Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Je Mercedes S 2017 znovu nejlepším autem světa? Prozkoumejte ho do detailu
20.4.2017 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Už po dekády je průkopníkem toho, co se v autech později stalo běžnou věcí. Chtěl být vždy ve všem napřed a s modernizací po téhle pozici touží zas.
Jaké auto je tím nejlepším na světě? To je otázka, na níž nelze jednoduše odpovědět, neboť pro každého z nás bude důležitější něco trochu jiného. Máme-li ovšem hledat jakousi univerzální odpověď, mělo by jít o vůz, který přináší největší technické inovace, který v sobě spojuje co nejvíce specifických předností, který dokáže excelovat v rozličných extrémních situací vyžadujících zdánlivě zcela protichůdné naladění. Pohlédneme-li na věc takto, museli bychom v mnoha momentech posledních několika dekád zareagovat třemi slovy: Mercedes třídy S.
Je to auto, které se vždy snažilo být o krok před konkurencí, v němž debutoval neopakovatelný počet věcí, které jsou dnes v autech běžné. Je to vůz, který dokáže být výkonný, efektivní, luxusní i trvanlivý a jde také o stroj, který umí ohromit svým komfortem i rychlostí. Jenže konkurence nikdy nespí a zejména Audi s BMW šly eSku léta po krku a v nejednom případě jej dokázaly v tom či onom aspektu předčít. Máme ale pocit, že současná generace třídy S jim zase unikla a když si přečtete náš test verze S 63 AMG, pochopíte, proč.
Tohle auto je zkrátka vším, je to suma všech automobilových výjimečností, je to letadlo na kolech. Je jedno, jestli s ním vyrazíte za třístovkou na dálnici, jestli s ním budete chtít ztéci klikatou okresku nebo jestli se s ním budete chtít s nadhledem nést po rozbité městské silnici. Nic z toho možná nezvládá nejlépe na světě, není ale jiný vůz, který by tohle všechno - a mnoho dalšího - uměl naráz zvládat na takové úrovni. Je to skutečně pan automobil, vůz, od kterého se ostatní musí učit.
Jenže oni se učí a jako správní žáci nenechají svého učitele ani na chvíli oddychnout, nenechají si ani pronásledovatelé příliš uniknout třídu S. BMW 7 je tu s další generací, nové Audi A8 je na dostřel a to pro eSko po letech na trhu znamená jediné - modernizovat. Přesně k tomu se nyní uchýlilo a i když navenek se toho nezměnilo mnoho, po technické stránce bylo auto značně přepracováno a chce být mimo jiné nejdále na poli autonomního řízení.
Tohle všechno jsme vám ale řekli v úterním podrobném představení. Náš kolega v Šanghaji ale nechtěl zůstat jen u teorie a auto vám chtěl přiblížit i jinak než pomocí tiskových informací a připojených fotek. Doslova tedy prolezl inovované eSko v „základním” provedení, ve verzi S 63 od AMG i v obou variantách nesoucí označení Maybach.
Jak tahle auta fungují, uvidíme až později, na autosalonu se s nimi nesvezete, ale jak působí na pohled zvnějšku i zevnitř... Nebudeme dělat závěry, prostor k nim dáme vám. Přiložených více jak 100 fotek vám modernizovanou třídu S představí do nejmenšího detailu ve všech klíčových provedeních.
Živé fotografie Mercedesu S 2017 ve standardním provedení
Živé fotografie Mercedesu-AMG S 63 2017
Živé fotografie Mercedesů-Maybach S 2017
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Cristiano Ronaldo protáhl své nové Ferrari za 47 milionů. Už ani neví, kolik jich má, i na takové si vydělá za pár dnů
včera - V Moskvě nafotili nové obrněné auto ruské policie. Ze zbraně proti „zlobivým” jde strach, i když stojí
včera - 50letý Čech musel Američanům ukázat, jak se bourá s Mustangem. Žasnou, auto nevinného řidiče trefil jako řízená střela
27.3.2024
Nové na MotoForum.cz
- Test Yamaha Niken GT: Všechno na Mars! 08:00
- Nicolò Bulega operován kvůli «arm pump» včera 23:18
- Místo Balaton Ringu se pojede v Estorilu? 27.3.2024
- Indian Riders Fest 2024: Back In Time 27.3.2024
- Vostatkovo zklamání v Barceloně 26.3.2024
Nejnovější články
- Nejlevnější Tesly v Evropě už stojí jen jako obyčejná Fabia, klidně i vybavené vozy s 4x4 a 350 koňmi
před hodinou - Ford zrušil dvě třetiny výroby svého klíčového elektromobilu poté, co ji dřív zkrouhnul o polovinu, třetina lidí má padáka
před 3 hodinami - Kolabující Fisker fungoval v totálním chaosu. Nebral si od lidí peníze za auta, dokonce ani neví, kolik jich prodal
před 4 hodinami - Světovým autem roku je 2,5tunový elektromobil za 1,95 milionu, nejlepším sporťákem 2,3tunový elektromobil za 1,8 milionu Kč
před 6 hodinami - Lamborghini dalo po dekádách sbohem svému ikonickému logu, náhrada je nenápaditá a laciná
před 7 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva