Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Audi revolučně mění podobu autoservisů, eliminuje přijímací techniky i otevírací dobu
4.12.2017 | Anna Fišerová | Přidat příspěvek
Návštěva servisu s autem je věc nutná, leč protivná, hlavně pro svou časovou náročnost a nutnost se přizpůsobit otevírací době. Audi chce s obojím skoncovat.
Také máte pocit, že v den, kdy je potřeba odvézt auto do servisu, by bylo ideální vybrat si dovolenou? Jet do něj ráno znamená strávit minimálně desítky minut na cestách, podobně náročné bývá předání vozu. Dopravit se pak jinam znamená znovu totéž jako s příjezdem a nedej bože, abyste si chtěli půjčit náhradní auto. To jsou další papíry a další dlouhé minuty ubrané z našeho volného času, přičemž jste pořád vyřešili jen polovinu problému - odpoledne vás čeká znovu totéž.
U Audi jsou si vědomi toho, že tohle má k ideálu daleko, a tak se snaží tento proces od základu změnit. A ušetřit zákazníkům čas i nervy. Řešení je přitom relativně jednoduché - stačí využít internet a chytré telefony, eliminovat otevírací doby i část lidského faktoru a všechno jde snáz. Chápeme, pokud vám tohle přijde příliš neosobní, automatizované servisy Audi ale dávají smysl. Však považte sami.
Vše funguje tak, že si u svého vozu objednáte servisní prohlídku online přes chytrou aplikaci. K objednávce dostanete i kód, kterým se dostanete dovnitř moderní digitální servisní stanice, jak tomu sama značka říká. Nečeká vás tu žádná lidská obsluha, což zní chladně, má to ale jednu podstatnou výhodu - přijet můžete klidně ve tři ráno, kdy na to zrovna máte čas nebo kdy stejnou cestu městem urazíte za zlomek času.
Za vraty tohoto automatizovaného servisu necháte auto i klíče a můžete jít domů nebo se nechat odvézt. Nutné ale není ani jedno, neboť potřebujete-li náhradní vůz, stačí takový požadavek zaškrtnout při objednávce a v místě, kde budete nechávat svůj vůz, budete mít také připravené náhradní auto i s klíčem. Prostě přesednete a jedete dál.
Nezávisle na době vašeho příjezdu a „předání” vozu si vaše auto vyzvedne zaměstnanec servisu, který jej odveze, zajistí nutné opravy a dál s vámi už zase komunikuje jen online. Vy tak víte, že auto je opravené, na kolik vás oprava vyšla a také od kdy si ho na stejném místě zase můžete vyzvednout. To je možné až po zaplacení faktury (není-li domluveno jinak), což už je ale dnes otázka několika minut skoro odkudkoli. Čas strávíte už jen tím, že si auto vyzvednete stejným způsobem, jakým jste ho předali - vyměníte půjčené za své a klidně zase ve tři ráno jedete domů.
Audi tento automatizovaný systém otestovalo v německém Mnichově a s výsledky je prý spokojeno. Proto má v plánu již brzy otevřít 30 dalších takových digitálních servisních stanic po celém Německu. Jestli, popřípadě, kdy konkrétně se tato služba rozšíří třeba i k nám, zatím nevíme, ale nelze předpokládat, že se to nestane, pokud Audi bude s pilotním provozem spokojené.
Chápeme, že to je pořád krok za tím, když si pro vaše Bentley přijede servisní technik ráno k vám do práce a odpoledne jej najdete na stejném místě opravené. To ovšem stojí peníze - řešení Audi bude oproti tomu jistě provozně levnější, i pro automobilku. Asi se shodneme na tom, že tak nějak by měl vypadat vývoj v oblasti služeb zákazníkům...
Audi představilo svou „digitální servisní stanici” zatím na této jediné fotce...
...je ale nepochybné, že bude ve většině ohledů vypadat docela jinak než konvenční servisy, zde třeba české Škody
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
novinka - Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
včera - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024
Nejnovější články
- Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
před minutou - Další nová Mazda dostala obří šestiválcový diesel, který prodejně válcuje všechny ostatní motory, je to soupeř Škody Kodiaq
před hodinou - „Nikomu nic necpeme do chřtánu,” říká dědic Fordu o elektromobilech. Asi zapomněl, co firma poslední roky dělala
před 2 hodinami - Nejsilnější Dacia všech odhalila část tajemství, stroj překvapivě osazený motorem V6 chce přepsat historii
před 4 hodinami - Prodeje elektromobilů už se propadají napříč Evropou. V době, kdy měly začít vládnout, ztrácí podíl na trhu
před 5 hodinami
Živá témata na fóru
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.19. 09:13 - Eda
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.19. 05:12 - Truck Daškam
- Pneu koutek 04.19. 00:10 - abgx1
- BMW Divize 04.18. 14:15 - pavproch
- Audi klub - pro ty, co chteji Auto 04.18. 14:05 - mattonecz
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 04.17. 22:23 - Lachende Bestien
- Volkswagen obecne 04.17. 14:18 - HondaMan
- Fiat a vše kolem nich 04.17. 12:55 - pavproch