Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Extratřída mezi luxusními hotely na kolech skrývá v útrobách vše, na co pomyslíte
11.11.2020 | Mirek Mazal
Na první pohled vypadá kompaktně, nepotýkáme se tu ale s ničím obyčejným. RJH Antos 1832 je přepychový apartmán s obývákem plným dřeva a kůže za skoro 16 milionů.
Mnichovská firma RJH se zabývá ruční výrobou jedněch z nejexkluzivnějších aut svého druhu. Nejde o limitované série supersportů, i když se sportováním nabídka značky úzce souvisí. Historicky proslula především jako výrobce výjimečných transportních prostředků pro dostihové koně, nás ale více zaujala jiná část jejího portfolia - obytná auta té nejvyšší úrovně.
Obě aktivity mají pochopitelně dost společného. Transportéry RJH prosluly tím, jaké zázemí dokáží nabídnout zvířatům a majitelé drahých plnokrevníků zatoužili po něčem po něčem podobném. Firma nenechala jejich požadavky ladem a nyní už léta naplňuje vlastní představy o podobě luxusního mobilním bydlení. Zákazníci si mohou užívat kvalitního řemeslného zpracování odpovídajícímu i těm nejnáročnějším požadavkům, hlásají materiály výrobce. A až tak nepřehání.
Stačí se podívat na přiložené fotografie a pochopíte, že tvrzení o výjimečném komfortu, exkluzivním designu a bohatém vybavení nejsou mimo realitu. Neexistují žádné sériové modely, firma vyvíjí každý motorhome individuálně, a tak jsou použité technologie, konstrukce a uspořádání vždy originální. Možnosti návrhů jsou omezeny pouze stanoveným finančním limitem a celkovou maximální hmotností 26 tun.
Vůz na fotkách ukazuje boční výsuvné moduly, které zvětšují obytný prostor o jeden metr na každé straně. V zadní části dvounápravového kamionu vzniklo místo dokonce i pro garáž na motocykl a další úložné schránky dostupné zvenčí. Postupem vpřed si člověk všimne známé masky s hvězdou uprostřed, nakonec ani jménem RJH Antos 1832 vůz neskrývá základ v nákladním Mercedesu.
Obytné vozy jsou ale především věcí vnitřního vybavení a na tom se tu vážně nešetřilo. Standard pro šest až osm lidí je na nejvyšším stupni žebříčku poskytovaných služeb pojízdných hotelů. Prvotřídní kuchyně není ochuzena o prvky jako dřez s vodou, indukční sporák, mikrovlnou troubu a dvě lednice s mrazákem. Na přípravnu jídla plynule navazuje odpočinkový úsek s velkou plochou obrazovkou. Naproti televizi logicky zapadá kožená pohovka ve tvaru písmene U, která může být použita jako posezení při společném servírování večeře.
V krajním oddílu automobilu vedou dveře do koupelny. Ani rodinný dům by se nemusel stydět za podobnou místnost určenou pro provádění osobní hygieny. Prostoru vévodí široké zrcadlo nad umyvadlem umístěným naproti toaletě a sprchového koutu. Voda se přivádí z nádrže o objemu 500 litrů, odpadní zásobník pojme stejné množství.
Nad vzdušnou koupelnou se skrývá postel pro dvě dospělé osoby. Útulné lóže jsou dosažitelné s pomocí malého žebříkem. Plnohodnotná ložnice majitele dravého příbytku se nachází v zadní části Mercedesu - zde jsou dvě samostatná lůžka o rozměrech 90 x 200 centimetrů, která jsou umístěna o něco výše nad zemí. Do místnosti se vešla další lednice, dvě televize a malý pracovní stolek pro případ, že by společné prostory nevyhovovaly svou velkorysou nabídkou. Materiálům pak vedle kůže dominuje dřevo, které přidává na prémiovém vzezření každého koutu.
Takto pojatý RJH Antos přijde na 600 tisíc Eur (přes 15,8 milionu Kč) a řadí se mezi nejdražší pojízdné domy této velikosti. Za takovou sumu můžete mít i některý z nejlepších superportů planety, v takovém si ale jistě neuvaříte oběd. Natož pak, abyste se v něm vyspali i se zbytkem rodiny.
RJH Antos 1832 je jedním z nejluxusnějších pojízdných obydlí svého druhu, cena tomu odpovídá. Foto: RJH
Zdroj: RJH
Bleskovky
- Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024 - Pagani Utopia málem dostálo svému jménu, zámožný majitel s ním během povodní vjel do vody
20.4.2024
Nové na MotoForum.cz
- Vostatek po Assenu: „ Na suché trati jsem se cítil silný, na mokré to nešlo“ včera 12:42
- Začalo letošní MS-Side včera 10:00
- Petr Najman: „Mrazivá a komplikovaná Jarní cena Brna“ včera 08:00
- Oliver König pojede IDM s Ducati 23.4.2024
- Harley-Davidson Praha: 6. Nedoklubko Challenge 25. května 2024 22.4.2024
Nejnovější články
- Fiskeru došly peníze. Už neplatí ani úroky z dluhů, bankrot očekává každým dnem
před 2 hodinami - Tesla zlevnila nový Model 3 už na 1 milion Kč. Výsledky za má i proto mizerné, v Evropě už propouští stálé zaměstnance
včera - Ojetý Caddy je recept na levný rodinný VW s místem i dieselem, umí zaskočit i za už neexistující Škodu
včera - Ford pořád umí ohromit, začal prodávat nový motor V8 s až 821 koňmi od pouhých 271 tisíc Kč
včera - Mercedes zkouší prezentovat novou elektrickou třídu G jako spalovací auto, zjevně se děsí neúspěchu
včera
Živá témata na fóru
- Onboard videa 04.25. 07:46 - Truck Daškam
- Lampárna (stěžovatelna) 04.24. 15:55 - řidičBOB
- Fiat a vše kolem nich 04.24. 12:51 - pavproch
- Elektromobily a vse kolem nich 04.24. 12:23 - Zajda
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.23. 21:30 - řidičBOB
- Audi multitronic - cvrlikání 04.23. 16:56 - Pedro22
- Audi klub - pro ty, co chteji Auto 04.23. 12:57 - mattonecz
- Peugeot 207-problém po nastartování 04.23. 08:42 - Arkis