Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Hyundai Grandeur 2017: nová generace je venku, přitažlivosti má na rozdávání
27.10.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Korejská novinka dokáže venkovním vzhledem uhranout. Uvnitř však nabídne hned několik důvodů, proč má logo Hyundai místo luxusnějšího Genesis.
Novou generaci korejského sedanu jsme prostřednictvím oficiálních ilustrací předběžně představili jen před několika desítkami hodinami. Nyní se nové Hyundai Grandeur, či spíše Azera, jak je vůz nazýván na většině stávajících trhů, ukazuje z „masa a kostí“. A pokud se vám líbily už ilustrace, nyní asi budete skákat nadšením.
Korejská novinka vypadá více než přitažlivě a skoro se divíme, že nosí logo obyčejnějšího „hjondé“ namísto emblému luxusnější divize Genesis. Kvůli tomu je třeba zamířit k detailům, mezi které patří třeba čelní světlomety. Konkrétně ty nenavozují zrovna dojem prémiového segmentu
V případě zádě pak asi mnozí budou poukazovat na kopírování modelů značky Dodge, nicméně je třeba dodat, že obdobně stylizované světlomety mělo Hyundai Grandeur již před dekádou. Sedanu navíc „rozbití“ víka zavazadelníku rozhodně sluší a umocňuje jeho atletické proporce. Nedá se přitom říci, že by tento designový prvek byl násilně přenesen z jiného vozu, natož pak od konkurenční značky.
Co se venkovního designu týče musíme Korejcům za jejich snahy zatleskat, interiér už nás ale tolik nenadchl. Právě kabina naplno ukazuje důvod, proč má nový Grandeur logo Hyundai namísto křídel Genesis. Jakkoliv zde totiž máme kožené čalounění, které dokonce pokrývá i spodní část palubní desky, a nechybí ani metalické dekory, celkově vše působí trochu lacině.
Řeč je v tomto ohledu zejména o volantu, volič automatu pak poněkud nevzhledně trčí ze středového tunelu a analogové hodiny zasazené do kapličky vedle digitálního displeje nejsou ničím jiným než pěstí na oko. Docela by nás přitom zajímalo, jak tyto prvky vypadají u nižší úrovně výbavy, jež se bude muset obejít bez kůže.
Více se ale rozepsat nemůžeme, detaily Hyundai nadále drží pod pokličkou. Tu nejspíše nadzdvihne až příští měsíc, kdy bude nový Grandeur odhalen na domácím trhu. Spekulace naznačují, že kromě přeplňovaných čtyřválců má dorazit minimálně jeden šestiválec. Standardem se pak pokaždé stane osmistupňový automat a pohon předních kol.
Zvenčí je nové Hyundai Grandeur více než přitažlivé. Uvnitř však prokazuje, že přeci jen cílí na méně náročnou klientelu než luxusní sesterská značka Genesis
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
před 5 hodinami - Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
včera - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
- Někdo najel s nejkrásnějším moderním Astonem Martin 514 tisíc kilometrů, něco takového jsme v životě neviděli
před hodinou - Hra se otočila. Číňané léta kopírovali evropská auta, teď si VW koupil kus čínské značky, aby sám mohl opisovat
před 3 hodinami - Absurdní elektrický nástupce nejlepší Kie zamířil k ledu, už i Korejci vnímají změnu nálad na trhu
před 4 hodinami - Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
před 5 hodinami - Další nová Mazda dostala obří šestiválcový diesel, který prodejně válcuje všechny ostatní motory, je to soupeř Škody Kodiaq
před 6 hodinami
Živá témata na fóru
- Prodávám Tiguana, 2019, 176kW perfektní stav 04.19. 16:26 - abgx1
- Elektromobily a vse kolem nich 04.19. 16:19 - honziss
- Peugeot 207-problém po nastartování 04.19. 15:42 - grizly
- BMW Divize 04.19. 15:12 - jerry
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.19. 14:21 - řidičBOB
- Policejní kontroly a měření 04.19. 14:20 - řidičBOB
- Chip modul PCM zvýšení výkonu 2.0TSI GEN4 300+PS 04.19. 14:11 - venomage
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.19. 09:13 - Eda