Němci odhalili absolutní vrchol svých luxusních aut. Připravte si 13 milionů

Protože někteří lidé chtějí vždy trochu víc, nestačí, že Mercedes nabízí auta luxusní a verze Maybach ještě luxusnější. Pro ty nejnáročnější je tu Pullman.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Němci odhalili absolutní vrchol svých luxusních aut. Připravte si 13 milionů

15.3.2018 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Němci odhalili absolutní vrchol svých luxusních aut. Připravte si 13 milionů

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Protože někteří lidé chtějí vždy trochu víc, nestačí, že Mercedes nabízí auta luxusní a verze Maybach ještě luxusnější. Pro ty nejnáročnější je tu Pullman.

Modernizovaný Mercedes třídy S jsme si mohli představit již před rokem, letos třícípá hvězda omladila i luxusnějśí Maybach. Nyní přichází řada i na posledního člena rodiny, a sice na Pullman, tedy absolutní vrchol dnešního německého automobilového luxusu. Ten oproti minulosti dostal do vínku pozměněnou čelní masku, která čerpá inspiraci z pánských proužkovaných obleků a s níž jako první před dvěma roky před veřejnost předstoupil koncept Vision 6.

Kromě toho se 6,5metrová limuzína dočkala 20palcových litých kol, s nimiž je možné spárovat nově i dvoubarevný lak karoserie. S novými odstíny Magma Grey, Mahogany Brown a Silk Beige/Deep Blue Sea je pak spojen rovněž interiér, který vzadu dokáže pohostit až čtveřici cestujících, z nich dva sedí proti směru jízdy. Důraz je ale kladen na VIP osoby ve třetí řadě, jenž mohou počítat s největším prostorem pro nohy v segmentu.

Spíš než na změnu architektury se novinky zaměřily na navýšení luxusu a pohodlí. Máme tu tedy čelní kameru, která umožňuje cestujícím vzadu sledovat prostor před vozem, a to i ve chvílích, kdy je uzavřena dělící přepážka. V případě audio systému lze pak počítat s nezávislým ovládáním hudby v přední i zadní části vozidla. Tím ale vnitřní změny končí, přesunout se tedy můžeme k technice.

Stejně jako předchozí provedení S600 je i nový Pullman S650 k dispozici s šestilitrovým dvanáctiválcem twin-turbo. Nicméně namísto 530 koní a 830 Nm točivého momentu zde máme 630 koní a 1 000 Nm. Nemalou měrou se tedy změnila dynamika, přičemž zrychlení z klidu na stovku zvládne vůz již za 6,5 sekundy. Průměrná spotřeba pak činí nemalých 14,6 litru na 100 kilometrů.

Můžeme již jen dodat, že objednávky začíná automobilka přijímat dnešním dnem, ceny na německém trhu přitom startují na 500 tisíc Eur, tedy 12,74 milionu Kč. K mání přitom zatím bude pouze standardní verze, ještě letos by ovšem Mercedes měl vyrukovat s opancéřovaným provedením Guard. U toho pak zcela jistě naroste cena, hmotnost i spotřeba, dynamika však půjde lehce dolů...


Němci odhalili absolutní vrchol svých luxusních aut. Připravte si 13 milionů - 1 - Mercedes-Maybach Pullman S650 2018 prvni sada 01Němci odhalili absolutní vrchol svých luxusních aut. Připravte si 13 milionů - 2 - Mercedes-Maybach Pullman S650 2018 prvni sada 02Němci odhalili absolutní vrchol svých luxusních aut. Připravte si 13 milionů - 3 - Mercedes-Maybach Pullman S650 2018 prvni sada 03Němci odhalili absolutní vrchol svých luxusních aut. Připravte si 13 milionů - 4 - Mercedes-Maybach Pullman S650 2018 prvni sada 04Němci odhalili absolutní vrchol svých luxusních aut. Připravte si 13 milionů - 5 - Mercedes-Maybach Pullman S650 2018 prvni sada 05Němci odhalili absolutní vrchol svých luxusních aut. Připravte si 13 milionů - 6 - Mercedes-Maybach Pullman S650 2018 prvni sada 06Němci odhalili absolutní vrchol svých luxusních aut. Připravte si 13 milionů - 7 - Mercedes-Maybach Pullman S650 2018 prvni sada 07Němci odhalili absolutní vrchol svých luxusních aut. Připravte si 13 milionů - 8 - Mercedes-Maybach Pullman S650 2018 prvni sada 08Němci odhalili absolutní vrchol svých luxusních aut. Připravte si 13 milionů - 9 - Mercedes-Maybach Pullman S650 2018 prvni sada 09Němci odhalili absolutní vrchol svých luxusních aut. Připravte si 13 milionů - 10 - Mercedes-Maybach Pullman S650 2018 prvni sada 10
Mercedes-Maybach Pullman S650 se nedočkal mnoha změn, je však ještě luxusnější a vpřed jej žene dvanáctiválcový motor o výkonu 630 koní

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.

Živá témata na fóru

zobrazit vše