Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Hyundai i10 po faceliftu si věří. Jeho české ceny jdou i nad úroveň Škody
28.11.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Modernizovaný korejský hatchback srší sebevědomím. K mání je pouze ve třech variantách, bez klimatizace a rádia startuje na 219 990 Kč.
Faceliftované Hyundai i10 se světu představilo již na konci srpna. V mezičase proběhla na autosalonu v Paříži i výstavní premiéra, nyní ale již korejský prcek míří do prodeje. Aktuálně jej můžete pořídit pouze ve třech variantách, neboť zákazníkům je k dispozici pouze jediný motor spojený se dvěma převodovkami a dvěma úrovněmi výbavy. Je otázkou, zda se touto nabídkou nechají zákazníci oslovit nebo jestli raději vyrazí ke konkurenční Škodě.
Citigo je sice k dispozici taktéž pouze s litrovým motorem, nicméně jeho výkon může narůst na 75 koní. Navíc můžete vybírat mezi třídveřovou a pětidveřovou karoserií a aktuálně hned pěti úrovněmi výbavy. Snadno tak můžete i bez příplatkové výbavy překročit sumu tří set tisíc korun, základ je však k dispozici již za 197 900 Kč. Hyundai i10 pak míří mezi tyto mantinely.
Základní provedení 1,0i Family disponující výkonem 66 koní a osazené pětistupňovým manuálem stojí 219 990 Kč. V těch jsou zahrnuty pětidveřová karoserie, 14palcová ocelová kola, nárazníky v barvě vozu, úchyty Isofix a látkové čalounění. Pokud zatoužíte po klimatizaci nebo audio systému, musíte vyrazit o úroveň výše k výbavě Family+.
Také zde bude auto pohánět litrový motor, vybírat ale lze mezi manuální převodovkou (239 990 Kč) a čtyřstupňovým automatem (259 990 Kč). Vůči základu přibyly do výbavy klimatizace, elektrické ovládání předních oken a výškově stavitelné sedadlo řidiče. Za rádio, které je součástí paketu Club, je ovšem třeba připlácet 10 000 Kč.
Za dalších 29 990 Kč můžete sáhnout po alternativním pohonu na LPG, ten lze však spojit pouze s manuální převodovkou. Mimo to v kompletním oficiálním ceníku (PDF, 371 kB) figuruje ještě metalický lak (11 900 Kč), který je k dispozici pro všechna tři nabízená provedení. V ceně každého modelu je pětiletá záruka bez omezení ujetých kilometrů.
Také u konkurenční Škody Citigo je třeba přikročit k příplatkům, pokud chcete kupříkladu vůz s klimatizací. Tu lze navíc spojit až s druhým stupněm výbavy Ambition. Český vůz vás ale stále vyjde levněji, což ostatně platí i při volbě silnějšího motoru. Jistým negativem ale pro někoho může být poněkud nudný vzhled. Jak jsme tedy řekli, volba je na zákaznících.
Hyundai i10 startuje na českém trhu na 220 tisících korun
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
dnes - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024 - Pagani Utopia málem dostálo svému jménu, zámožný majitel s ním během povodní vjel do vody
20.4.2024
Nejnovější články
- Maskované Ferrari dědice Fiatu může být vaše, podivné auto má historický význam
před 4 hodinami - Přehlížené SUV Mazdy se jako nové auto stalo propadákem, jako ojetina ale oslní vším, co nabízí
před 5 hodinami - Český trh s ojetými auty se zadrhává, klesají prodeje i dovozy. Jedna jistota ale zůstává: Diesely vládnou
před 7 hodinami - Jedno z nejlépe prodávaných čínských aut ve světě se ukázalo v novém, dnes stojí od 489 tisíc Kč, ač je velké jako Kodiaq
před 8 hodinami - Rusové ukázali Putinovu limuzínu předělanou na elektrický pohon. Má dojezd, o kterém si i Tesly mohou nechat jen zdát
před 10 hodinami
Živá témata na fóru
- Elektromobily a vse kolem nich 04.23. 22:10 - M.Z.
- Fiat a vše kolem nich 04.23. 21:45 - Lachende Bestien
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.23. 21:30 - řidičBOB
- Audi multitronic - cvrlikání 04.23. 16:56 - Pedro22
- Audi klub - pro ty, co chteji Auto 04.23. 12:57 - mattonecz
- Peugeot 207-problém po nastartování 04.23. 08:42 - Arkis
- Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style 04.22. 16:20 - pavproch
- Audi TT 1999 - koupit, nebo ne? 04.21. 20:09 - tecos999