Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
BMW X1 2016: předokolka dorazila na český trh, k mání je i pod milion korun
20.7.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Základní provedení X1 sDrive18d vás s manuálem vyjde na 829 400 Kč. Momentálně však máte k dispozici pouze verze s automatickou převodovkou.
Zmiňovat odklon BMW od tradic je dnes již asi zcela zbytečné. Koneckonců tak činíme v každém druhém článku a náš názor zejména na nahrazování vysokootáčkových atmosférických víceválců malými přeplňovanými jednotkami je více než znám. Proto bez jakýchkoliv dalších vášní přejdeme rovnou k tuzemské nabídce nového BMW X1, které v základu již není k dispozici s pohonem zadní nápravy, ale díky platformě UKL má poháněná kola přední.
Nejlevnější provedení X1 sDrive18d bude možné pořídit již od 829 400 Kč, přičemž v takové chvíli lze počítat s dvoulitrovým turbodieselem o výkonu 150 koní a šestistupňovou manuální převodovkou. Tato kombinace dorazí až později, momentálně tedy lze onu pohonnou jednotku spřáhnout pouze s osmistupňovým automatem. Platit v takové chvíli budete 885 482 Kč.
Základní výbava přitom u této verze počítá třeba se 17palcovými litými koly s pneumatikami Runflat, vnitřními dekory Oxide Silver, velurovými koberečky nebo přední loketní opěrkou a úchyty Isofix. Stejné prvky lze přitom očekávat také u benzinového modelu X1 sDrive20i, za jehož dvoulitr, 192 koní a základní automatickou převodovku dáte 908 700 Kč.
Tutéž pohonnou jednotku je možné spřáhnout i se systémem pohonu všech kol xDrive, kdy výbava se nemění. Cena v takové chvíli narůstá na 968 500 Kč, za 1 089 400 Kč pak můžete zvolit verzi X1 xDrive25i se stejným agregátem, jen naladěným na 231 koní. Počítat přitom můžete se sadou Advantage zahrnující třeba automatickou klimatizaci či zadní senzory.
Vrátit se můžeme ještě k potentnějším dieselovým agregátům, kdy obě verze xDrive20d a xDrive25d již dle názvu dostaly do vínku pohon všech kol. Dvoulitrový motor v prvním případě produkuje 190 koní, ve druhém pak 231, přičemž ceny byly opětovně v kombinaci s osmistupňovým automatem stanoveny na 1 012 882 Kč, respektive 1 080 300 Kč.
Počítat můžete samozřejmě i s bohatou příplatkovou výbavou, kde nově nechybí třeba head-up displej, elektricky ovládané víko zavazadlového prostoru nebo adaptivní tlumiče. Ceny se liší v závislosti na zvoleném motoru, což ostatně platí rovněž pro další dvě sady Sport Line a xLine. Ty přitom u verze X1 xDrive25i vychází obě na 52 000 Kč. Bližší informace se dozvíte v oficiálním konfigurátoru.
Nové BMW X1 je momentálně na českém trhu k mání pouze s automatem. Dieselové provedení sDrive18d s manuálem dorazí až později
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
včera - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024 - Vojáci předvedli, jak rozeberou a znovu složí celé auto jen za dvě minuty, výměna kol v F1 je rázem nuda
16.4.2024
Nejnovější články
- Nejsilnější Dacia všech odhalila část tajemství, stroj překvapivě osazený motorem V6 chce přepsat historii
před hodinou - Prodeje elektromobilů už se propadají napříč Evropou. V době, kdy měly začít vládnout, ztrácí podíl na trhu
před 3 hodinami - V Německu se začal prodávat nový „čistý” diesel zatížený nulovou daní, má své výhody i nevýhody
včera - Maserati se s novým Quattroporte vrací téměř k rýsovacím prknům, plán přijít rychle jen s elektromobilem selhal
včera - První majitel najel 556 tisíc km s malým 45koňovým autem, jen tachometry na něm utavil tři. Tomu se říká oddanost
včera
Živá témata na fóru
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.19. 08:28 - Vrooom
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.19. 05:12 - Truck Daškam
- Pneu koutek 04.19. 00:10 - abgx1
- BMW Divize 04.18. 14:15 - pavproch
- Audi klub - pro ty, co chteji Auto 04.18. 14:05 - mattonecz
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 04.17. 22:23 - Lachende Bestien
- Volkswagen obecne 04.17. 14:18 - HondaMan
- Fiat a vše kolem nich 04.17. 12:55 - pavproch