Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Inovovaný VW Passat nafocen bez špetky maskování v Číně. U nás asi nebude jiný
19.6.2018 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Modla mezi manažerskými sedany střední třídy se letos dočká faceliftu. A i když VW k němu zatím oficiálně nic neřekl, fotky z Číny ukazují, co můžeme očekávat.
Facelift evropského Volkswagenu Passat se blíží a my jsme si ho už mohli i prohlédnout. Čelní a zadní partie sice skrývala výrazná kamufláž, nicméně i tak bylo více než jasné, že vůz bude ovlivněn stylovým modelem Arteon. Aktuálně přitom můžeme posloužit snímky zcela nemaskované verze vozu pro Čínu, která tuto proměnu jasně potvrzuje. I čínská verze dostala výraznější čelní masku doplněnou agresivněji stylizovaným nárazníkem.
Je třeba dodat, že dosavadní Passat pro Čínu je prodeji již sedmým rokem, takže novinka po technické stránce srovná krok s Evropou se zpožděním, vizuálně by ji ale mohla vyrovnat prakticky ve stejný moment. Poku jde o faktické změny, prim bude hrát nárůst rozměrů. Z 4 870 se prodlouží na 4 933 mm a také přibere v bocích (z 1 834 na 1 836 mm), výška naopak klesne (z 1 472 na 1 469 mm).
Nejpodstatnější je nárůst v rámci rozvoru, neboť cestující budou mít uvnitř takřka o 7 cm více místa (2 803 versus 2 871 mm). Stejně jako v Evropě se tedy i v Číně začíná Passat šplhat do vyšších pater trhu, což ovlivnilo rovněž stylizaci. Vpředu tedy najdeme nemalé množství chromu, jež v tamních končinách symbolizuje luxus. Evropská verze pak má jít cestou stejného vzhledu, bude však trochu decentněji střižená.
Pohled na záď čínské verze pak výše zmíněný posun vzhůru jen potvrzuje, nově se zde objevuje nápis „Passat“ v prostředku víka kufru. Právě tento doplněk je spojen s vyššími cenami, ostatně nalézt jej můžeme také u vrcholného Volkswagenu Phideon i zmíněného Arteonu. Je jisté, že automobilka s tímto prvkem vyrukuje rovněž v Evropě.
Nový Passat by měl do prodeje na největším trhu světa zamířit v srpnu 2018, přičemž již standardně se počítá s diodovými světlomety či střešním oknem. Za příplatek se bude měnit jeho velikost. Jelikož vůz narostl do délky, nepřekvapí pozměněná nabídka litých kol, kdy se startuje na šestnáctkách, zákazníci se ale budou moci přesunout k sedmnáctkám i osmnáctkám.
Pod kapotou se nabídka pro změnu zúží, vybírat již bude možné pouze ze dvou motorů - tedy alespoň zpočátku. Základem znovu bude jedna-čtyřka se 150 koňmi, nad ní se poté postaví dvoulitr disponující 186 a 220 koňmi. Tento agregát přitom bude náhradou za předchozí jedna-osmu, osud třílitrového šestiválec je ovšem nejasný. Prodloužení kapoty jej ale nevylučuje.
Více si řekneme v rámci týdnů, na evropskou modernizaci ale nejspíše budeme muset čekat o trochu déle. Volkswagen totiž vypouští pařížský autosalon, načež se dá s premiérou počítat až někdy na podzim v rámci separátní akce. Prodej vozu by pak měl odstartovat před koncem roku, přičemž kromě benzinových motorů můžeme samozřejmě očekávat i dvoulitrový diesel.
Volkswagen Passat 2019 pro Čínu dostal do vínku stejně odvážnou čelní masku jako facelift evropské verze. Na největším trhu světa lze ale počítat s větším množstvím chromu
Zdroj: Autohome China
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
před 46 minutami - Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
včera - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024
Nové na MotoForum.cz
- Indian Scout 2025: s novým motorem SpeedPlus 09:00
- Kromě Pedrosy také wild card do MotoGP pro Savadoriho a Bradla v Jerezu 08:39
- Na čele YART Yamaha včera 20:02
- Změna jezdce: Acosta místo Millera zatím dle KTM nepřipadá v úvahu včera 14:27
- Jarní cena Brna otevře tuzemskou motocyklovou sezónu. včera 10:00
Nejnovější články
- Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
před 46 minutami - Další nová Mazda dostala obří šestiválcový diesel, který prodejně válcuje všechny ostatní motory, je to soupeř Škody Kodiaq
před hodinou - „Nikomu nic necpeme do chřtánu,” říká dědic Fordu o elektromobilech. Asi zapomněl, co firma poslední roky dělala
před 3 hodinami - Nejsilnější Dacia všech odhalila část tajemství, stroj překvapivě osazený motorem V6 chce přepsat historii
před 4 hodinami - Prodeje elektromobilů už se propadají napříč Evropou. V době, kdy měly začít vládnout, ztrácí podíl na trhu
před 6 hodinami
Živá témata na fóru
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.19. 09:13 - Eda
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.19. 05:12 - Truck Daškam
- Pneu koutek 04.19. 00:10 - abgx1
- BMW Divize 04.18. 14:15 - pavproch
- Audi klub - pro ty, co chteji Auto 04.18. 14:05 - mattonecz
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 04.17. 22:23 - Lachende Bestien
- Volkswagen obecne 04.17. 14:18 - HondaMan
- Fiat a vše kolem nich 04.17. 12:55 - pavproch