Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Honda WR-V plně odhalena, přebujelý Jazz je přitažlivý jen jménem
9.11.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Za nové SUV Hondy je zodpovědná brazilská pobočka značky. Ta snahu o vizuální agresi možná až přehnala, uvnitř chce ohromit prostorem.
Včerejším dnem odstartoval autosalon v brazilském Sao Paulu. Na něm přitom nedebutuje pouze VW Gol GT, ale rovněž nová Honda WR-V. Tu jsme si mohli částečně představit již před zhruba třemi týdny, kdy Japonci pustili do světa první oficiální ilustraci. Na jejím základě jsme přitom očekávali kurážně stylizované SUV, jehož absence na evropských trzích bychom mohli litovat. Pohled na reálnou karoserii ale naznačuje, že kapesníky můžeme klidně schovat v kapse.
Novinka navržená jako vůbec první vůz brazilskou pobočkou Hondy stojí na základech modelu Jazz, počítat tedy můžeme se zhruba čtyřmetrovou délkou. Ta se logicky projevuje na poněkud nevyrovnaných proporcích, což ještě dále umocňuje snaha o maximální vizuální agresi. Křivek, záhybů a prolisů je ovšem přespříliš, výsledek tak vypadá jako dort pejska s kočičkou.
Vzhled je však záležitostí individuální, řadě lidí tak WR-V může připadat přitažlivé. Jistě s námi ale budete souhlasit, že k naplnění svého názvu (zkratka odkazuje na Winsome Runabout Vehicle, tedy s trochou nadsázky „přitažlivé vozítko na potah“) má novinka Hondy vskutku daleko. Uvnitř pak hodlá ohromit především prostorem, pohled na interiér však Japonci zatím tají.
Přesunout se tedy můžeme pod kapotu, kde bude k dispozici 1,5litrový benzinový motor Flex-fuel i-VTEC spárovaný s pětistupňovým manuálem či převodovkou CVT. Výkon 120 koní přitom pokaždé zamíří na přední kola. Mimo to ovšem Honda WR-V dostane k dispozici ještě benzinovou jedna-dvojku (90 koní) a 1,5litrový diesel (100 koní), s těmito agregáty však zamíří na indický trh.
Ve finále jen dodáme, že jihoamerické země novinka zasáhne v březnu 2017, přičemž automobilka již potvrdila, že výroba bude probíhat v Brazílii. Ve stejné době dorazí i do zmiňovaných indických showroomů, kde ona turbodieselová varianta bude počítat pouze se šestistupňovým manuálem.
V reálu nevypadá Honda WR-V již tak přitažlivě...
...jako na první oficiální ilustraci
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
včera - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024 - Vojáci předvedli, jak rozeberou a znovu složí celé auto jen za dvě minuty, výměna kol v F1 je rázem nuda
16.4.2024
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
- Prodeje elektromobilů už se propadají napříč Evropou. V době, kdy měly začít vládnout, ztrácí podíl na trhu
před hodinou - V Německu se začal prodávat nový „čistý” diesel zatížený nulovou daní, má své výhody i nevýhody
včera - Maserati se s novým Quattroporte vrací téměř k rýsovacím prknům, plán přijít rychle jen s elektromobilem selhal
včera - První majitel najel 556 tisíc km s malým 45koňovým autem, jen tachometry na něm utavil tři. Tomu se říká oddanost
včera - V Německu začali prodávat elektromobily v Media Marktu jako ledničky, od 8 tisíc za měsíc budou vaše
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva