BMW 1 GT: pohon předních kol v BMW již v roce 2014

 | 19 příspěvků | 13.7.2011 Petr Štefek
Reagovat

Nepřihlášený xpert

ty posledni vety mi mluvi.. | 13.7.2011 19:14reagovat
avatar

ty posledni vety mi mluvi z duse, nerekl bych to lip. presne takhle to dopadne, pokud se nic nezmeni.

Nepřihlášený karelp

Doufám, že někdy..v budouc.. | 13.7.2011 22:19reagovat
avatar

Doufám, že někdy..v budoucnu..se zbavíme těch ''eko zelených'' regulací ''dobrých'' pro naši Zemi (a hlavně pro kapsy zúčastněných) a zase budou moci výrobci popustit uzdu fantazii a nebát se dávat pořádný NEhybridní motory klasické pokud možno benzínové konstrukce)

goes

dle meho vi milionkrat lep.. | 13.7.2011 22:20reagovat
avatar

dle meho vi milionkrat lepe co delaji a vi to mnohem lepe, nez frustrovany autor a jeho diskutujici poskoci. Takze uvahy o tom, co je a neni udrzitelne nechme na automobilce a jejich vedeni. Neni duvod, aby se vyvoj zmenil a najednou miliony lidi zmenilo nazor. Ostatne prave tyto zmeny vedou k tomu, ze o ta auta je zajem a to je prave ukazka toho, zda se to dela dobre, nebo ne.

Zobrazit reakce..

Petr Štefek (pstefek)

Reakce na: dle meho vi milionkrat lep.. | 14.7.2011 08:40reagovat
avatar

Goes: Nejsem frustrovaný a ani nepovažuju někoho s podobným názorem na věc za poskoka. Je jasné, že automobilky jsou tlačeny k polovině svých kroků nesmyslnými pravidly EU a z druhé poloviny marketingovými výzkumy.

Čili se zdá tento vývoj jako přirozený vývoj, ale není. Přirozené by bylo, kdyby na trhu rozhodovala jen nabídka a poptávka. Takhle je ten trh uměle pokřivený a částečně za to může i globalizace, která tlačí náklady dolů a nutí dělat výrobce unifikované základy a sdílet je napříč značkami a třídami vozů.

Bohužel BMW bylo vyjímečné jenom a pouze tím čeho se zbavuje, to je neoddiskutovatelný fakt. Proč si kupovat auto za 1.5 mil. s průmměrných interiérem (nemluvě o jeho skřípání), čtyřválcem a exteriérem v laku, kde každý díl hazí pěkný pomeranč. Já ten důvod nevidím.

BMW si nyní netvoří svou image výkony a kvalitou svých výrobků, ale opulentností typu X6 a M5 F10. S přibývajícím počtem modelů na různých cenových hladinách se dlouhodobě prestiž značky bude snižovat ač její hodnota může pradoxně růst, ale časopisy, které podobné žebříčky vyrábí v nich berou v úvahu jen a pouze prodeje. Jinými slovy např. hodnota značky Aston Martin je násobně nižší ale její prestiž je násobně vyšší:).

Nebuďte po ránu takový negativista:)

goes

a cim ma byt tlacen vyvoj.. | 14.7.2011 10:03reagovat
avatar

a cim ma byt tlacen vyvoj dal, nez napr. pruzkumem mezi zakazniky co by si prali? Kdyz zjisti, ze by si prali nizsi spotrebu, stejne/lepsi vykony apod. tak maji udelat osmilitrovy dvacetivalec, aby pak pisalku na netu melo radost?

Ten vyvoj je prirozeny a po urcite dobe, kdy se dosahlo urcite technologicke vyspelosti to ani jinak nejde. To, ze vy za tim vidite jen narizeni je vas problem. Vyvoj by sel kupredu i bez onech narizeni, mozna trochu jinam, mozna onam, mozna uplne stejne. To nevite a muzete o tom jen dale spekulovat.

A dale stale resite vy za automobilku, co ma delat a jak si ma budovat image. Zrejme budete vest extremne uspesnou firmu, vydelavajici miliardy eur rocne, kdyz to mate tak dobre zmaknute, vite co se ma delat, jak se ma delat a proc se to tam delat. BMW je porad jen bezna znacka, zadny Aston a potrebuje masy zakazniku a tak k tomu pristupuje. Spise se ukazalo, ze starsi politika nebyla ta spravna a zakazniky neumela prinest. Naopak je neoddiskutovatelnym faktem, ze nyni BMW prodava mnohem vice, nez v dobe po ktere volate. Jak je to mozne? Asi proto, ze ted delaji to, co chteji zakaznici. A ze pak pisalku z netu si to nekoupi? To je bezne, zavdecit se nejde kazdemu a zavdecovat se uzce profilovane skupine si muze dovolit mozna onen Aston.

Klidne si piste dal vase teorie, zbozna a nevysysena prani, poskoku tady budete mit vzdy dost, co vas za to pochvali. Ze jsou to psanika postavena na vode, bez realnych zakladu je proste fakt, ktery je realny - prodeje, modelove rady, ktere zakaznici kupuji, motory, ktere zakaznici kupuji apod. A s tim nic neudelate.

PS - psal jsem to vecer

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Dobrota

Nebojte se, že BMW upadne... | 14.7.2011 10:39reagovat
avatar

Nebojte se, že BMW upadne. Má své zákazníky jisté. Zákazníci budou chtít přesně to, co jim lišácký prodejce vychválí.

Ta regulace kysličníku uhličitého je jedna z mála správných věcí, ktweré EU i Americká vláda dělá. Kdyby se nechala volba na za zákaznících, tak by spotřeba vozů stále stoupala.

Jenže zásoby paliv jsou omezené a až se cena energie zvýší, tak nám o to klesnou platy a životní úroveň vůbec. To takový prostý majitel aut BMW nedokáže domyslet. Respektive by si myslel: Co je mně potom, hlavně že já já.

Zobrazit reakce..

Petr Štefek (pstefek)

Reakce na: a cim ma byt tlacen vyvoj.. | 14.7.2011 11:25reagovat
avatar

Jenze přirozený vývoj nejsou regulace EU a to to je:) ... marketingové průzkumy jsou věc druhá a jistě to lze považovat za přínosnou věc. A navíc jedna věc je zisk firmy a druhá kvalitní výroby. Novináře zisk firmy nezajímá, ale kvalita výrobků ano:).

Právo na svůj názor má jistě každý, ale raději psát dookola, že BMW už není "sportovně" zaměřené, než kopírovat PR prohlášení automobilek. Je pravda, že tento trend se netýká jen BMW, ale pomalu všech automobilek, které nemají vyjímku.

Btw. vy znáte nějaké zákazníky BMW, kteří chtějí jezdit s tříválcem? BMW dle mého názoru spíše sází na to, že lidé neví jaký motor mají pod kapotou a jaký pohon nápravy. Udělají si pěkný průzkum mezi majiteli a když neví dotazovaný vzorek o svých autech mnoho, tak jim nebude vadit levnější koncepce a horší motory. Tohle je přístup BMW.

Proč bychom zde na AF.cz měli papouškovat názory jiných? Rád zde na autoforum přispívám (ač jsem v této oblasti novinařiny ještě rookie), protože se zde nebojí prezentovat vlastní pohled na věc (byť je často odlišný od ostatních), který je podpořen věcnými argumenty.

Ono to máte stejné jako v případě současného hudebního vkusu. Média do nás cpou po kvantech sra*ky ze superstar a tvoří poptávku po hudbě tím, že ohýbají vkus masy. A jen malé procento zná a dokáže poptat hudbu kvalitních interpretů nebo skupin. Stejně tak v případě automobilů by bez buřičů typu AF.cz za pár let možná případní čtnáři už nevděli, co je to sportovní auto s dobrými vlastnostmi, protože jim média cpou dohlavy PR žvásty.

Jednoduše řečeno, pár pisálků samozřejmě nic nezmůže, ale aspoň se tak rychle nezapomene jaká byla zábavná sportovní auta v minulosti. Že svět se vždy netočil kolem pseudosportů s diesly a tri turbo motorů, které jsou dobré pouze na papíře s normovanou spotřebou a emisemi CO2.

Petr Štefek (pstefek)

Reakce na: Nebojte se, že BMW upadne... | 14.7.2011 11:38reagovat
avatar

Má dojem, že možná nevíte všechny podrobnosti. Produkce CO2 je zanedbatelná ve srovnání s dalšími producenty jako jsou "uprděné" krávy nebo letecká doprava. Ja nejsem primárně proti snižování emisí, ale jak už jsem jednou psal výfukové plyny nejsou jen CO2 a násobně horší vliv na zdraví má formaldehyd, rtuť, arzen, dioxiny a podobně.

Zásoby ropy ještě nejsou zdaleka vyčerpány a ani to v příštích nejméně 100 letech nehorzí. To že se někdo snaží vytvořit podobný dojem jsou pouze politcké a obchodní záměry.

Myslíte si snad, že současné elektromobily jsou ekologické? Krom dopadu na životní prostředí při samotné výrobě, kde se tyto články budou po ukončení životního cyklu skladovat v případě stovek milionů kusů?kolik bude stát vybudování síťě nabíjecích stanic a jak stoupne cena eelektrické energie, když se znásobí poptávka?

nastane úplně stejný paradox jako při zavedení úsporných žárovek, kdy celosvětové a i regionálně spotřeba energie roste a tento krok vytahal akorát peníze z kapes lidí a již dnes se zjišťuje jak velmi jsou úsporné žárovky "ekologické" a nedej bože, když se vám doma rozbijí.

goes

Petre jake regulace zase?.. | 14.7.2011 11:41reagovat
avatar

Petre jake regulace zase? Jaka kvalita vyroby apod? Regulovana vyroba byla i v tech vasich slavnych 90tych letech apod. Ja znam spousty majitelu BMW, znam ty, kteri k BMW presli po zmenach, ktere vy odsuzujete a jinak by tam nesli apod. Neznam z tech majitelu mnoho z tech, co resi takto konkretni veci ala trivalec apod. chteji vysledny produkt a ten jim funguje. A i kdybych ja zadneho takoveho neznal, tak to, ze se ta vec prodava je ukazatelem toho, ze tito zakaznici jsou. A argumentovat, ze nemaji na vyber nelze, na vyber maji mraky aut, ktere jim nabidnou i neco jineho.

Jinak klidne si piste co chcete, ja vam nic nezakazuji. Ja si pisi taky co chci. A o tom to je. Jenze rozdil mezi vami a mnou je ten, ze nefnukam nad vyvojem, ktery je z velke casti prirozeny a ukazuje se, ze je takovy, jaky chteji zakaznici.

Nechapu co je super na tom, mit v nabidcne neco o co neni takovy zajem, jako o neco jineho? Proste BMW prodava i to, co vy nechapete a to je spravne pro vsechny.

A hlavne si nehrajte na burice. Dle toho co delate - jen kricite a tim to hasne, je mezi hospodskym povalecem co jen nadava a vami nulovy rozdil. jen on to krici v hospode a vy tady. Jooo kdybyste to myslel vazne, kdybyste byl vazne takovy frajer na jakeho si hrajete svymi clanky, budete v cele bojovniku za "stare casy" a budete delat cokoli, aby se to vratilo a zrusilo. Ale ono psat a fnukat pro ovecky je prece jednodussi.

Zobrazit reakce..

Petr Štefek (pstefek)

Reakce na: Petre jake regulace zase?.. | 14.7.2011 14:05reagovat
avatar

Já doufám, že si na nic nehraji a v čele bojovníků za staŕe pořádky už stojí někdo jiný:). Ja bývaly majitel trojice různých BMW, které jsem svého času kupoval kvůli motorů a jizdním vlastnostem, se mám právo vyslovit. Je mi jasné, že většině lidí stačí málo a nepoznají rozdíl mezi předohrabem s tříválcem, ale já si třeba už BMW pravděpodobně nekoupíma koukám po MB. Ale samozřejmě za mě přibudou nejméně dva šampóni s dieslovou jedničkou.

Já se na BMW ani nezlobím, ale jediné co mě štve, že nemám na výběr já. A dnes už ani u M divize, když pominu odcházející M3 s špičkovým osmiválcem.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený magnum.357

1. Souhlasím s článkem j.. | 14.7.2011 15:14reagovat
avatar

1. Souhlasím s článkem je napsaný výstižně

2. goes četl jsem pár tvých příspěvků a jsou na výběr dvě skupiny do kterých zapadáš

a. pracuješ u konkurence

b: jseš frustrovaný jedinec který si napravuje ego psaním negativ (pozitiva jsem žádné neviděl) jinými slovy "remcal"

3.závěr který z toho plyne je ,ač spadáš do jedné či do druhé skupiny je jedno protože mne jako řadového čtenáře OBTĚŽUJEŠ.

Nepřihlášený Medvedik

Reakce na: Já doufám, že si na nic ne.. | 14.7.2011 15:21reagovat
avatar

Eisie sunhlupost, to vie kazdy, lebo co2 je neskodne. A do zaznamu, amerika NEMA ziadnu co2 regulaciu aalebo dan ako v eu, existuje len " gas gazzler tax" dan za vysoku spotrebu, zatial, lebomlavicova luza zije vsade. Nakoniec ale simpredsa mozes kupit vzdy starsie bmw s osem valcom, zaplatis menej, hodis si custom lak nato a budes vesely vyletnik....;-))

goes

magnum: to mas blbe, ze te.. | 14.7.2011 15:32reagovat
avatar

magnum: to mas blbe, ze te nekdo obtezuje, zrejme mas jen dve moznosti jak se tohoto zbavit. Necist moje prispevky, nechodit zde do diskusi. Jinak nevim, jak si zajistis to, aby ses toho zbavil. Tudiz jelikoz ani jedno nevydrzis, zkus se s tim naucit cist.

goes

Petr: pravo vyjadrit se ma.. | 14.7.2011 15:36reagovat
avatar

Petr: pravo vyjadrit se ma uplne kazdy, at byvaly majitel, budouci, nebo nekdo, kdo nikdy nic takoveho nemel. To, ze si BMW nekoupite je mozne, ale mam za to, ze to tu automobilku nepolozi a dle meho pro ni bude lepsi, kdyz si jeji auto koupi 10 lidi nove ery a prodaji 10 kusu, ze 1 fanousek stare ery, kdy prodaji 1 kus. Proste je to kus plechu, spotrebni vec a nic vic. Davat do toho cokoli dalsiho je zbytecne.

Stejne jako to chodi jinde i zde plati, ze vse prochazi vyvojem a ukazuje se, ze tento vyvoj kupredu, ktery muze byt vyvolan milionem ruznych veci - klidne narizenim vlady, klidne pranim jednoho zakaznika, klidne pranim zakazniku s vymytym mozkem, je spravny, protoze proc? Protoze ta firma roste, prodava vice a vice. Tudiz co je pro ni lepsi? 10 novych zakazniku, nebo jeden stary Petr?

Proste v teto dobe jste jen dokola opakujici se nudny brepta, ktery umi byt tvrdy jen pres pismena klavesnice, ale ze by zvedl zadek a krom toho breceni s tim zkusil neco udelat, to tedy ne. Pokud jste ovsem opravdu aktivni a muzete s cistym svedomim rici, ze jste udelal sto procent mozneho, aby se to zmenilo a neslo to, pak se vam klidne omluvim ;)

Takze piste dal a ja budu dal komentovat, ok? ;)

Nepřihlášený ExFun

1) Přiznám se, že číst v k.. | 15.7.2011 09:40reagovat
avatar

1) Přiznám se, že číst v každém článku poselství o špatných regulacích EU je už až odpuzující, bez ohledu na to, že to je správně.

2) Nárůst prodeje BMW je důsledek snížení cen.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Pro autora: Image a co za ní...?

Píšete: "Je jen otázkou ča.. | 15.7.2011 21:52reagovat
avatar

Píšete: "Je jen otázkou času, než zákazníci přijdou na to, že za image BMW se neskrývá více než u konkurence a za pouhou značku přestanou být ochotni si připlácet."

Bojím se, že tomu tak není. U VW už to tak je mnoho let, jen image za vyšší cenu bez obsahu (kde je někdejší spolehlivost a dlouhověkost Volkswagenů?) a zatím (?) na to většina zákazníků nepřišla... :-/

Nepřihlášený Beaumont

Pardon za chybu, ten předc.. | 15.7.2011 21:53reagovat
avatar

Pardon za chybu, ten předchozí příspěvek je ode mě.

Petr Štefek (pstefek)

Reakce na: 1) Přiznám se, že číst v k.. | 15.7.2011 22:34reagovat
avatar

ExFun: Rozhodně ne, zvýšení má na svědomí jednoznačně rozšíření portfolia modelů. Když se podíváte podrobněji na prodej jednotlivých řad, tak je tam narůst nicméně minimální.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

Reklama