Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Jediný vážný konkurent Bugatti Chiron se ukázal v sérii i s novou aerodynamikou
22.8.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Jediný stroj, který se stejně jako Bugatti chlubí výkonem okolo 1 500 koní, teď může mít o čtvrtinu vyšší přítlak díky novým stabilizačním křidélkům.
Uplynulý víkend nechyběl v americkém Pebble Beach prakticky žádný výrobce supersportů a luxusních vozů. Představit jsme si tak mohli mimo jiné koncepční Vision Mercedes-Maybach 6 Cabriolet, Pagani Zonda HP Barchetta či první Bugatti Chiron pro USA. A kde je francouzské automobilka, tam nemůže chybět ani ta švédská, neboť i když jejich vozy jsou koncipované trochu jinak, zejména Chiron a Regera jsou od začátku srovnávány jako hlavní konkurenti v zápolení o titul absolutně nejrychlejšího silničního auta světa.
Podobně jako Bugatti, ani Koenigsegg se v USA nepochlubil něčí úplně novým, ukázal ale právě Regeru v sériové verzi pro prvního amerického zákazníka. A přivezl ji rovnou osazenou dosud nepředstavenými vylepšeními aerodynamiky.
Za názvem Aero Pack se ukrývají nové přední a zadní boční stabilizační křidélka, s nimiž je spojen výraznější čelní spoiler. Tyto modifikace podle Koenigseggu nejen přiostřily vzhled, hlavně zvýšily přítlak z 310 na 385 kilogramů. Automobilka ale zároveň dodala, že jakkoliv je zvýšení přítlaku o 25 procent vítané, stinnou stránkou je pětiprocentní zhoršení koeficientu odporu vzduchu.
Na stánku Koenigseggu se neukázala jen novými doplňky ověnčená vínová Regera, jež je vůbec prvním hybridem švédské značky registrovaným ve Spojených státech. Byly zde k vidění také předešlé modely CCX a CCXR, pro které je aktuálně k dispozici paket Ghost Package zahrnující zadní difuzor, karbonová kola, zpětná zrcátka, čelní splitter či dvojité zadní křídlo.
Vzhled daných doplňků byl inspirován modelem Agera RS, přičemž Koenigsegg na jejich výrobu samozřejmě použil karbonová vlákna. Kromě nich je součástí paketu i nový výfuk, přičemž zákazníci si jej mohou pořídit samostatně či společně s dalšími aerodynamickými komponenty. Pokaždé přitom mohou počítat s logem ducha, který je tradičním strážcem švédských supersportů...
Koenigsegg se aerodynamickým paketem pro model Regera pochlubil na oficiálních fotkách...
Takhle pak vypadal celý stánek značky v Pebble Beach
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Pagani Utopia málem dostálo svému jménu, zámožný majitel s ním během povodní vjel do vody
před 59 minutami - Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
včera - Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
18.4.2024
Nejčtenější články
- Bizarní, nepřitažlivé a nedodělané. Zdrcující recenze CR je pro kolabující Fisker asi poslední ránou, bankrot bude vysvobození
21.3.2024 - Šéf Renaultu svou kritikou EU jen zesměšňuje sám sebe. Chce regulovat regulace, na to už je pozdě
21.3.2024 - 400koňový luxusní dieselový kombík s místem pro 7 je kouzelné vše v jednom, ojetý nevyjde až tak draho
21.3.2024 - Ford dál mění své nesmyslné elektrické plány, odpískal další model, který u lidí nemohl obstát
21.3.2024 - Dnes už neprodávaná vlajková loď Fordu v bazarech láká cenami, jsou až směšně nízké
21.3.2024
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.20. 08:15 - řidičBOB
- Elektromobily a vse kolem nich 04.19. 23:35 - Lachende Bestien
- Prodávám Tiguana, 2019, 176kW perfektní stav 04.19. 22:53 - abgx1
- BMW Divize 04.19. 22:48 - Lachende Bestien
- Policejní kontroly a měření 04.19. 18:38 - rutak11
- Peugeot 207-problém po nastartování 04.19. 15:42 - grizly
- Chip modul PCM zvýšení výkonu 2.0TSI GEN4 300+PS 04.19. 14:11 - venomage
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.19. 09:13 - Eda