Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Honda UR-V je nové SUV, co vám Japonci neprodají. Štvou ho proti sourozenci
28.10.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Japonská novinka bude k mání pouze v Číně, kde hodlá soupeřit s Hondou Avancier. Ta se přitom liší jen částmi designu, nikoli podstatou.
Na největším trhu světa je evidentně možné vše. Třeba i něco tak kuriózního, jako vnitrofiremní konkurenční boj, kdy o stejné zákazníky bojují dva modely stejné značky. Honda má v Číně hned dva partnery, a sice automobilky Dongfeng a Gaungqi. S oběma spolupracovala nejen na Conceptu D, který se ukázal v loňském roce na autosalonu v Šanghaji, ale zároveň i na produkční verzi tohoto SUV. První s názvem Avancier jsme se dočkali již v dubnu, nyní přichází čas na druhou zvanou UR-V.
My si obě varianty představíme naráz, přičemž rovnou zmíníme, že změny najdete pouze na přední a zadní části karoserie. Mimo to nejspíše budou existovat jisté nuance ve výbavě, v případě UR-V však zatím máme k dispozici pouze snímky a informace týkající se zevnějšku, na srovnávání kabiny tedy přijde řada až někdy jindy. Příliš rozdílnou architekturu však očekávat nelze.
Nyní ale již pojďme na exteriér, kde se rozdíly mezi UR-V spadající pod Dongfeng a Avancierem soustředí na odlišnou čelní masku, nárazník, kapotu motoru a světlomety. Novinka je mnohem pohlednější a více odpovídá evropskému vkusu, byť s jejím exportem nemůžeme počítat. Stejně jako dříve odhalená verze zůstane věrna pouze čínskému trhu.
Přesunout se můžeme na záď, kde je podobnost mezi oběma variantami více patrná, ačkoliv i zde se najdou jisté rozdíly. UR-V kupříkladu spojuje světlomety červenou linkou a počítá s logem posunutým blíže ke středu pátých dveří. Níže pak zamířilo i vybrání pro registrační značku, kde je navíc patrné madlo pro snazší otevírání. Zde bychom ale více bodů dali Avancieru.
Dané změny se kromě vizáže projevují také na technických parametrech, kde došlo k nárůstu délky o 9 milimetrů na 4 825 mm. Rozvor 2 820 mm je ale již nezměněn, což platí také o motorovém prostoru. Zde oba vozy užívají přeplňovaného dvoulitru VTEC, který produkuje 268 koní a 370 Nm. Tento výkon pak přenáší na všechna čtyři kola devítistupňový automat.
Nová Honda UR-V je až na některé detaily velmi podobným sourozencem...
...již dříve odhaleného modelu Avancier. Mechanicky jsou však oba vozy shodné...
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
před hodinou - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024 - Pagani Utopia málem dostálo svému jménu, zámožný majitel s ním během povodní vjel do vody
20.4.2024
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
- Sbohem VW, sbohem Teslo. Žebříček nejprodávanějších aut v Evropě jasně ovládla nejlevnější Dacia, skóruje i Škoda
25.3.2024 - Novináři nás utěšují tím, že nový elektromobil má větší dojezd než vůz z roku 1968. I tak je hůř použitelný
25.3.2024 - Bugatti schopné zrychlit z 0 na 500 km/h za 20 s prochází finálními testy, ladí ho sám držitel vytrvalostní trojkoruny
25.3.2024 - Babičkou do garáže schovaný nový VW z roku 1996 nikdo nechce. Stroj času s pouhými 50 km stojí pořád víc
25.3.2024 - Stellantis našel uplatnění pro svou osiřelou továrnu v Polsku, bude tam montovat levná čínská auta
25.3.2024
Živá témata na fóru
- Peugeot 207-problém po nastartování 04.23. 08:42 - Arkis
- Audi klub - pro ty, co chteji Auto 04.23. 05:20 - janom
- Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style 04.22. 16:20 - pavproch
- Fiat a vše kolem nich 04.22. 12:29 - pavproch
- Elektromobily a vse kolem nich 04.22. 10:30 - honziss
- Audi TT 1999 - koupit, nebo ne? 04.21. 20:09 - tecos999
- Onboard videa 04.21. 20:06 - brnenska.odchytova
- BMW omezuje pro ČR asistenční systém X5 04.21. 16:41 - Ivan