Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Citroën C-Elysée 2017: facelift francouzské láce proměnil příď i interiér
14.11.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Francouzský sedan dostal modifikovanou příď, v kabině je změn více. Kromě větší konektivity vůz teď nabízí i 7palcový displej.
Citroën C-Elysée dorazil na evropské trhy v roce 2012 jako alternativa pro tehdy novou Škodu Rapid. Francouzská automobilka jej vyvinula společně s Peugeotem, který pro změnu poslal do prodeje model 301. V obou případech byla snaha nabídnout pohledný sedan s velkou praktičností, ovšem za malé peníze. To se bezesporu povedlo, aktuálně totiž C-Elysée startuje na českém trhu na 264 900 Kč s docela bohatou standardní výbavou.
Francouzská automobilka se přitom rozhodla, že vozu v polovině životního cyklu nadělí lehčí facelift. Ten se ovšem soustředí především na novinky v kabině či pod povrchem, neboť zvenčí je změn nepatrně. Modifikovány byly čelní maska, světlomety, mlhovky, LEDky pro denní svícení a zadní lampy. K menší rošádě došlo i v paletě barev, kdy nové odstíny Lazuli Blue a Aluminium Grey nahradily předchozí varianty Teles Blue a Steel Grey. Zmínit můžeme ještě příchod nových 16palcových kol, ty jsou ovšem již součástí příplatkové výbavy.
Uvnitř C-Elysée dostal nový multimédiální systém zahrnující 7palcový dotykový displej a rozhraní Bluetooth. Podporovány jsou taktéž technologie Apple CarPlay a Android Auto, stejně jako hlasové ovládání. V případě volby systému Citroën Connect Nav je pak možné počítat s vylepšenou navigací, byť jen na některých trzích.
Nabídka motorů zůstává stejná, zákazníci tak nadále mohou vybírat mezi dvěma benzinovými (PureTech s 82 koňmi a VTi se 115 koňmi) či dvěma dieselovými (HDi s 91 či BlueHDi se 100 koňmi) motory. K dispozici jsou pak v závislosti na volbě agregátu manuální či automatické převodovky.
Výroba evropského provedení bude nadále probíhat ve španělském Vigu, přičemž prodej odstartuje v prvním čtvrtletí příštího roku. Ještě o chlup dříve ovšem budou moci vůz pořídit čínští zákazníci, kteří se s faceliftovaným C-Elysée i Peugeotem 301 setkají naživo již za pár dní na autosalonu v Kantonu.
Lehký facelift proměnil Citroën C-Elysée zvenčí jen nepatrně
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
včera - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024 - Vojáci předvedli, jak rozeberou a znovu složí celé auto jen za dvě minuty, výměna kol v F1 je rázem nuda
16.4.2024
Nejnovější články
- V Německu se začal prodávat nový „čistý” diesel zatížený nulovou daní, má své výhody i nevýhody
před 8 hodinami - Maserati se s novým Quattroporte vrací téměř k rýsovacím prknům, plán přijít rychle jen s elektromobilem selhal
před 9 hodinami - První majitel najel 556 tisíc km s malým 45koňovým autem, jen tachometry na něm utavil tři. Tomu se říká oddanost
před 11 hodinami - V Německu začali prodávat elektromobily v Media Marktu jako ledničky, od 8 tisíc za měsíc budou vaše
včera - Čínský stylový kombík konkurující Porsche a Ferrari předčasně odhalil únik, na Evropany si vyšlápne s 965 koňmi
včera
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.19. 00:27 - abgx1
- Pneu koutek 04.19. 00:10 - abgx1
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.18. 22:02 - Eda
- BMW Divize 04.18. 14:15 - pavproch
- Audi klub - pro ty, co chteji Auto 04.18. 14:05 - mattonecz
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 04.17. 22:23 - Lachende Bestien
- Volkswagen obecne 04.17. 14:18 - HondaMan
- Fiat a vše kolem nich 04.17. 12:55 - pavproch