Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Dieselová AMG nebudou, pohon 4x4 pro sporťáky a ostré Céčko též ne
21.11.2014 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Tobias Moers nehovořil konkrétně, ale nafta podle něj není správnou cestou, ani pohon 4x4 pro všechny modely. Hybridizace by ji však být mohla.
Ostré Mercedesy AMG nebudou poháněny dieselovými motory, na rozdíl od konkurenčních mnichovských M Performance. Na losangeleském autosalonu to uvedl Tobias Moers, šéf AMG. Místo dieselů se bude tato divize Mercedesu zaměří na benzínové motory, zde tedy žádná změna, v budoucnu však přibudou hybridy.
„Baterie a nejen ony jsou čím dál lehčí, je tu vidět zlepšení. Je to spíše otázka času,” řekl Moers. Nebyl konkrétní, o žádném modelu tedy zatím nevíme, ale naznačil, že žádný konkrétní vůz zatím pro hybridizaci není úplně ze hry. „Zatím provádíme výzkum,” komentoval situaci. „Postavili jsme SLS AMG Electric Drive, takže máme zkušenosti a víme, jak elektřinu zvládnout,” dodal.
Přesto prý nemáme očekávat hybridní AMG v běžné produkci v blízké budoucnosti. Dá se tedy předpokládat, že Mercedes pro hybridní AMG nehoří, je ale smíře s tím, že za aktuální situace dané evropskými normami jednoho dne nebude úniku od hybridizace, aby výkonné modely nebyly zatíženy příliš vysokými pokutami za nadlimitní spotřebu resp. emise CO2.
Moers hovořil také o jednom z posledních přírůstků do nabídky AMG, konkrétně o Mercedesu C 63 AMG. Podle jeho slov nedostane pohon všech kol. Větší E 63 AMG však se systémem 4Matic v nabídce je. „Třída C a sportovní vozy jsou podle nás věcmi, které by měly mít pohon zadních kol,” vysvětlil Moers. Také uvedl, že C 63 AMG sdílí docela dost součástek - včetně čtyřlitrového, dvakrát přeplňovaného osmiválce. E 63 AMG má pod kapotou starší 5,5litr.
Úplně jednoznačně se však Moers také nevyjádřil: „Nikdy nevíte, co se stane v budoucnu, ale dnes a v nejbližší budoucnosti se budeme držet zadního pohonu,” řekl. Ostatně, existuje strategie AMG nabídnout více čtyřkolek, i když je již staršího data. I tak se však z Moersových slov dá usuzovat, že se AMG nebude tolik snažit konkurovat každému vozu, vypuštěnému do světa mnichovskou divizí M.
Mercedes C 63 AMG nebude k mání ve verzi s pohonem všech kol, říká šéf AMG
Zdroje: CarAdvice.com.au poprvé a podruhé
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
před 10 hodinami - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024 - Pagani Utopia málem dostálo svému jménu, zámožný majitel s ním během povodní vjel do vody
20.4.2024
Nejnovější články
- Přehlížené SUV Mazdy se jako nové auto stalo propadákem, jako ojetina ale oslní vším, co nabízí
před hodinou - Český trh s ojetými auty se zadrhává, klesají prodeje i dovozy. Jedna jistota ale zůstává: Diesely vládnou
před 3 hodinami - Jedno z nejlépe prodávaných čínských aut ve světě se ukázalo v novém, dnes stojí od 489 tisíc Kč, ač je velké jako Kodiaq
před 4 hodinami - Rusové ukázali Putinovu limuzínu předělanou na elektrický pohon. Má dojezd, o kterém si i Tesly mohou nechat jen zdát
před 6 hodinami - Nejlevnější Porsche 911 997 na prodej v Evropě vypadá zatraceně dobře, za cenu tuctové Octavie to může být výhra
před 7 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva