BMW i8: sportovní hybrid realitou

 | 4 příspěvky | 30.7.2011 Pavel Janda
Reagovat

Nepřihlášený U_U

Pěkně napsaný článek, líbí.. | 30.7.2011 19:14reagovat
avatar

Pěkně napsaný článek, líbí se mi to uvádění věcí na pravou míru. Hlavně s tou spotřebou je to klasický nesmysl obcházející plugin hybridy. Štve mě, že EU favorizuje zrovna tohle a nechá automobilky nám nalhávat, že přidáním elektromotoru klesne spotřeba a emise jinak stejného auta na polovinu. Přitom se změní mnohem míň a v testu podle eurocyklu skoro nic...

Jinak to v kontextu se současným vývojem BMW v podstatě není špatný. Je to pěkný, pojede to, použitelný to bude normálně.... Jen ten turbotříválec si fakt mohli odpustit.

Nepřihlášený xpert

od bmw uz nejde moc dobryh.. | 30.7.2011 19:47reagovat
avatar

od bmw uz nejde moc dobryho cekat, tak je treba pozitivne hodnotit i to, ze v tom nakonec aspon neni diesel :) pokud to nebude stat 100 tisic euro, mohlo by to byt dobry.

vana

Pěkný článek, souhlasím se.. | 30.7.2011 20:41reagovat
avatar

Pěkný článek, souhlasím se závěry. Akorát drobná připomínka - nejde sčítat točivé momenty dvou nezávislých odlišně zpřevodovaných motorů. Je to jako jabka z hruškama a výslledek 550 Nm je absoluně nerelevantní. Doufám že tímhle neprezentují samotní technici od BMW

Nepřihlášený Greepm

No ona kombinovana spotreb.. | 3.8.2011 12:46reagovat
avatar

No ona kombinovana spotreba tady znamena ze neco ujedu na benzin a zbytek po meste najedu na tu elektriku...tim padem klesnu k te udavane spotrebe. Co se tyka sportovni jizdy tak doufam, ze ten predek se bude zapinat jen pri "rovne" akceleraci, jinak to bude delat bordel pri jizde.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

Reklama