Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Jediný vážný konkurent Bugatti Chiron se ukázal v sérii i s novou aerodynamikou
22.8.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Jediný stroj, který se stejně jako Bugatti chlubí výkonem okolo 1 500 koní, teď může mít o čtvrtinu vyšší přítlak díky novým stabilizačním křidélkům.
Uplynulý víkend nechyběl v americkém Pebble Beach prakticky žádný výrobce supersportů a luxusních vozů. Představit jsme si tak mohli mimo jiné koncepční Vision Mercedes-Maybach 6 Cabriolet, Pagani Zonda HP Barchetta či první Bugatti Chiron pro USA. A kde je francouzské automobilka, tam nemůže chybět ani ta švédská, neboť i když jejich vozy jsou koncipované trochu jinak, zejména Chiron a Regera jsou od začátku srovnávány jako hlavní konkurenti v zápolení o titul absolutně nejrychlejšího silničního auta světa.
Podobně jako Bugatti, ani Koenigsegg se v USA nepochlubil něčí úplně novým, ukázal ale právě Regeru v sériové verzi pro prvního amerického zákazníka. A přivezl ji rovnou osazenou dosud nepředstavenými vylepšeními aerodynamiky.
Za názvem Aero Pack se ukrývají nové přední a zadní boční stabilizační křidélka, s nimiž je spojen výraznější čelní spoiler. Tyto modifikace podle Koenigseggu nejen přiostřily vzhled, hlavně zvýšily přítlak z 310 na 385 kilogramů. Automobilka ale zároveň dodala, že jakkoliv je zvýšení přítlaku o 25 procent vítané, stinnou stránkou je pětiprocentní zhoršení koeficientu odporu vzduchu.
Na stánku Koenigseggu se neukázala jen novými doplňky ověnčená vínová Regera, jež je vůbec prvním hybridem švédské značky registrovaným ve Spojených státech. Byly zde k vidění také předešlé modely CCX a CCXR, pro které je aktuálně k dispozici paket Ghost Package zahrnující zadní difuzor, karbonová kola, zpětná zrcátka, čelní splitter či dvojité zadní křídlo.
Vzhled daných doplňků byl inspirován modelem Agera RS, přičemž Koenigsegg na jejich výrobu samozřejmě použil karbonová vlákna. Kromě nich je součástí paketu i nový výfuk, přičemž zákazníci si jej mohou pořídit samostatně či společně s dalšími aerodynamickými komponenty. Pokaždé přitom mohou počítat s logem ducha, který je tradičním strážcem švédských supersportů...
Koenigsegg se aerodynamickým paketem pro model Regera pochlubil na oficiálních fotkách...
Takhle pak vypadal celý stánek značky v Pebble Beach
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Cristiano Ronaldo protáhl své nové Ferrari za 47 milionů. Už ani neví, kolik jich má, i na takové si vydělá za pár dnů
včera - V Moskvě nafotili nové obrněné auto ruské policie. Ze zbraně proti „zlobivým” jde strach, i když stojí
včera - 50letý Čech musel Američanům ukázat, jak se bourá s Mustangem. Žasnou, auto nevinného řidiče trefil jako řízená střela
27.3.2024
Nové na MotoForum.cz
- Nicolò Bulega operován kvůli «arm pump» včera 23:18
- Místo Balaton Ringu se pojede v Estorilu? 27.3.2024
- Indian Riders Fest 2024: Back In Time 27.3.2024
- Vostatkovo zklamání v Barceloně 26.3.2024
- Úspěšné operace předloktí pro Ayumu Sasakiho 26.3.2024
Nejnovější články
- Němci vyzkoušeli ojetý Mercedes C s 406 tisíci najetými km, stav auta po takovém zápřahu je dostal do kolen
před 9 hodinami - Legendární Mercedes G dostal další facelift. Teď má průhlednou kapotu, zpod té ale začínají mizet velké motory
před 10 hodinami - Cristiano Ronaldo protáhl své nové Ferrari za 47 milionů. Už ani neví, kolik jich má, i na takové si vydělá za pár dnů
včera - Nové levné SUV Citroënu vypadá velmi lákavě, stát má jen 225 tisíc Kč. EU se už proto vyhne obloukem
včera - V Moskvě nafotili nové obrněné auto ruské policie. Ze zbraně proti „zlobivým” jde strach, i když stojí
včera
Živá témata na fóru
- Sleva na ověření historie přes Cebia.cz 03.29. 01:42 - brnenska.odchytova
- Dříve M135i, nyní ///M2 03.28. 22:53 - Předseda
- Zapojení rádia s reversing kabelem. 03.28. 21:35 - Čičo
- Lampárna (stěžovatelna) 03.28. 19:02 - HondaMan
- Řidiči, co to mají v ruce... 03.28. 16:36 - abgx1
- BMW Divize 03.28. 16:16 - pavproch
- Onboard videa 03.28. 13:17 - GeneHawkins
- Elektromobily a vse kolem nich 03.28. 10:11 - jerry