Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Je Mercedes S 2017 znovu nejlepším autem světa? Prozkoumejte ho do detailu
20.4.2017 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Už po dekády je průkopníkem toho, co se v autech později stalo běžnou věcí. Chtěl být vždy ve všem napřed a s modernizací po téhle pozici touží zas.
Jaké auto je tím nejlepším na světě? To je otázka, na níž nelze jednoduše odpovědět, neboť pro každého z nás bude důležitější něco trochu jiného. Máme-li ovšem hledat jakousi univerzální odpověď, mělo by jít o vůz, který přináší největší technické inovace, který v sobě spojuje co nejvíce specifických předností, který dokáže excelovat v rozličných extrémních situací vyžadujících zdánlivě zcela protichůdné naladění. Pohlédneme-li na věc takto, museli bychom v mnoha momentech posledních několika dekád zareagovat třemi slovy: Mercedes třídy S.
Je to auto, které se vždy snažilo být o krok před konkurencí, v němž debutoval neopakovatelný počet věcí, které jsou dnes v autech běžné. Je to vůz, který dokáže být výkonný, efektivní, luxusní i trvanlivý a jde také o stroj, který umí ohromit svým komfortem i rychlostí. Jenže konkurence nikdy nespí a zejména Audi s BMW šly eSku léta po krku a v nejednom případě jej dokázaly v tom či onom aspektu předčít. Máme ale pocit, že současná generace třídy S jim zase unikla a když si přečtete náš test verze S 63 AMG, pochopíte, proč.
Tohle auto je zkrátka vším, je to suma všech automobilových výjimečností, je to letadlo na kolech. Je jedno, jestli s ním vyrazíte za třístovkou na dálnici, jestli s ním budete chtít ztéci klikatou okresku nebo jestli se s ním budete chtít s nadhledem nést po rozbité městské silnici. Nic z toho možná nezvládá nejlépe na světě, není ale jiný vůz, který by tohle všechno - a mnoho dalšího - uměl naráz zvládat na takové úrovni. Je to skutečně pan automobil, vůz, od kterého se ostatní musí učit.
Jenže oni se učí a jako správní žáci nenechají svého učitele ani na chvíli oddychnout, nenechají si ani pronásledovatelé příliš uniknout třídu S. BMW 7 je tu s další generací, nové Audi A8 je na dostřel a to pro eSko po letech na trhu znamená jediné - modernizovat. Přesně k tomu se nyní uchýlilo a i když navenek se toho nezměnilo mnoho, po technické stránce bylo auto značně přepracováno a chce být mimo jiné nejdále na poli autonomního řízení.
Tohle všechno jsme vám ale řekli v úterním podrobném představení. Náš kolega v Šanghaji ale nechtěl zůstat jen u teorie a auto vám chtěl přiblížit i jinak než pomocí tiskových informací a připojených fotek. Doslova tedy prolezl inovované eSko v „základním” provedení, ve verzi S 63 od AMG i v obou variantách nesoucí označení Maybach.
Jak tahle auta fungují, uvidíme až později, na autosalonu se s nimi nesvezete, ale jak působí na pohled zvnějšku i zevnitř... Nebudeme dělat závěry, prostor k nim dáme vám. Přiložených více jak 100 fotek vám modernizovanou třídu S představí do nejmenšího detailu ve všech klíčových provedeních.
Živé fotografie Mercedesu S 2017 ve standardním provedení
Živé fotografie Mercedesu-AMG S 63 2017
Živé fotografie Mercedesů-Maybach S 2017
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
před hodinou - Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
včera - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024
Nejnovější články
- Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
před hodinou - Další nová Mazda dostala obří šestiválcový diesel, který prodejně válcuje všechny ostatní motory, je to soupeř Škody Kodiaq
před 2 hodinami - „Nikomu nic necpeme do chřtánu,” říká dědic Fordu o elektromobilech. Asi zapomněl, co firma poslední roky dělala
před 4 hodinami - Nejsilnější Dacia všech odhalila část tajemství, stroj překvapivě osazený motorem V6 chce přepsat historii
před 5 hodinami - Prodeje elektromobilů už se propadají napříč Evropou. V době, kdy měly začít vládnout, ztrácí podíl na trhu
před 7 hodinami
Živá témata na fóru
- Policejní kontroly a měření 04.19. 13:29 - Předseda
- BMW Divize 04.19. 13:03 - pavproch
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.19. 09:13 - Eda
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.19. 05:12 - Truck Daškam
- Pneu koutek 04.19. 00:10 - abgx1
- Audi klub - pro ty, co chteji Auto 04.18. 14:05 - mattonecz
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 04.17. 22:23 - Lachende Bestien
- Volkswagen obecne 04.17. 14:18 - HondaMan