Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Hyundai i10 po faceliftu si věří. Jeho české ceny jdou i nad úroveň Škody
28.11.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Modernizovaný korejský hatchback srší sebevědomím. K mání je pouze ve třech variantách, bez klimatizace a rádia startuje na 219 990 Kč.
Faceliftované Hyundai i10 se světu představilo již na konci srpna. V mezičase proběhla na autosalonu v Paříži i výstavní premiéra, nyní ale již korejský prcek míří do prodeje. Aktuálně jej můžete pořídit pouze ve třech variantách, neboť zákazníkům je k dispozici pouze jediný motor spojený se dvěma převodovkami a dvěma úrovněmi výbavy. Je otázkou, zda se touto nabídkou nechají zákazníci oslovit nebo jestli raději vyrazí ke konkurenční Škodě.
Citigo je sice k dispozici taktéž pouze s litrovým motorem, nicméně jeho výkon může narůst na 75 koní. Navíc můžete vybírat mezi třídveřovou a pětidveřovou karoserií a aktuálně hned pěti úrovněmi výbavy. Snadno tak můžete i bez příplatkové výbavy překročit sumu tří set tisíc korun, základ je však k dispozici již za 197 900 Kč. Hyundai i10 pak míří mezi tyto mantinely.
Základní provedení 1,0i Family disponující výkonem 66 koní a osazené pětistupňovým manuálem stojí 219 990 Kč. V těch jsou zahrnuty pětidveřová karoserie, 14palcová ocelová kola, nárazníky v barvě vozu, úchyty Isofix a látkové čalounění. Pokud zatoužíte po klimatizaci nebo audio systému, musíte vyrazit o úroveň výše k výbavě Family+.
Také zde bude auto pohánět litrový motor, vybírat ale lze mezi manuální převodovkou (239 990 Kč) a čtyřstupňovým automatem (259 990 Kč). Vůči základu přibyly do výbavy klimatizace, elektrické ovládání předních oken a výškově stavitelné sedadlo řidiče. Za rádio, které je součástí paketu Club, je ovšem třeba připlácet 10 000 Kč.
Za dalších 29 990 Kč můžete sáhnout po alternativním pohonu na LPG, ten lze však spojit pouze s manuální převodovkou. Mimo to v kompletním oficiálním ceníku (PDF, 371 kB) figuruje ještě metalický lak (11 900 Kč), který je k dispozici pro všechna tři nabízená provedení. V ceně každého modelu je pětiletá záruka bez omezení ujetých kilometrů.
Také u konkurenční Škody Citigo je třeba přikročit k příplatkům, pokud chcete kupříkladu vůz s klimatizací. Tu lze navíc spojit až s druhým stupněm výbavy Ambition. Český vůz vás ale stále vyjde levněji, což ostatně platí i při volbě silnějšího motoru. Jistým negativem ale pro někoho může být poněkud nudný vzhled. Jak jsme tedy řekli, volba je na zákaznících.
Hyundai i10 startuje na českém trhu na 220 tisících korun
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
včera - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024 - Vojáci předvedli, jak rozeberou a znovu složí celé auto jen za dvě minuty, výměna kol v F1 je rázem nuda
16.4.2024
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
- V Německu se začal prodávat nový „čistý” diesel zatížený nulovou daní, má své výhody i nevýhody
před 11 hodinami - Maserati se s novým Quattroporte vrací téměř k rýsovacím prknům, plán přijít rychle jen s elektromobilem selhal
včera - První majitel najel 556 tisíc km s malým 45koňovým autem, jen tachometry na něm utavil tři. Tomu se říká oddanost
včera - V Německu začali prodávat elektromobily v Media Marktu jako ledničky, od 8 tisíc za měsíc budou vaše
včera - Čínský stylový kombík konkurující Porsche a Ferrari předčasně odhalil únik, na Evropany si vyšlápne s 965 koňmi
včera
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.19. 00:27 - abgx1
- Pneu koutek 04.19. 00:10 - abgx1
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.18. 22:02 - Eda
- BMW Divize 04.18. 14:15 - pavproch
- Audi klub - pro ty, co chteji Auto 04.18. 14:05 - mattonecz
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 04.17. 22:23 - Lachende Bestien
- Volkswagen obecne 04.17. 14:18 - HondaMan
- Fiat a vše kolem nich 04.17. 12:55 - pavproch