Designér upozornil na dosud přehlíženou přednost nejpraktičtějšího superauta světa

Dokola okouzluje tím, s jakou rychlostí umí spojit každodenní použitelnost, teď ale Audi RS6 Avant umí nabídnout v tomto směru ještě více než kdy dříve. Přívěs mohou táhnout i verze schopné dosáhnout 305 km/h.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Designér upozornil na dosud přehlíženou přednost nejpraktičtějšího superauta světa

23.10.2019 | Petr Prokopec

Dokola okouzluje tím, s jakou rychlostí umí spojit každodenní použitelnost, teď ale Audi RS6 Avant umí nabídnout v tomto směru ještě více než kdy dříve. Přívěs mohou táhnout i verze schopné dosáhnout 305 km/h.

U kombíků majitelé povětšinou nehledají krásu či výkon, ale především praktičnost. Ta navíc nemusí být omezena pouze velikostí zavazadlového prostoru, jde tu i o tažné schopnosti. V takovém případě samozřejmě výkon přichází vhod, ovšem povětšinou hlavně proto, abyste byli schopní přesunout činžák z jednoho konce města na druhý, nikoliv proto, abyste s přívěsem trhali rekordy na okruhu. Něco takového si můžete dovolit jen snad za volantem Audi RS6 Avant.

Tento kombík již po léta platí za nastavenou laťku, pokud jde o sladění praktičnosti a rychlosti. Pod kapotou se nachází výkonné pohonné ústrojí, zatímco nad zadní nápravu je možné poskládat víkendovou bagáž pro celou rodinu. A ještě vám zbude místo pro psa. Tím jste ale dle designéra čtyř kruhů Francesca D'Amoreho končili, tedy v rámci tovární podpory. Pokud jste zatoužili po tažném zařízení, museli jste zamířit mimo firemní showroomy za neoficiálním příslušenstvím a leckdy problematickou homologací.

„Nezlepšuje sice jízdní dynamiku, ale je užitečné pro každodenní život,“ uvedl o tažném zařízení D'Amore s tím, že jej dostala nová generace RS6 Avant jako vůbec první iterace tohoto modelu. Designér však možná zapomněl, že kouli šlo objednat i pro předchozí provedení, a to v rámci příplatkové výbavy. Nicméně bylo třeba počítat s omezeními, neboť tažné zařízení se neslučovalo s karbonovým paketem, adaptivním podvozkem a sadami Dynamic Package a Dynamic Package Plus.

Jak tomu bude v případě karbonového paketu, zatím není jisté. Dá se však předpokládat, že ani tentokrát tentokrát nelze počítat s kompatibilitou, neboť s uhlíkovými vlákny přichází odlišné řešení difuzoru. Nicméně u sad Dynamic Package a Dynamic Package Plus vás již žádné omezení nečeká, což nám potvrdil německý konfigurátor. Tažné zařízení za 990 Eur (25 420 Kč) přidat šel, stejně jako sady přenastavující omezovač na 280 nebo 305 km/h.

D'Amore tedy nejspíše mluvil o prvotině v tom smyslu, že tentokráte si již tažné zařízení bude moci pořídit kdokoliv, aniž by se musel následně krotit v ladění dynamiky vozu. Podstatné nicméně je tolik, že Audi RS6 Avant je možné poprvé osadit tažným zařízením i v tom nejrychlejším provedení. To spoléhá na otočný mechanismus, díky kterému je v nečinnosti skryto za zadním nárazníkem. Dopřát si jej můžete i s elektronickým asistentem tažení přívěsu, v té chvíli ale stojí 1 190 Eur (30 560 Kč).


Designér upozornil na dosud přehlíženou přednost nejpraktičtějšího superauta světa - 1 - Audi RS6 Avant 2019 tazne zarizeni
Pokud toužíte po tažném zařízení...

Designér upozornil na dosud přehlíženou přednost nejpraktičtějšího superauta světa - 2 - Audi RS6 Avant 2019 prvni sada 01Designér upozornil na dosud přehlíženou přednost nejpraktičtějšího superauta světa - 3 - Audi RS6 Avant 2019 prvni sada 02Designér upozornil na dosud přehlíženou přednost nejpraktičtějšího superauta světa - 4 - Audi RS6 Avant 2019 prvni sada 03Designér upozornil na dosud přehlíženou přednost nejpraktičtějšího superauta světa - 5 - Audi RS6 Avant 2019 prvni sada 04Designér upozornil na dosud přehlíženou přednost nejpraktičtějšího superauta světa - 6 - Audi RS6 Avant 2019 prvni sada 05Designér upozornil na dosud přehlíženou přednost nejpraktičtějšího superauta světa - 7 - Audi RS6 Avant 2019 prvni sada 06Designér upozornil na dosud přehlíženou přednost nejpraktičtějšího superauta světa - 8 - Audi RS6 Avant 2019 prvni sada 07Designér upozornil na dosud přehlíženou přednost nejpraktičtějšího superauta světa - 9 - Audi RS6 Avant 2019 prvni sada 08Designér upozornil na dosud přehlíženou přednost nejpraktičtějšího superauta světa - 10 - Audi RS6 Avant 2019 prvni sada 09Designér upozornil na dosud přehlíženou přednost nejpraktičtějšího superauta světa - 11 - Audi RS6 Avant 2019 prvni sada 10Designér upozornil na dosud přehlíženou přednost nejpraktičtějšího superauta světa - 12 - Audi RS6 Avant 2019 prvni sada 11Designér upozornil na dosud přehlíženou přednost nejpraktičtějšího superauta světa - 13 - Audi RS6 Avant 2019 prvni sada 12Designér upozornil na dosud přehlíženou přednost nejpraktičtějšího superauta světa - 14 - Audi RS6 Avant 2019 prvni sada 13Designér upozornil na dosud přehlíženou přednost nejpraktičtějšího superauta světa - 15 - Audi RS6 Avant 2019 prvni sada 14Designér upozornil na dosud přehlíženou přednost nejpraktičtějšího superauta světa - 16 - Audi RS6 Avant 2019 prvni sada 15Designér upozornil na dosud přehlíženou přednost nejpraktičtějšího superauta světa - 17 - Audi RS6 Avant 2019 prvni sada 16Designér upozornil na dosud přehlíženou přednost nejpraktičtějšího superauta světa - 18 - Audi RS6 Avant 2019 prvni sada 17
...můžete jím nové Audi RS6 Avant osadit, a přitom uhánět rychlostí až 305 km/h

Zdroj: Audi, Autocar

Petr Prokopec

Reklama
Reklama

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

Reklama