Bruselská organizace dala facku Bruselu, diesel vyšel z testu čistý jako elektromobil

 | 3 příspěvky | 12.7.2019 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený Xxx

Keby si dal niekto pracu (.. | 11.9.2019 17:51reagovat
avatar

Keby si dal niekto pracu (ja som si ju dal) a pozrel sa podla akych kriterii dospela uvedena institucia k takym vysledkom, tak by pochopil, ze sa jedna o vysledok podla kriterii pre dieselove motory. Cize uvedeny motor je najlepsi medzi dieselmi a nie medzi vsetkymi motormi - urcite nema nulove emisie, len ich ma najnizsie medzi porovnavanymi dieselmi.. Kto mi neveri, nech si da hadicu z vyfuku do kabiny :-)

Nepřihlášený Kume

Vdaka SCR ad blue,su nafto.. | 11.9.2019 22:09reagovat
avatar

Vdaka SCR ad blue,su naftove auta podstatne drahsie ako podobne vykonne benzinaky.Rozdiel v cene noveho naftoveho modelu oproti benzinovemu sa vyrovna neskor ako tomu byvalo v dobach bez ad blue.Pre niekoho navratnost môze trvat aj roky,preto to mnohych odradza od kupy dieslu.Tak isto močovina tiež niečo stojí.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený A+B

Reakce na: Vdaka SCR ad blue,su nafto.. | 21.9.2019 21:35reagovat
avatar

Prdlačky, ten rozdíl je pořád prakticky stejný, benzínové motory kvůli emisím také zdražily, před rokem neměl GPF nikdo, dnes jej mají prakticky všichni. A dá se pokračovat dále, technologie jako vypínání válců, kombinování přímého a nepřímého vstřiku, chlazené svody, různé režimy běhu motoru jako Atkinson, Budack, Miller a další vyfikundace prodražují benzínové motory a výrobci to samozřejmě promítají do cen.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

Reklama