Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Lotus Elise S Club Racer Comfort: lehkou verzi stihl návrat kilogramů na palubu
28.1.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Britové dosud nabízeli audio systém, odhlučnění či komfortněji laděný podvozek jen za příplatek. Nově jej však „eSko“ dostane již v základu.
Není tomu dlouho, co britská automobilka Lotus rozšířila portfolio modelu Elise o verzi S Cup, která ke standardní specifikaci přihazuje agresivní bodykit. Řada se tak rozrostla na pět zástupců, z nichž tři - včetně oné novinky - pohání 1,8litrový přeplňovaný čtyřválec naladěný na 220 koní a 250 Nm. Zadní kola zbývající dvojky pak roztáčí 1,6litrový atmosférický agregát, který dává k dobru 136 koní a 160 Nm. To sice není extrémní výkon, stále však stačí na zrychlení z klidu na stovku za 6,5 sekundy. Výkonnější model pak danou metu pokoří již za 4,6 s.
Elise i Elise S jste doposud mohli objednat ve standardním provedení či jako verzi Club Racer, která oproti základu shodila 19,56 kilogramu. A to díky eliminaci zvukové izolace či odlehčení baterie. Mimo to dorazily tlumiče Bilstein, pružiny Eibach a systém dynamického nastavení podvozku DPM. Do dané diety je pak započítáno i odstranění airbagů, i když o to je třeba požádat. Lotus však daný krok provede bezplatně.
Pokud vám přitom toto snížení hmotnosti nestačí, můžete sáhnout ještě po sání od TRD a sportovním výfuku. V takovém případě máte dole dalších osm kilo, za danou úpravu je však třeba zaplatit. Jak se ovšem zdá, zákazníci Lotusu ani tak netouží po shazování kil, jakožto spíše po nabírání. Nově je totiž Elise S Club Racer k mání s paketem Comfort, který vrací do hry ono odhlučnění, audio systém či standardní podvozek.
Je tak vlastně otázkou, zda má poté Elise S Club Racer vůbec nárok na užívání onoho slovního spojení, neboť onen paket se nově stává standardní výbavou. Pro základní verzi Elise Club Racer je však daný paket nadále za příplatek, ze stavitelného stabilizátoru a okruhového podvozku tedy zákazníci budou moci těžit i nadále. Vystačit si ovšem budou muset jen s oněmi 136 koňmi a 857 kilogramy.
Lotus Elise S Club Racer nově bude nabízet paket Comfort již ve standarní výbavě. Shozená kila tak paradoxně vrací na palubu
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
před 9 hodinami - Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
včera - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
- Fiat Panda má pověst velmi poruchového auta, v bazarech přesto táhne, časem svým způsobem zraje
před 4 hodinami - Někdo najel s nejkrásnějším moderním Astonem Martin 514 tisíc kilometrů, něco takového jsme v životě neviděli
před 5 hodinami - Hra se otočila. Číňané léta kopírovali evropská auta, teď si VW koupil kus čínské značky, aby sám mohl opisovat
před 7 hodinami - Absurdní elektrický nástupce nejlepší Kie zamířil k ledu, už i Korejci vnímají změnu nálad na trhu
před 8 hodinami - Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
před 9 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva