Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Lexus IS 2017: jemný facelift si pohrál s přídí, interiérem i dalšími detaily
29.9.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Modernizace japonského sedanu přinesla odlišné světlomety, čelní masku či nárazník. Nová jsou i litá kola, navýšena byla také bezpečnost.
Největší novinkou japonské automobilky pro letošní Paříž je bezesporu koncepční Lexus UX. Do jeho plného odhalení ovšem zbývá ještě pár hodin, za to lehčí modernizaci sedanu IS si ovšem můžeme prohlédnout již nyní. Vzhledově jde hlavně o novou příď, která dostala upravené světlomety se zvýrazněnými LEDkami pro denní svícení, zrevidovanou masku a odlišný nárazník s většími vzduchovými otvory.
O trochu dále než základní provedení v tomto směru zachází výbava F Sport, kde mají boční kapsy černě lakované nástavce. Mimo to se „predátoří“ maska chlubí dalšími vstupy vzduchu, které nejsou jen dekorativní, ale skutečně funkční a zásobují chladným vzduchem brzdy. Tím nám ale odlišnosti této verze končí, zadní partie jsou již shodné jako u základu a zahrnují nová světla či hranaté koncovky výfuku.
Dále se celá řada chlubí obměněným designem 17palcových a 18palcových litých kol, paletu barev pak rozšířily odstíny Deep Blue Mica a Graphite Black. Tím jsme ale se zevnějškem hotovi, přesunout se tak můžeme do kabiny, kde největší novinkou je zvětšení centrálního displeje ze 7 na 10,25 palce. Ovládání Remote Touch Interface pak dostalo tlačítko „Enter“ pro zjednodušení obsluhy.
Přepracované jsou držáky na nápoje, revizí prošel i přístrojový štít a pro některé trhy je nově k dispozici čalounění v odstínech Nuance Black a Noble Brown. Dále byl rozšířen bezpečnostní paket Lexus Safety System+, jehož součástí je detekce chodců, monitoring jízdních pruhů, adaptivní tempomat nebo automatické přepínání světel.
Pod kapotou zůstalo vše při starém, zákazníci tedy mají nadále na výběr varianty IS 300h a IS 200t. První spoléhá na kombinaci 2,5litrového atmosférického čtyřválce a elektromotoru, jež celkově produkuje 223 koní. S tímto výkonem sedan zdolá stovku za 8,3 sekundy při cestě za nejvyšší rychlostí 200 km/h. Spotřeba pak má činit 4,5 l/100 km.
Druhá volba je zajímavější, jde o přeplňovaný dvoulitr naladěný na 245 koní a 350 Nm točivého momentu. Akcelerace z klidu na stovku zabere rovných 7 sekund, maximálka pak vyšplhala na 230 km/h a normovaná spotřeba byla vypočítána na 7 l/100 km. O cenách novinky se Lexus rozpovídá později.
Tip: Projděte si všechny novinky pařížského autosalonu 2016.
Lexus IS dostal nově modifikované čelní partie, uvnitř se pak objevuje větší 10,25palcový centrální displej
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024 - Pagani Utopia málem dostálo svému jménu, zámožný majitel s ním během povodní vjel do vody
20.4.2024
Nejnovější články
- Tesla zlevnila nový Model 3 už na 1 milion Kč. Výsledky za má i proto mizerné, v Evropě už propouští stálé zaměstnance
před 7 hodinami - Ojetý Caddy je recept na levný rodinný VW s místem i dieselem, umí zaskočit i za už neexistující Škodu
před 9 hodinami - Ford pořád umí ohromit, začal prodávat nový motor V8 s až 821 koňmi od pouhých 271 tisíc Kč
před 10 hodinami - Mercedes zkouší prezentovat novou elektrickou třídu G jako spalovací auto, zjevně se děsí neúspěchu
včera - Nové SUV Opelu je sexy a neváže si oprátku jen elektrickým pohonem, přesto bude hledat zákazníky těžce
včera
Živá témata na fóru
- Onboard videa 04.25. 00:49 - Lachende Bestien
- Lampárna (stěžovatelna) 04.24. 15:55 - řidičBOB
- Fiat a vše kolem nich 04.24. 12:51 - pavproch
- Elektromobily a vse kolem nich 04.24. 12:23 - Zajda
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.23. 21:30 - řidičBOB
- Audi multitronic - cvrlikání 04.23. 16:56 - Pedro22
- Audi klub - pro ty, co chteji Auto 04.23. 12:57 - mattonecz
- Peugeot 207-problém po nastartování 04.23. 08:42 - Arkis