Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Hyundai i20 2015: nová generace nafocena bez maskování, asi jen pro Indii
31.7.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Stylizace korejské novinky vypadá přeplácaně, pod kapotou však zůstane u konzervativní noty. Modernizaci motorů tedy neočekávejte.
Nová generace korejského hatchbacku Hyundai i20 by měla být jednou z hvězd pařížského autosalonu. To se ovšem bavíme o verzi, která bude prodávána na evropských trzích a jež díky neopatrnosti testovacího jezdce nechtěně odhalila svou záď již v březnu letošního roku. Nyní zde pro změnu máme pohled i na příď, ten však již - pokud Korejci nepřestylizovali záď vozu - není určen evropskému publiku.
Záběry tedy podle všeho odhalují verzu, která se bude prodávat na indickém trhu a posléze i v dalších asijských zemích. V tomto směru přitom můžeme být rádi, neboť přední partie tohoto provedení příliš potěchy pro vaše oko nenabídnou. Samotné světlomety nevypadají nikterak zle, v kombinaci s úzkou štěrbinou, jež odděluje kapotu motoru od nárazníku s rozšklebeným otvorem, však máme pocit, že koukáme na dort pejska a kočičky. Pokud navíc do rovnice zakomponujeme ještě relativně malá 15palcová kola, rozpaky jsou na světě.
Záď již působí příjemnějším dojmem a třeba tvarem světlometů částečně připomíná evropskou verzi. Ta je sice „vyrýsovanější” a kupříkladu pod světly nabízí zajímavé prolisy, ovšem ani indické provedení není zcela od věci. Doufáme přitom, že daná podobnost zadních partií obou modelů nebude zkopírována také vpředu, v Evropě by totiž Hyundai s daným „čumákem“ udělalo krok zpátky.
Po stránce technické lze pak očekávat zachování stávající nabídky. Základem se tedy stane benzinová Jedna-dvojka o výkonu 80 koní, kterou doplní pětistupňový manuál. Ten šestistupňový je vyhrazen 1,4litrovému turbodieselu naladěnému na 90 koní, vrchol pak představuje benzinová Jedna-čtyřka produkující rovnou stovku koní. Ta je ovšem spřažena s archaickým čtyřstupňovým automatem.
Nová generace Hyundai i20 určená indickému publiku vypadá spíše přeplácaně než elegantně
Zdroj: Team-BHP
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
před 6 hodinami - Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024
Nejnovější články
- Šéf Bosche si najednou myslí, že za pár let budou elektromobily kupovat skoro všichni, ještě před měsícem o tom pochyboval
před 4 hodinami - Se sportovními Peugeoty je amen, říká šéfka značky, po současné 508 PSE už přijde jen prázdnota
před 5 hodinami - 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
před 6 hodinami - VW zcela mění designový styl. Místo nudy sází na odvahu, vyjít vstříc chce největšímu trhu světa
před 7 hodinami - Frustrace majitelů Tesel roste, jejich auta dál ztrácí na ceně mnohonásobně víc než ostatní vozy
před 9 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva