Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Faceliftovaný VW Amarok má české ceny, pod milion dá jen 204 koní
25.8.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Faceliftovaný pick-up se nově chlubí třílitrovým šestiválcem místo dvoulitrového čtyřválce. A ve vrcholné verzi i tučnou cenovkou.
Jedním z největších letošních překvapení, a nutno říci, že velmi příjemným, byl facelift Volkswagenu Amarok. Po stránce vizuální se sice německý pick-up příliš nezměnil, nicméně pod kapotou došlo k opravdu radikální rošádě. Dvoulitrový čtyřválec TDI totiž nahradil třílitrový šestiválcový turbodiesel, což je v dnešní downsizingové době věc nevídaná. I když je třeba dodat, že koncern VW Group k ní nepřistupuje poprvé.
Nyní se ovšem soustřeďme pouze na Amarok, jehož pohonná jednotka je momentálně k mání pouze s 204 nebo 224 koňmi. Během představení jsme mluvili také o slabším provedení se 163 koňmi, pohonu zadních kol a šestistupňovém manuálu, ani jeden z těchto prvků však ve stávající nabídce nefiguruje, alespoň ne na českém trhu. Místo toho můžete obě verze s výkonem přes 200 koní spřáhnout s osmistupňovým automatem a systémem 4Motion.
Na českém trhu se startuje na sumě 980 009 Kč včetně DPH, za což dostáváte verzi s 204 koňmi ve výbavě DoubleCab Comfortline. Ta přitom standardně počítá se 17palcovými litými koly, látkovým čalouněním, kůží obšitým volantem, klimatizací, audio systémem Composition s portem na USB, čelními halogeny, tempomatem nebo úchyty Isofix. Mimo to nechybí ani elektrické ovládání oken vpředu a vzadu.
Stejnou motorizaci je možné pořídit také na úrovni Highline, v té chvíli ale již budete platit 1 128 008 Kč. Výbava se ovšem v takové chvíli rozšíří o bi-xenony, zadní parkovací kameru nebo 18palcová litá kola. Dopřát si můžete i třílitr naladěný na 224 koní, ten vás ovšem již vyjde na 1 157 625 Kč. Ani v tomto případě ovšem nejde o konečnou.
Momentálním vrcholem se stává provedení Aventura, které je k mání pouze se silnější jednotkou. Dále počítá s kůží Nappa, navigací nebo 20palcovými litými koly. Cena ovšem šplhá na nemalých 1 393 990 Kč. Navíc ji lze zvednout o řadu příplatkových prvků, kdy třeba lak vychází na 18 348 Kč. Více se dozvíte v oficiálním konfigurátoru.
VW Amarok odstartoval na českém trhu pod milionem korun, verze Aventura je ovšem k dispozici za nemalých 1 393 990 Kč
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
před hodinou - Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024
Nejnovější články
- Se sportovními Peugeoty je amen, říká šéfka značky, po současné 508 PSE už přijde jen prázdnota
před 44 minutami - 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
před hodinou - VW zcela mění designový styl. Místo nudy sází na odvahu, vyjít vstříc chce největšímu trhu světa
před 2 hodinami - Frustrace majitelů Tesel roste, jejich auta dál ztrácí na ceně mnohonásobně víc než ostatní vozy
před 4 hodinami - Škoda překvapivě stvořila víc jak 1000koňové auto, řádit s ním budete moci i vy
před 5 hodinami
Živá témata na fóru
- Audi A6 C7 převodovky 04.25. 14:29 - mattonecz
- Onboard videa 04.25. 12:42 - M.Z.
- Fiat a vše kolem nich 04.25. 11:02 - HondaMan
- IT poradna 04.25. 10:15 - pavproch
- Lampárna (stěžovatelna) 04.24. 15:55 - řidičBOB
- Elektromobily a vse kolem nich 04.24. 12:23 - Zajda
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.23. 21:30 - řidičBOB
- Audi multitronic - cvrlikání 04.23. 16:56 - Pedro22