Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Mercedes-Benz S: facelift a nová verze S400 Hybrid
9.4.2009 | David Siegl | Přidat příspěvek
Přinášíme vám první pohled na omlazenou verzi prémiové limuzíny Mercedes-Benz třídy S. Obligátní kosmetické úpravy doplňuje nová hybridní pohonná jednotka. A aby toho nebylo málo, z naší strany nechybí ani náhled do uniknuvší produkční brožury.
Celá modelová řada S prochází s omlazením, které zahrnuje vcelku obvyklé úpravy. Na přídi vozu můžeme vidět přepracovanou mřížku chladiče a inovovaný nárazník s chromovaným obložením otvorů pro přívod vzduchu k brzdám a motoru. Světla pro denní svícení jsou nyní složena z LE diod a nová jsou též mlhová světla. Na zadní části najdeme nová světla taktéž z LE diod a přepracované zakončení výfukového systému, které se již ani v běžných verzí neschovává a je viditelně integrováno do zadního nárazníku.
Samozřejmě nesmí chybět vysocesvítivé adaptabilní světlomety se systémem ochrany protijedoucích řidičů, přepracovaný multimediální systém Command, který je nyní osazen displejem o velikosti 6,5" palce. Ten také disponuje funkcí Splitview. Novinkou je podpora rozhraní SD paměťových karet, USB a Bluetooth. Premiéru si taktéž odbude sytém ABC (Active Body Control), který sleduje, zda řidič není unaven a v případě potřeby ho upozorní vibrací sedadla a zvukovou signalizací.
S400 Hybrid
Velkou novinkou je odhalení verze S 400 Hybrid, která se pyšní spotřebou paliva 7,9 l/100km a emisemi CO2 ve výši 186 g na kilometr. Zároveň se jedná o první automobil na světě, který kombinuje hybridní pohon a Li-Ion baterie. Základem bude spalovací zážehová jednotka o objemu 3,5 l, která produkuje výkon 205 kW (279 koní) s ní je spojen elektromotor který produkuje skromných 15 kW (20 koní).
Produkce ročníku 2010 bude osazena skupinou motorů, která se skládá z osmi zážehových a vznětových jednotek, které byly modernizovány pro nižší spotřebu paliva a produkují méně emisí. Vznětové motory začínají objemem 3,0 l V6 s výkonem 173 kW (235 koní) a pokračují motorem o objemu 4,0 l V8 s výkonem 235 kW (320 koní). Milovníci benzínu dostanou na výběr ze šesti různých motorů, čítajících agregát 3,5 V6 s výkonem 200 kW (272 koní), dále 4,7 V8 produkující 250 kW (340 koní), dále 5,5 V8 s výkonem 285 kW (388 hp) a dvakrát přeplňovaný 5,5 l V12 s výkonem 380 kW (517 koní). Nabídku uzavřou nejvýkonnější jednotky od AMG označené S63 o objemu 6,2-litru V8 s výkonem 386 kW (525 koní) a S65 o objemu 6,0 l V12 s výkonem 450 kW (612 koní).
Faceliftovaná třída S se v prodeji objeví v průběhu června. V cenách jednotlivých verzí neočekáváme zásadní změny oproti současnému stavu.
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
včera - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024 - Vojáci předvedli, jak rozeberou a znovu složí celé auto jen za dvě minuty, výměna kol v F1 je rázem nuda
16.4.2024
Nejnovější články
- V Německu se začal prodávat nový „čistý” diesel zatížený nulovou daní, má své výhody i nevýhody
včera - Maserati se s novým Quattroporte vrací téměř k rýsovacím prknům, plán přijít rychle jen s elektromobilem selhal
včera - První majitel najel 556 tisíc km s malým 45koňovým autem, jen tachometry na něm utavil tři. Tomu se říká oddanost
včera - V Německu začali prodávat elektromobily v Media Marktu jako ledničky, od 8 tisíc za měsíc budou vaše
včera - Čínský stylový kombík konkurující Porsche a Ferrari předčasně odhalil únik, na Evropany si vyšlápne s 965 koňmi
včera
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 04.19. 05:12 - Truck Daškam
- Pneu koutek 04.19. 00:10 - abgx1
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.18. 22:02 - Eda
- BMW Divize 04.18. 14:15 - pavproch
- Audi klub - pro ty, co chteji Auto 04.18. 14:05 - mattonecz
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 04.17. 22:23 - Lachende Bestien
- Volkswagen obecne 04.17. 14:18 - HondaMan
- Fiat a vše kolem nich 04.17. 12:55 - pavproch