Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Hyundai Grandeur 2017: nová generace je venku, přitažlivosti má na rozdávání
27.10.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Korejská novinka dokáže venkovním vzhledem uhranout. Uvnitř však nabídne hned několik důvodů, proč má logo Hyundai místo luxusnějšího Genesis.
Novou generaci korejského sedanu jsme prostřednictvím oficiálních ilustrací předběžně představili jen před několika desítkami hodinami. Nyní se nové Hyundai Grandeur, či spíše Azera, jak je vůz nazýván na většině stávajících trhů, ukazuje z „masa a kostí“. A pokud se vám líbily už ilustrace, nyní asi budete skákat nadšením.
Korejská novinka vypadá více než přitažlivě a skoro se divíme, že nosí logo obyčejnějšího „hjondé“ namísto emblému luxusnější divize Genesis. Kvůli tomu je třeba zamířit k detailům, mezi které patří třeba čelní světlomety. Konkrétně ty nenavozují zrovna dojem prémiového segmentu
V případě zádě pak asi mnozí budou poukazovat na kopírování modelů značky Dodge, nicméně je třeba dodat, že obdobně stylizované světlomety mělo Hyundai Grandeur již před dekádou. Sedanu navíc „rozbití“ víka zavazadelníku rozhodně sluší a umocňuje jeho atletické proporce. Nedá se přitom říci, že by tento designový prvek byl násilně přenesen z jiného vozu, natož pak od konkurenční značky.
Co se venkovního designu týče musíme Korejcům za jejich snahy zatleskat, interiér už nás ale tolik nenadchl. Právě kabina naplno ukazuje důvod, proč má nový Grandeur logo Hyundai namísto křídel Genesis. Jakkoliv zde totiž máme kožené čalounění, které dokonce pokrývá i spodní část palubní desky, a nechybí ani metalické dekory, celkově vše působí trochu lacině.
Řeč je v tomto ohledu zejména o volantu, volič automatu pak poněkud nevzhledně trčí ze středového tunelu a analogové hodiny zasazené do kapličky vedle digitálního displeje nejsou ničím jiným než pěstí na oko. Docela by nás přitom zajímalo, jak tyto prvky vypadají u nižší úrovně výbavy, jež se bude muset obejít bez kůže.
Více se ale rozepsat nemůžeme, detaily Hyundai nadále drží pod pokličkou. Tu nejspíše nadzdvihne až příští měsíc, kdy bude nový Grandeur odhalen na domácím trhu. Spekulace naznačují, že kromě přeplňovaných čtyřválců má dorazit minimálně jeden šestiválec. Standardem se pak pokaždé stane osmistupňový automat a pohon předních kol.
Zvenčí je nové Hyundai Grandeur více než přitažlivé. Uvnitř však prokazuje, že přeci jen cílí na méně náročnou klientelu než luxusní sesterská značka Genesis
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
včera - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024 - Pagani Utopia málem dostálo svému jménu, zámožný majitel s ním během povodní vjel do vody
20.4.2024
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
- Nejlevnější Mercedes-AMG GT v prodeji stojí míň než lepší škodovky, dojem s ním uděláte milionový
26.3.2024 - Oblíbené Hyundai i30 dostalo místo nové generace druhý facelift, i Korejci radši přešlapují na místě
26.3.2024 - Stellantis propustil dalších 400 lidí, otevřeně říká, že je to kvůli elektromobilům
26.3.2024 - Hned tři oblíbené německé sporťáky končí bez nástupce. Lidé by je chtěli dál, prodávat se ale dál nesmí
26.3.2024 - Specifický přístup k elektromobilům se BMW bohatě vyplácí, pochybovači aspoň prozatím ostrouhali
26.3.2024
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva