizací připlácí 161 700 Kč
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
včera - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024 - Vojáci předvedli, jak rozeberou a znovu složí celé auto jen za dvě minuty, výměna kol v F1 je rázem nuda
16.4.2024
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
- V Německu se začal prodávat nový „čistý” diesel zatížený nulovou daní, má své výhody i nevýhody
před 9 hodinami - Maserati se s novým Quattroporte vrací téměř k rýsovacím prknům, plán přijít rychle jen s elektromobilem selhal
před 10 hodinami - První majitel najel 556 tisíc km s malým 45koňovým autem, jen tachometry na něm utavil tři. Tomu se říká oddanost
včera - V Německu začali prodávat elektromobily v Media Marktu jako ledničky, od 8 tisíc za měsíc budou vaše
včera - Čínský stylový kombík konkurující Porsche a Ferrari předčasně odhalil únik, na Evropany si vyšlápne s 965 koňmi
včera
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.19. 00:27 - abgx1
- Pneu koutek 04.19. 00:10 - abgx1
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.18. 22:02 - Eda
- BMW Divize 04.18. 14:15 - pavproch
- Audi klub - pro ty, co chteji Auto 04.18. 14:05 - mattonecz
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 04.17. 22:23 - Lachende Bestien
- Volkswagen obecne 04.17. 14:18 - HondaMan
- Fiat a vše kolem nich 04.17. 12:55 - pavproch