Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Nová výbava z Číny udělá z moderních německých aut tak trochu Ferrari
27.7.2019 | Mirek Mazal
Německá auta mají s Ferrari běžně společné asi jen tolik, že jeden majitel může mít obojí v garáži. Druhovýroba ale nyní nabízí majitelům Audi zabudovat do interiéru další obrazovku po vzoru italských plnokrevníků.
Vozidla luxusního segmentu jsou dnes do značné míry definována počtem a kvalitou digitálních obrazovek. Množství pixelů použitých v moderních Mercedesech nebo Audi často soupeří s monitory kvalitních počítačů, ale ani jeden z těchto výrobců nenabízí displej před spolujezdcem. Dodatečné zobrazení jízdních dat nad úložnou schránkou umí v současnosti jen některá Ferrari, která nyní začínají napodobovat dosud neznámí výrobci z Asie.
Čínské obchody tradičně nabízí úplně všechno a nekonečný sortiment obohatila kopie italského systému znázornění informací na liště před spolujezdcem. Místo nudného obložení palubní desky můžete do interiéru instalovat podlouhlý monitor schopný ukázat otáčky motoru, zařazený rychlostní stupeň, rychlost jízdy a další informace.
Displej je s řídicí jednotkou spojen přes OBD a pro případy, kdy povezete třeba tchyni, kterou děsí všechna čísla od 77 nahoru, je možné displej stisknutím tlačítka vypnout. Pro podobné případy je také možné nechat svítit jen dílčí informace, například aktuální čas a datum.
Instalace by měla být jednoduchá do sériových konektorů uvnitř palubní desky. Produkt je k dispozici primárně pro Audi A4, A5 a Q7 minimálního modelového roku 2017, s trochou šikovnosti je ale prý možné jen instalovat i do dalších aut koncernu VW. Jejich majitelé se pak budou moci cítit, jako by jeli s Ferrari, ale opožděné reakce systému napovídají, odkud zboží reálně pochází.
Video níže je dílem přímo čínského výrobce, který své zboží nenabízí prostřednictvím žádného e-shopu, takže neznáme ani ceny. Kontaktovali jsme jej ale už s dotazem, na kolik taková legrace přibližně přijde a zda je případně možná i do aut Škody. Pár českých kutilů by jistě rádo hledalo způsob, jak trochu Ferrari dostat i do své Fabie či Octavie...
LCD z Číny zobrazuje z palubovky mnoho jízdních dat stejně jako příplatkový systém Ferrari, jen očividně nefunguje stejně svižně
Zdroj: Uni Channel@Youtube
Bleskovky
- Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
před 4 hodinami - Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
včera - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024
Nejnovější články
- Hra se otočila. Číňané léta kopírovali evropská auta, teď si VW koupil kus čínské značky, aby sám mohl opisovat
před hodinou - Absurdní elektrický nástupce nejlepší Kie zamířil k ledu, už i Korejci vnímají změnu nálad na trhu
před 3 hodinami - Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
před 4 hodinami - Další nová Mazda dostala obří šestiválcový diesel, který prodejně válcuje všechny ostatní motory, je to soupeř Škody Kodiaq
před 5 hodinami - „Nikomu nic necpeme do chřtánu,” říká dědic Fordu o elektromobilech. Asi zapomněl, co firma poslední roky dělala
před 6 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva